Mille tuoksut? (lue ohjeet threadin 1. viestistä)

Enpä tähän hätään löytänyt sitä postia. Itse olen käynyt Pariisin ja Rooman parfyymimestat läpi, seuraavana listalla Berliini. Oletko Basenotesissa myös? Oma edellinen ostos oli Bois 1920:n erikoispullo ja Creedin Millessime Imperial. Malleihin en ole tutustunut. Suomen tuoksuja en itsekään viitsi enää perus-Dior hommen ja gaultierin lisäksi ostaa.
Tässä sulle nyt se linkki mitä et löytäny... oli aika vaikeasti kyllä piilotettu.. :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on tilanteesta riippuen joko Hugo Bossin Deep Red (tms mikäsenyoli, red kumminki), D&G:n Light Blue, Moschinon I love love, Ralph Laurenin Cool, Hugo Bossin Hugo woman, Escadan joku parin kesän takainen kesätuoksu (joka vuosi ne kyllä tuoksuu melkein samalta, nimi vaan vaihtuu..), ja sitten kaapista löytyy myös Laura Biaguottin (en ole varma kirjoitetaanko noin) Laura, mutta en tykkää siitä.

Voi olla että osa noista nimistä meni metsään, en jaksa käydä tarkistamassa pullojen kyljestä. Osa noista on vuosia vanhoja, joita en enää tykkää käyttää. En tiedä tuoksuukokaan enää iteltään... täytyis katsastaa tilanne ja heittää menemään ne mitkä ovat "vanhoja".

Miesten tuoksuista lemppari on ehdottomasti Tommy Hilfigerin Tommy!

Minussa tuoksuu pääsääntöisesti Lacosten Pour Femme :haart:

Sain lahjaksi Armanin (ex Black) Code deo-stickin ja öö-de-töötötti pullon. Tuoksuu niin hyvälle että voisin rakastua itseeni kun sivelin tuota deodoranttia. Ei ole ennen ollutkaan hajuvettä. Mikä on oikea tapa käyttää miesten eau de toilettia? Suihkaus tai pari kaulan alapuolelle????

Itse pistän kaksi rinnan/kaulan alueelle ja yhden vasempaan ranteeseen. Siis olettaen ettei ole mitään kovin voimakasta tavaraa.
Tom Fordin Black Orchid ja Terre d'Hermes itsellä menossa nyt

Escada Sentiment, Joku Lacoste ja DKNY Red Delicious:haart:

dieselin fuel for lifelle :haart:

Valentino - V absolu, sille tuoksun tällä hetkellä.
...ihan vain koska "v on tyylinä toimivin" :D ja pullon pitää olla myös hieno!

Difenyylille, eli ihan helvetin pahalle.. Tosin nyt haju on heikkenemään päin (onneksi), kun hommat Arizona Chemicalsilla loppui. :dance2: haju oli ihan uskomaton, vaikka legendan mukaan aineen myyjä oli kaupitellessaan maininnut kaman tuoksuvan lievälle appelsiinille :hyvä: ei ole tainnu äijä appelsiinia haistaa eläessään...

Normaalisti haisen Tabac Originalle..

Jean Paul Gaultier - Le Male

Tuotu markkinoille - 1995
Tuoksuperhe - Itämainen
Suositeltu käyttö - Rento

Selostus - Moderni ja miehekäs tuoksu jossa on mm raikkaan mintun, appelsiinikukan ja tuoksupuun sävyjä.

Ainakin kaverin muija tykkää :D

Tämä on uusin tuoksu:

Rock%20n'%20Rose%20Couture.jpg

Ja sitten ovat nämä vanhat tuoksut:

Hugo_Deep_Red_EDP_Spray_30ml_2823.JPG_2823.jpg

230395667.jpg

kenzo_flowers.jpg

P958865.jpg

Ja tuoksu, jota käytän ainoastaan töissä:

o.1570.jpg

Ferrari Blackilta tai Bossin nimikkotuoksulta noin vaihtelevasti. Joskus myös Boss Blue :D

Mä ostin alennusmyynnistä Mexx Fly High -tuoksupakkauksen (kuva alla). Kivan raikas ja hedelmäinen tuoksu, mutta ihan täydellinen se ei ole mun makuun. En oo vielä löytänyt "sitä oikeaa"... haluisin löytää sellasen tuoksun, mihin oikeen ihastuisin :) Välillä jotkut naiset tuoksuu tosi hyvälle, mutta en oo kehdannut kysyä mistä merkistä on kysymys :rolleyes:

nd.1107.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom