Mille tuoksut? (lue ohjeet threadin 1. viestistä)

Diesel Fuel For Life tuli taannoin ostettua muiden litkujen lisäksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en tajua kun tuo Armani Code ei itsellä tuoksu omaan nenään niin hyvältä iholla kuin mitä se kaupassa tuoksuu lapulla. Kaitpa tuo on kaikilla tapauskohtaista oman ihon ph:n takia. Yleisesti ottaen Armanin tuoksut itsellä kovassa käytössä. D&G light blue tuli hankittua myös, mutta sekin oli pettymys. Mikä on sivuston mielipide parhaimmasta Armanin tuoksusta?

Hmm... Tällä hetkellä löytyy Armani Code, Hugo Boss - Soul, Lacoste Essential ja Lacoste Style in play sekä joku epämääräinen minkä nimeä en muista. :D

Code on kyllä oma (ja tyttöystävän) suosikki.

L'Artisan Parfumeur: L'Eau de l'Artisan
Parfums Serge Lutens: Gris Clair
Santa Maria Novella: Acqua di Sicilia
Editions de Parfums Frédéric Malle: French Lover par Pierre Bourdon

Siinä tämänhetkiset suosikit. The Different Company tekee mainiota Sel de Vetiver -parfyymia ja Mallella on vielä hienostuneempi Vetiver valikoimissaan.

:thumbs: On muuten mahtava tuoksu. Ehdoton suosikki. Ja mikä parasta ei aivan joka äijä uskalla käyttää, kun hieman naisellinen alkutuoksu saattaa heikoimmat säikäyttää.

Lisäksi käytössä Armanin Acqua di Gio ja Bossin Selection.

On kyllä jännä, viime vuoden ehdoton yllättäjä. Guccin Pour Homme II on nyt testissä - sopii puvun kanssa kivasti.

Ehdottomasti eniten pokkaa vaatii tuo Gaultierin uusi Fleur de Male joka tuoksuu ihan puutarhalta:D Itse en pystynyt.

445boss%20no%201.jpg

It's number one! ;)

cool-water.jpg

Tuota joskus tulee suhautettua.

On kyllä jännä, viime vuoden ehdoton yllättäjä. Guccin Pour Homme II on nyt testissä - sopii puvun kanssa kivasti.

Ehdottomasti eniten pokkaa vaatii tuo Gaultierin uusi Fleur de Male joka tuoksuu ihan puutarhalta:D Itse en pystynyt.

Guccit on multa kokeilematta vielä. Saiskohan aikaiseksi, jos kerran säkin tykkäät, kun nähtävästi sulla on hyvä "tuoksumaku":D

Kukkaistuoksut on kyllä mullekin vähän liikaa. Makealta kehtaa kyllä tuoksahtaa, muttei kukilta.

Guccit on multa kokeilematta vielä. Saiskohan aikaiseksi, jos kerran säkin tykkäät, kun nähtävästi sulla on hyvä "tuoksumaku":D

Kukkaistuoksut on kyllä mullekin vähän liikaa. Makealta kehtaa kyllä tuoksahtaa, muttei kukilta.
Mulla on aivan poikkeuksellisen hyvä tuoksumaku. Omat lempparit nyt ja aina:
-JPG Le Male(on joka toisella jätkällä:( )
-Dior Homme (asiallisen jätkän valinta)
-Chanel Allure (vanha sport on myös ok, uudet ei)
-Aqua di Parma Intensa

Jos haluat olla tosi kova jätkä ja tehdä elämäsi parhaan ja hienoimman parfyymihankinnan järkihintaan, niin surffaa www.strawberrynet.com ja tilaa Creedin Millesime Imperial-tuoksu. Isoin pottu on about satasen investointi, mutta pullokin on niin maan hieno että WC-vieraat pyörtyy kateudesta ja juoksevat hysteerisinä stockmannille pettymään kun sitä ei saakaan:dance2: On itse mr. Creedin jollekin saudiprinssille tekemä tuoksu, luulisi kelpaavan :D

JPG Fleur me Male oli tosiaan liikaa. Jos makeista ja jännistä tykkää niin Dior Homme illaksi ja vaikka Thierry Muglerin A*Men tai kypsemmille Chanelin Egoiste päiväksi :haart:

www.basenotes.com on hyvä paikka tutkiskella

-JPG Le Male(on joka toisella jätkällä:( )
-Dior Homme (asiallisen jätkän valinta)

Le Malella on nimenomaan toi yleisyys ongelmana:( Munkin mielestä yksi kaikista parhaimmista, mutta mielellään aina pyrkisin vähän erottumaan joukosta. Nojoo onhan mulla Acqua di Gio, joka on kai lähes yhtä klassinen ja yleinen kuin Le Male, mutta pitäähän miehellä yksi perus-sitrustuoksukin olla ja siinä di Gio on IMO paras. Le Malelle löytää enemmän kiinnostavia vaihtoehtoja. Dior Homme oli mun ihka ensimmäinen edt:) Käyttäisin mieluusti vieläkin, mutta ei nyt ihan ruveta opiskelijabudjettia pelkkiin hajuihin kuluttamaan:D

Le Malella on nimenomaan toi yleisyys ongelmana:( Munkin mielestä yksi kaikista parhaimmista, mutta mielellään aina pyrkisin vähän erottumaan joukosta. Nojoo onhan mulla Acqua di Gio, joka on kai lähes yhtä klassinen ja yleinen kuin Le Male, mutta pitäähän miehellä yksi perus-sitrustuoksukin olla ja siinä di Gio on IMO paras. Le Malelle löytää enemmän kiinnostavia vaihtoehtoja. Dior Homme oli mun ihka ensimmäinen edt:) Käyttäisin mieluusti vieläkin, mutta ei nyt ihan ruveta opiskelijabudjettia pelkkiin hajuihin kuluttamaan:D
Jätkällähän on erinomainen maku. Aqua di Gio on ihan liian yleinen sekin, tosin hajuna hyvä.

Jos nuo iskee niin tilaa joskus tuo Creed, on hajustemaailman Ferrari ja iskee melkoisella varmuudella:)

Ode á l' amour... by Yves Rocher. Aika moni varmaan käyttää, mutta minä tykkään.

Jätkällähän on erinomainen maku. Aqua di Gio on ihan liian yleinen sekin, tosin hajuna hyvä.

Jos nuo iskee niin tilaa joskus tuo Creed, on hajustemaailman Ferrari ja iskee melkoisella varmuudella:)

Teille kummallekin lisaa vaihtoehtoja elaman tekemiseksi miellyttavan tuoksuiseksi:

http://www.senteursdailleurs.com/Page_Generale.asp?langue=EN&DocID=246

Naihin kun oppii, ei sen jalkeen enaa kiinnosta suuremmalti edes vilkaista lentokenttien tai tavaratalojen hajusteosastoja.

Eniten käytössä oleva tuoksu on Terre d'Hermés. Tuota ei vain taida Suomesta saada (?), joten ei viitsi ihan joka päivä käyttää, ettei lopu kesken. Muut ovat sitten Armanin Attitude ja Code.

Davidoffin Cool Water. On ainakin kehuttu useammassa otteessa, että tuoksun hyvältä =D. Laivalla oli vielä alennuksessa. En tiedä vaihtaako pulloa vai lopetetaanko valmistus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom