Mille tuoksut? (lue ohjeet threadin 1. viestistä)

MissEvilEve sanoi:
Jos miehet haluavat vinkkejä mille kannattaa tuoksua, tässä muutama hyvä:

Jos haluaa että näinen suorastaan huumaantuu niin kannattaa käyttää seuraavia tuoksuja:

[Huumaantumiseksi lasken itselläni oireet: Pupillien laajentuminen, ilman haukkominen, kiehnääminen kohteen lähellä, pulssin kokoaminen, sydämensykkeen tunteminen myös jalkovälissä, paikoittaisen kostumisen sekä katkeilevat ajatukset, sopertavan puheen, ja EI, tämä EI ole vitsi vaan aidosti huumaavat tuoksut aiheuttavat tälläistä!]:kuola: :whip: :hyper:

Mexx - Waterlove
Hugo Boss - Soul
Girgio Armani - Emporio White [Eli ns. Armanin White, nimisovelluksia löytyy]
Kenzo - Pour Homme [Olkaa tarkkoina, Kenzolla nimet hämäävät ja saattaa ostaa väärän pullon, varmuuden vuoksi siis vielä kuva JUURI OIKEASTA]

3218.jpg

Ja tässä vaiheessa 88% tämän Evil Even postin lukeneista pakkiksen karjuista nostaa tilin tyhjäksi ja juoksee hajuvesikauppaan ostamaan kyseisiä tuotteita kaapit täyteen. Seuraavalle baarireissulle näitä hajuja pistetäänkin reilulla kädellä hauiksiin, epäkkäisiin ja selkälihaksiin. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
John R sanoi:
Ja tässä vaiheessa 88% tämän Evil Even postin lukeneista pakkiksen karjuista nostaa tilin tyhjäksi ja juoksee hajuvesikauppaan ostamaan kyseisiä tuotteita kaapit täyteen. Seuraavalle baarireissulle näitä hajuja pistetäänkin reilulla kädellä hauiksiin, epäkkäisiin ja selkälihaksiin. :D

H0h000 :D :lol2:

Noh, tuo oli vain minun käsitykseni noista tuoksuista, tosin nyökyttelihän siellä kuorossa myöskin nimimerkki 'neiti'. Uskon että naisia hurmaavia tuoksuja on varmasti paljonkin, tuo Gaultierin Le Male näyttää olevan aikalaisen ihasteltu, itse joudun tunnustamaan etten edes muista mille se tuoksuu koska ketään käyttäjää en tiedä. Toki olen joskus kosmetiikkaosastolla tahi jossain nuuhkaissut, ehkä tuoksuu paremmalle jonkun keholla kuin pullosta kun ei ole jäänyt voimakasta mielikuvaa siitä.

Tuoksuilla on kyllä suuri merkitys. Saunankoivun tuoksuinen tervaisa mies, suihkunraikas sporttikundi, metsänhenkinen mystinen luolamies... Jokaiselle naiselle on se oma kohteensa ja siitä sitten riippuu millaiset tuoksut kolahtavat. Itselleni iskee ne aiemmin luettelemani tuoksut ja eivät ole ihan samanlaisia, eli luulisi siitä löytyvän mieluisia monille pakkissinkkukundeille :D

Muistakaa yksi asia: Tuoksua saa laittaa jopa voimakkaamminkin [omasta mielestäni], mutta sellaisiakin on keille tuoksut aiheuttavat päänsärkyä ja ällötystä. Eli kun lotrailette hajujen kanssa niin toisista enempi parempi, mutta ehkä hyvä sääntö olisi kohtuus kaikessa. Eli ei revitä sitä korkkia irti ja kaadeta suoraan pullosta kaksin käsin selkään ja rintaan hieroen :lol2: ;)

Huppe sanoi:
Old Spice toimii vuodesta toiseen.

OLD_SPICE_M.JPG

:lol2: :david:

Vuosikymmenestä toiseen? :hyper: tuo tuoksuu mun mielestä hyvälle, varmaan joku fiksaatio lapsuudesta tjsp :)

Omat tän hetkiset.
Kenzo: l'eau par Kenzo pour homme (itseasiassa on mun kesätuoksu) ja tämä toinen(?):
00775132705.jpg

Andy Warhol: Pour Homme
_rosace.php

Calvin Klein: Eternity, kestosuosikki ja kuulemma sopii mulle.

Joku huomautti että voisi arvostellakin tuoksuja eikä vain mainita. Itse en osaa (opiskelen tässä näitä parfyymihommeleita), mutta tuollaiset "intiimihköt" paljastukset kuten MissEvilEvellä on aivan nappiin - kansa tahtoo tämmöstä!

Palkinnoksi annan Missin tulla nuuhkimaan Le Malea ihollani.

Näkisin homman näin: miehellähän on tunnetusti yksi aisti joka riittää kiihoittumiseen, naisella taas täytyy hyväillä kaikkia aisteja. Ohessa check list josta jokainen kundi voi tarkistaa onko kaikki kohdallaan. Printtaa ja laita takataskuun.

NÄKÖ: Karun miehekäs habitus ( )
KUULO: Barry White -ääni ( )
HAJU: Hyvä EDT ( )
TUNTO: Kiinteät pakarat ( )
MAKU: Puhdas, murea liha ( )

MissEvilEve sanoi:
Tavisdödöistä:

Axe Air 24-7 Limited Edition
Vaikka ei kyseessäkä olekaan dödö, vaan bodyspray (nus nus), niin tykkään kyllä erittäin paljon myös tästä. Erittäin raikas tuoksu, löytyy myös kaapista. Pari vuotta sitten oli vähän samantyyppinen sininen limited edition bodyspray (olisko ollu joku below-0 tms) joka oli kans ihan kiva, ei tosin yhtä hyvä kun tämä. Vuonna 2006 tulee taas uusi tuoksu tähän limited edition sarjaan.

MissEvilEve sanoi:
Mexx - Waterlove
Tämähän se oli. Naisille taitaa myös löytyä samasta sarjasta tuoksu, mutta miesten on parempi :rolleyes:

ak8400 sanoi:
Vaikka ei kyseessäkä olekaan dödö, vaan bodyspray (nus nus), niin tykkään kyllä erittäin paljon myös tästä. Erittäin raikas tuoksu, löytyy myös kaapista. Pari vuotta sitten oli vähän samantyyppinen sininen limited edition bodyspray (olisko ollu joku below-0 tms) joka oli kans ihan kiva, ei tosin yhtä hyvä kun tämä. Vuonna 2006 tulee taas uusi tuoksu tähän limited edition sarjaan.

Joo, kokovartalosuihkehan tuo on mutta pitää kyllä hienkin, ukko ainakin suihkuttaa sitä arkena esim salille mennessä kainaloihin ja riittää hyvin. Niitä pitäis varmaan hamstrata muutama pullo jonnekin sivuun jos kohta tulee jo uusi kausituoksu. Mun mielestä jopa parhaimman näköinen tuo kyseinen Axe-puteli, siis verrattuna niihin muihin. Itselleni jostain syystä myös aikapaljon vaikuttavat nuo tuoksujen ulkokuoret...:rolleyes: :)

Naisten tuoksuista ehdottomasti paras on Puma Woman Red. Ainakin mulla alkaa sukat pyöriä jalassa ja ajatus tahmoa kun muikkis laittaa sitä :haart:

Ite käytän Puman Jamaica dödöä ja suihkugeelia ja olen niihin tyytyväinen.

Hubo Boss edition, ja tänään kävin testaamassa Boss Soulin kun sitä täällä niin kovasti kehuttiin. Pitihän se ostaa, tosi raikas ja miellyttävä kaikin puolin minusta!

Sumu sanoi:
Harkitsin vahvasti "Le Malea", mutta sitä nyt vaan tuppaa nykyään olemaan niin monella. Tuo viimeksi ostamani Issey Miyaken L'eau D'issey ei tietääkseni ole niin yleisesti tunnettu hitti, joten hommasin sitten sitä. "Ei oo kiva haista siltä miltä kaikki muutkin haisee!" :)

ÄLÄNY sano että ostin TAAS väärän tuoksun?! :itku:

Perkule, mulla on aina nuppi niin sekasin laivalla (SIIS NIISTÄ TUOKSUISTA) etten paljon haistele. Jostain kumman syystä haistan pardyymiliikkeissä aina ne samat tuoksut (Boss,Gant,Tommy) ja sitten ostan jotain ihan muuta.
Nytkin joutu kaveri suositteleen...

Noita tuoksujahan tarvis olla miljoona, ettei itekin ehtis kyllästyä niihin.
Ironista, ostin kalliin tuoksun ja 3 käyttökerran jälkeen olen jo kyllästyny siihen... samoin vaimoke.

:lol2:

lepex sanoi:
Hmm... taas näitä "Suuri Virallinen" -tredijuttuja...
Kuka oikeasti jaksaa lukea yli 10 sivua kun jengi luettelee tuoksujaan?

Itse asiassa minä luin koko tredin ja jokaisen vastauksen. :hyper:
Mutta itse asiaan. Hyllystä löytyy, Bossia, Ferraria ja Beckhamia. (jonka sain vasta lahjaksi) Arkikäytössä on sitten Axea ja partavetenä joskus joku Rectoverso. Hyvän hajuisiahan nuo ovat, ja etenkin uusimmat Hugo Bossit polttelesivat ostamaan. Myös Tommy Hilfigerin hajusta olen yleensä tykännyt. :kuola:

Yksi, mitä en aiemmin muistanut, oli Versace Jeans Couture Man. Ei ole kukaan tainnut mainita vielä.

Bossin In motion

Riippuu vähän, tällä hetkellä Bossilta ja kaapista löytyy Kouroksen Bodya...

Ikisuosikki naisten puolella on Laura Biagiottin Laura ja tällä hetkellä ruiskin päälleni Moschino cheap and chicin Lovea. Myöskään Elisabeth Ardenin 5th avenue ei oo hassumpi.

Miehen pakotan käyttämään Bulgarin Pour Hommea. Siinäpä vasta hajujen haju. Näin karkeasti sanottuna antaisin vaikka postilaatikolle, jos mokoma loota tuoksuisi tuolle. Onneksi kohtalaisen harvoilla käytössä. :D Grrrr...

Toinen hyvä miesten tuoksu on Dolce & Gabbanan D & G Homme. Tosi jännä, ei mielestäni muistuta mitään toista tuoksua. Tosin makuni varmaan poikkeaa valtavirrasta, koska kävin uteliaisuuttani nuuskimassa tuota Le malea, josta en ollut aiemmin kuullutkaan, ja ainakaan ensivaikutelma ei vakuuttanut, oli jotenkin liian makea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom