Mille tuoksut? (lue ohjeet threadin 1. viestistä)

Mulla uusin on lacosten essential. ihan hyvä mutta tuoksu ei pysy pidemmän päälle. Sitten on diorin higher,tästä tykkään tosi paljon. sitten o joku gantin sininen...nimeä en muista ja viimeisenä on jean arthes free love...ihan ok.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuoksun...

Käytän ja tällä hetkellä kaapista löytyy Ralph Laurenin Romance (suosittelen pukinkonttiin):

7590044871-resized200.jpg

Sekä Hugo Boss'in Deep Red:

boss_hugo_deepred.jpg

Sekä Escadan Escada:

E0625000-2.jpg

Töissä ja muuten arkikäytössä Puma Woman Red:

0021813138235292680033334435522984515838.jpg

tiny_tinman sanoi:
HB:n elements aqua. Aftersheiwina toimii HB:n Boss tai HB:n Elements Aqua, tykkään tuosta elements aquasta, koska on mun mielestä varsin raikas tuoksu, eikä niin "pistävä". Hmm, mikäköhän dödö sopisi tuon Bossin kanssa...
Miten olis Elements aqua? :eek:

Aqua oli hyvä, piti hajut kurissa vaikka teki mitä. Kun on tapana käyttää aina yks purnukka loppuun, niin vituttaa sellaiset tökötit mistä haisee hiki läpi saman tien. Pakko se purkki on silti loppuun kuluttaa ennenkuin ostaa uuden. :nolo: :david:

En kirveelläkään muista mikä on tällä hetkellä käytössä...

Clinigue happy ollut monta vuotta suosikki. Tällä hekellä myös käytössä viime kesän tuoksu Calvin Klein one summer. CK.n one dödönä samoin cliniguen happy. Jälkimmäisessä se huono puoli että se on talkkipohjainen elikkä se tahraa varsinkin mustat vaatteet.

dear_a sanoi:
Totta! Muistakaa se kun ostatte joululahjaksi tuoksuja ja kyselkää palautusoikeuksia... Nimittäin tuoksut muuttuvat kunkin iholla erilaisiksi (vaikkakin about samansuuntaisiksi!).

Toi on totta! Joku kovasti hehkutettu tuoksu voi muuttua eri käyttäjillä ihan erilaiseksi. Rippuisiko vaikka ihon rasvaisudesta? en tiedä..

itsellä on käytössä teinixien suosikki(merkki), Burberryn Brit ja
Armanin Mania.
Yksi naisellisimmistä tuoksuista ikinä oli Diorin Addict, mutta vain iltakäyttöön.

JSmith sanoi:
Vissiin noi "puutuoksut" on nyt in, monta mainostetaan santelipuun tms. tuoksulla.

Tuoksuvinkki tuon tyyppisistä hajuista tykkääville: Azzarron Chrome oli tyhmästä nimestään huolimatta aika hyvä.

Mulla on kanssa tuota Azzaroa ja on kyllä ihan jees tavaraa. Muita usein käytettyjä:

Diesel Zero plus masculine
Mexx Diversity

Tota dieseliä täytyy ehdottomasti laittaa jouluna kun siinä on jotenkin vähän sellanen mausteinen tuoksu. Aika vähän tulee muuten kyllä käytettyä nuita tuoksuja kun on tehtaassa töissä. Viikonloppusin kun lähtee johonkin.:)

Emporio Armani - White

Hubo Boss - Motion

Itse olen kyllä tuoksuihmisiä. Musta on kiva tuoksua hyvälle ja vielä kivempi on jos joku nainen saa pään kääntymään tuoksulla. :sydän:

Lacoste pour homme :rock: kakkostuoksu on joku Tommy Hilfigerin tuhnu :D sitten aika usein tulee ruiskautettua jotain punasta Ferraria..toimii perustuoksuna.

Bantam sanoi:
Aqua Di Gio (Giorgio Armani) joka o muuten ihan parasta! :)

Samaa on itelläkin ja on kyl ihan huippua ja on myös vastakkaisen sukupuolen mieleen:D

Leelucky sanoi:
After Shavena tykkään legendaarisesta Old Spicesta
Tädin mies on käyttänyt tuota varmaan vuosikymmeniä, joululahjalistassa lukee aina "elähtäneen playboyn tuoksu" :D

kruipelo sanoi:
Toi gaultierin vihree äijän vartalon muotone pullo on toiminut hyvin jo vuodesta -98. Se on ollu aina ykkös aine ja sit kaikkia muita siin ohella.

Siis toi Gaultieri on ihan uskomaton ollu kyllä, toiminu naisiin ihan helvetin hyvin aina :D
Mä en myöskään pysty vastustamaan tota...:kuola:

Vähän turha topik, mutta vastaanpa silti. Tällaisia tuoksahduksia:
- DKNY: Be delicious
- Tommy Hilfiger: Tommy Girl
- Calvin Klein: One
Plus Rexonat ja hienhajut treenaillessa. :)

Ai niin, vähän :offtopic:

Hajuja aina voi suositella, mutta suosittelen kokeilemaan omalla iholla. Eräs aine sai mun kainalossa aikaan kivan rikkilöyhäyksen. Haisin periaatteessa pierulle. Annoin purkin isäukolle ja nyt kokeilen ennen kun lähden baanalle sitä tököttiä omalla iholla.

Noi kalliit dödöt on yleensä aika suolesta siis tehonsa kannalta. Ihan hyvä on käyttää miltei hajutonta tavaraa (antipersperanttia) kainaloissa ja käyttää partavettä tai miesten hajustetta (kestää tuoksu kauemmin mitä norm partaveden) sitten kaulassa.

Joo, Le Male toimii tähänkin tyttöön :nolo:

Itse tuoksun Ralph Laurenin Coolilta, sopiihan se mun imagoonkin :D Enkä voi vaihtaa, kun on kerran sanottu hyväntuoksuiseksi :)

Seuraavaksi aion ostaa DKNY:n Be Delicious -tuoksua, oon sitä käynyt jo joka viikko Stockalla nuuskimassa. Lisäksi kaapista löytyy Hugon Woman ja Ralph Laurenin Polo Sport. Ostan hajuja aika harvoin, tykästyn aina pitkäksi aikaa johonkin hajuun ja käytän sitä sitten ainakin vuoden. Ja tietty kulloisenkin lempparituoksun oheen pitää sitten ostaa samantuoksuiset suihkugeelit, body lotionin ja muut härpäkkeet.

Guccin Rush, Moschinon Cheap and Chic ja Nina Riccin joku puteli
antavat mulle tuoksujaan ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom