Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
dear_a sanoi:Mä en yleensä voi sietää Bossin ja Armanin tuoksuja
Eleonoora sanoi:Mut sitä mä ihmettelin, et minkä takia yllättävän monissa miesten tuoksuissa oli ripaus sellaista metsäntuoksua? Vai olikohan mulla vaan joku metsäpäivä ja kaikki haisi metsälle.. :D
Emmah sanoi:EDIT: Sumu, mites sattukin ;)
Mä olen sitä mieltä, että yksin ei toiselle kovin usein kannata mennä tuoksuja ostamaan, koska ihmisillä on eri ominaistuoksut ja eri jutut sopii eri ihmisille.Eleonoora sanoi:Mulla osittain sama. Kaikki kehuu aina noita Bosseja, mut pari päivää sitten kävin avolle etsimässä tuoksuja, niin pakko kyllä sanoa, että osa Bosseista haisi ihan hirveälle! Mut ainakin yksi Bosseista oli kyllä mun mieleen. ;) Nää on niin makuasioita.
Tupla-J sanoi:yksin ei toiselle kovin usein kannata mennä tuoksuja ostamaan, koska ihmisillä on eri ominaistuoksut ja eri jutut sopii eri ihmisille.
kruipelo sanoi:Siis toi Gaultieri on ihan uskomaton ollu kyllä, toiminu naisiin ihan helvetin hyvin aina :D
Aimo sanoi:[paljastetaan salaisuus] Jauhettua ronsun giggeliä.[paljastetaan salaisuus]