Mille tuoksut? (lue ohjeet threadin 1. viestistä)

Suosikki näin päivisin (tai siis arkisin) Puma for woman ja siitä se Flowing :haart: Joulupukki tuo lisää...Itse asiassa menen läpi vaikka suurimman juhlan tuolla tuoksulla :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
dear_a sanoi:
Mä en yleensä voi sietää Bossin ja Armanin tuoksuja

Mulla osittain sama. Kaikki kehuu aina noita Bosseja, mut pari päivää sitten kävin avolle etsimässä tuoksuja, niin pakko kyllä sanoa, että osa Bosseista haisi ihan hirveälle! Mut ainakin yksi Bosseista oli kyllä mun mieleen. ;) Nää on niin makuasioita.
Mut sitä mä ihmettelin, et minkä takia yllättävän monissa miesten tuoksuissa oli ripaus sellaista metsäntuoksua? Vai olikohan mulla vaan joku metsäpäivä ja kaikki haisi metsälle.. :D

Dödönä on Calvin Kleinin Crave tai HB:n elements aqua. Aftersheiwina toimii HB:n Boss tai HB:n Elements Aqua, tykkään tuosta elements aquasta, koska on mun mielestä varsin raikas tuoksu, eikä niin "pistävä". Hmm, mikäköhän dödö sopisi tuon Bossin kanssa...

Escada, Obsession, Le Male... ...äh, en mä edes muista mitä kaikkea sieltä kaapista kuikuilee. Aamulla laitellaan fiiliksen mukaan tahi täydellä arvalla jotakin iholle.

Nykyisin tuntuu parhaiten uppoavan omaan nenään hieman vienommat tuoksut. Myös naisten tuoksujen osalta. Siis semmoiset, jotka vasta todella iholta haistettuna pyöräyttävät sukat kintuista. Semmoiset joo. Taisin juuri keksiä yhden joululahjan lisää. Kiitos.

Vissiin noi "puutuoksut" on nyt in, monta mainostetaan santelipuun tms. tuoksulla.

Tuoksuvinkki tuon tyyppisistä hajuista tykkääville: Azzarron Chrome oli tyhmästä nimestään huolimatta aika hyvä. Ja jos Bosseista ei ole tykännyt erikoisesti niin se uusin Energise on raikkaampi kuin muut bossit.

Eleonoora sanoi:
Mut sitä mä ihmettelin, et minkä takia yllättävän monissa miesten tuoksuissa oli ripaus sellaista metsäntuoksua? Vai olikohan mulla vaan joku metsäpäivä ja kaikki haisi metsälle.. :D

Ei sussa mitään vikaa ole, kyse on niistä tuoksuista. Miesten mielestä metsä(iset tuoksut) haisee miehekkäälle ja naiset diggaa myös, liittynee johonkin alkukantaiseen ... :rolleyes: Siksi sitä metsää sinne pulloon tungetaan! :D

[mod]Älä sano mitään, mikäli sinulla ei ole mitään fiksua sanottavaa. Seuraavasta yhtä fikusta heitosta mietiskellään sitten toimenpiteitä. - Sumu[/mod]

Eleonoora sanoi:
Mulla osittain sama. Kaikki kehuu aina noita Bosseja, mut pari päivää sitten kävin avolle etsimässä tuoksuja, niin pakko kyllä sanoa, että osa Bosseista haisi ihan hirveälle! Mut ainakin yksi Bosseista oli kyllä mun mieleen. ;) Nää on niin makuasioita.
Mä olen sitä mieltä, että yksin ei toiselle kovin usein kannata mennä tuoksuja ostamaan, koska ihmisillä on eri ominaistuoksut ja eri jutut sopii eri ihmisille.

Meitsi on kyllä aavistuksen olfaktoorinen, joten olen aika tarkka siitä, että tuoksun ainakin omasta mielestäni hyvältä.

Old Spice toimii vuodesta toiseen.

OLD_SPICE_M.JPG

:lol2: :david:

Kaapista löytyy tällä hetkellä parit Chanelit, Armania, Burberrya, Dioria, Carolina Herreraa ja Tommya.

Calvin Kleiniä. Bossia ja sit jotain sikson ostamaa überhienoa jonka nimeä on osaa kirjottaa saatika lausua.

Joskus erehdyin HAISEMAAN tabacille :D

Nyt on käytössä Ralph Lauren Romance.
Polo Sporttia tulee joskus käytettyä.

Toi gaultierin vihree äijän vartalon muotone pullo on toiminut hyvin jo vuodesta -98. Se on ollu aina ykkös aine ja sit kaikkia muita siin ohella.

Ny tarttis kyl joku uus ostaa. Mikä ois sellanen varma valinta että naiset tykkää? Siis toi Gaultieri on ihan uskomaton ollu kyllä, toiminu naisiin ihan helvetin hyvin aina :D Mut jotain uutta välillä...

Tupla-J sanoi:
yksin ei toiselle kovin usein kannata mennä tuoksuja ostamaan, koska ihmisillä on eri ominaistuoksut ja eri jutut sopii eri ihmisille.

Totta! Muistakaa se kun ostatte joululahjaksi tuoksuja ja kyselkää palautusoikeuksia... Nimittäin tuoksut muuttuvat kunkin iholla erilaisiksi (vaikkakin about samansuuntaisiksi!). Mielipideasiat ovat sitten oma lukunsa.

kruipelo sanoi:
Siis toi Gaultieri on ihan uskomaton ollu kyllä, toiminu naisiin ihan helvetin hyvin aina :D

Mitäköhän ne siihen oikein laittaa, kun kaikki naiset lakoaa?!?! :eek:

Aimo sanoi:
[paljastetaan salaisuus] Jauhettua ronsun giggeliä.[paljastetaan salaisuus]:kuola:

No ilmankos.... :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom