Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dior farenheit32
:thumbs: On muuten mahtava tuoksu. Ehdoton suosikki. Ja mikä parasta ei aivan joka äijä uskalla käyttää, kun hieman naisellinen alkutuoksu saattaa heikoimmat säikäyttää.
Lisäksi käytössä Armanin Acqua di Gio ja Bossin Selection.
On kyllä jännä, viime vuoden ehdoton yllättäjä. Guccin Pour Homme II on nyt testissä - sopii puvun kanssa kivasti.
Ehdottomasti eniten pokkaa vaatii tuo Gaultierin uusi Fleur de Male joka tuoksuu ihan puutarhalta:D Itse en pystynyt.
Mulla on aivan poikkeuksellisen hyvä tuoksumaku. Omat lempparit nyt ja aina:Guccit on multa kokeilematta vielä. Saiskohan aikaiseksi, jos kerran säkin tykkäät, kun nähtävästi sulla on hyvä "tuoksumaku":D
Kukkaistuoksut on kyllä mullekin vähän liikaa. Makealta kehtaa kyllä tuoksahtaa, muttei kukilta.
-JPG Le Male(on joka toisella jätkällä:( )
-Dior Homme (asiallisen jätkän valinta)
Jätkällähän on erinomainen maku. Aqua di Gio on ihan liian yleinen sekin, tosin hajuna hyvä.Le Malella on nimenomaan toi yleisyys ongelmana:( Munkin mielestä yksi kaikista parhaimmista, mutta mielellään aina pyrkisin vähän erottumaan joukosta. Nojoo onhan mulla Acqua di Gio, joka on kai lähes yhtä klassinen ja yleinen kuin Le Male, mutta pitäähän miehellä yksi perus-sitrustuoksukin olla ja siinä di Gio on IMO paras. Le Malelle löytää enemmän kiinnostavia vaihtoehtoja. Dior Homme oli mun ihka ensimmäinen edt Käyttäisin mieluusti vieläkin, mutta ei nyt ihan ruveta opiskelijabudjettia pelkkiin hajuihin kuluttamaan:D
Jätkällähän on erinomainen maku. Aqua di Gio on ihan liian yleinen sekin, tosin hajuna hyvä.
Jos nuo iskee niin tilaa joskus tuo Creed, on hajustemaailman Ferrari ja iskee melkoisella varmuudella