Mille tuoksut? (lue ohjeet threadin 1. viestistä)

Ronn Moss sanoi:
Armanin Acqua di Gio.

Sama

Lisäksi Armani Mania sekä Ralph Laurenin Polo Sport.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suosikkeja:

Ralph Lauren - Polo Black (just ostin ja helvetin kivalta tuo tuoksuu)
Lacoste - Pour Homme
Hugo Boss - Inmotion
Hugo Boss - Hugo

Seuraavaksi ostan varmaan Chanelia tai Armania tai uutta Lacostea.

Piti oikeen kattoa, että mitä nuo pullot sisältää...
Ralph Laurenin Poloa löytyy, ja sitten Issey Miyaken tuommoinen kaksiosainen pullo. Kumpaakin tulee silloin tällöin käytettyä, ja tuntuu että nuo varmaan kestävät loppuelämän.

Onko tuo Polo Black yhtään samantapaista kuin tämä perus-Polo? (Siis tälläinen sininen pullo)

Meitsin tuoksu vaihtelee.

Puntilla mä "tuoksun" corpselle, vapaa-aikana en normisti oikein millekään.
Naisseuran ollessa tiedossa myös vaihtelevalta, mutta ainakin omasta mielestäni hyvältä. On tullut käytettyä Bossin Onea ja sitten myös jotain bodyshop-systeemiä mistä meitsi piti ite (ei tietenkään samaan aikaan :p).

Kunhan saan taas hivenen kahisevaa kokoon, niin sitten lieneekin aika sijoittaa siihen harmaaseen päällikköön (en varsinaista nimeä tiedä, mä olen tällanen sivistymätön punttisika), se kun oli meikäläisen mielestä ihan "mä" tuoksu.

Olen tuoksufriikki! Rakastan erilaisia tuoksuja ja omistan niitä aika paljon. Ostelen myös ukolle paljon kaikenlaisia jotta tuoksuisi sekin jollekin huumaavalle :kuola:

Itse omaan erilaisia tuoksuja niin arki-, päivä-, ilta-, sportti-, kesä-, talvi-, jne käyttöön. Mielestäni kaikkia hajuvesiä ei voi käyttää esim päivisin tai kesäisin, vaan jokaiselle on tarkasti oma tilanteensa/pukeutumisensa jne.

Tällä hetkellä suosikkejani tuolta hyllystä ovat:

Anna Sui - Love
Esprit - Life
Sergio Tacchini - Stile Donna
Hugo Boss - Woman

Joululahjaksi uusia tuoksuja on tulossa ainakin
Puma - Woman, sekä Ralph Lauren - Cool

Parhaimmillaan hajuvesivarastossani on ollut n. 40 hajuvettä sekä niiden vartalovoiteet/deodorantit/suihkugeelit/oheistuotteet. Tykkään vaihdella tuoksuja ja pidän siitä että pyrin peseytymään jne samoilla tuoksusarjoilla jotteivat tuoksut sotisi keskenään. Nyt olen hieman rauhoittunut ja pyrin siihen että hajuvesihyllyssä on n. 10 eri vaihtoehtoa jotta ne ehtii käyttääkin :D

Useimmiten Armani - Black Code & Carolina Herrera - Chic for Men.

Bossin Energise (tällä hetkellä(uusin)), Calvin Klein Be, Armanin Emporio Armani (suosikkini), Emporio Armani White He ja joku minkä nimeä en saa päähäni.

Tällä hetkellä joko Calvin Kleinin Truth tai Obsession. Joululahjaksi sitten saan Lacosten Essentialia :)

Onkohan kolmas threadi samasta aiheesta. Eniwei: Calvin Klein Crave, edelleen...

Halo sanoi:
Sit se haju jää vielä riippumaan ja saastuttamaan hengitysilmaa kun itse ihminen on mennyt jo ajat sitten. Usein varsinkin latinosyntyperäiset miehet ei oikein osaa hillitä sitä tuoksunsuihkutinsormea :jahas:

Itse meinaan tukehtua kun mummot on tunkenu itseensä aivan sairaasti hajuvettä :urjo: Pyörtyminen ja oksentaminen on jo lähellä, mutta kaikista pahin on salilla ollessa yleensä vanhemmista naisista lähtee aivan kamala hajuveden lemu ja melkein koko sali haisee, silloin se päänsärky vasta alkaa.:evil: :itku:

Mä kanssa tykkään monestakin eri tuoksusta, mutta tällä hetkellä käytössä Escadan Island Kiss ja Ibiza Hippie sekä Naomi Campbellin Exult.

Jos joku nainen käyttää sitä YSL:ää, mikä oli josksu huudossa, ei voi sietää. Jos nainen tuoksuu omalta äidiltä niin... :wanha:

Löytyy kyllä Armania, Lagerfieldiä, Rocheria, Bossia yms tusinamerkkejä. Ei voi kuitenkaan käyttää usein, kun allergia estää. Eipä ole paksan tai hiaenhajusta juuri valiteltu, vaikka varsin hajuttomia tuotteita käytän.

Täällä käytiin joskus alkukesästä keskustelua näistä (miesten) hajuvesistä ja sen innoittamana kävin itsekin ostamassa tuoksun. Se on Ralph Laurenin Silver Romance.

Ens kesäksi taas eri tuoksu.

Kuten jo joku mainitsi, niin pitää tuoksua puhtaalle. Mutta kun näistä suitsukkeista nyt oli puhe, niin tässäpä lista viime aikoina käyttämistäni tuoksuista:

Gant - Adventure
Lacoste - Essential

Ja eilen Stockalta tarttui mukaan Issey Miyaken tuoksu ja dödö... Kaapissa sitten enempi noita, viimeisen viikon sisään testailin Hugon Dark Bluea ja samaisen firman Elements - Aquaa.

Tällä hetkellä:
- Laura Biagiotti - Laura
- Mexx - Woman
- Escada - Sentiment
- Hugo Boss - Deep Red
- Armani - Emporio Night She

Miesten tuoksuista tällä hetkellä pop on Issey Miyaken L'eau D'issey pour Homme (jollen nyt ihan väärin muista katsoneeni...), samoin Bossit toimii aina :kuola:

EDIT: Sumu, mites sattukin ;)

Emmah sanoi:
Miesten tuoksuista tällä hetkellä pop on Issey Miyaken L'eau D'issey pour Homme (jollen nyt ihan väärin muista katsoneeni...), samoin Bossit toimii aina :kuola:

Nää on niin maku(?)asioita! Mä en yleensä voi sietää Bossin ja Armanin tuoksuja, varsinkaan noita jälkimmäiseksi mainittuja. Ehkä ei voi olla olemassakaan mitään tietty naisenkaato-tuoksua? Ellei sitten lasketa sitä Le Malea. Meni vaan hiukan maku siitä jutusta, kun tajusin että lähes jokainen Lat.Am. taustainen (tai siltä näyttävä) mies käyttää sitä. Minulla ei ole mitään henkilökohtaista ko. miehiä vastaan, mutta...:jahas:

Heh... Mulla on deodoranttina joku Nivean Aqua Cool. Ihan riittävä. Partavetenä Ralph Laurenia.

No okei, ehkä voisin joskus ostaa jonkun hienon 100e maksavan purkin mutta oikeastaan ihan sama noille hajusteille.

Paljonko tuommoinen Gaultierin Le Male maksaa, jos ostan joululahjaksi semmoisen?

Jos joskus laittaisin baariin jotain hienoa hajustetta, ei sieltä savun seasta kuitenkaan kukaan mitään haistaisi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom