Mille tuoksut? (lue ohjeet threadin 1. viestistä)

Calvin Kleinin man:ia tulee useimmiten käytettyä. Toisinaan myös Hugo Bossin Deep Blueta. Kaapissa on myös Calvin Kleinin Eternity for men, mutta se on ihan paskaa verrattuna kahteen edelliseen.

Eli tämä on parasta:
339221_fpx.tif

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tälle tuoksun taas pitkään..On kyllä hyvä tuoksu...:kuola:

LAURA_BIAGIOTTI_ROMA_UOMO_EDT125ML.jpg

Tuli just ostettua uus tuoksu, ainakin itse tykkään, sekä kaveri joka oli mukana valitsemassa. Naisten kommentteja odotellessa.

090121-la-nuit-de-lhomme-dyves-saint-lau.aspx65247PageMainImageRef.jpg

Tuli just ostettua uus tuoksu, ainakin itse tykkään, sekä kaveri joka oli mukana valitsemassa. Naisten kommentteja odotellessa.

090121-la-nuit-de-lhomme-dyves-saint-lau.aspx65247PageMainImageRef.jpg

Tämä on laadukas.

Nopsa: On sitä esim. Gentleman.fi:ssä mihin itsekin kirjoittelen arvosteluja. (jos "mainos" niin voi poistaa)

Näitä kahta tulee fiiliksen mukaan hiukan käytettyä eli joko:
Giorgio Armanin Acqua di gioa
acqua-di-gio-giorgio-armani.jpg

tai
Hugo Bossin BOSSia
bossboss30mledt.jpg

kävin vähä tutustumassa tuoksuihin, ja neljä tuoksuu sai mut viipymään luonaan hetken pitempään, pitäs vaa osata valita yks tai kaks niistä. Mielipiteitä?

Tuoksut:

Giorgio Armani: Acqua Di Gio
Dior: Fahrenheit 32
Burberry: The Beat for Men
Kenzo: L'eau Par pour Homme

gucci by gucci -edp
escale a portofino by dior -edt
bulgari blue (blve) -edp
blue by ralph lauren -edt
coco mademoiselle by chanel -edp
forever and ever by dior -edt
paloma picasso by paloma picasso -edp
prada by prada -edp
sarah jessica parker by sjp -edp

kaikista näistä pidän kovasti ja vaihtelen muutaman päivän välein (samassa tahdissa kuin pesen hiukset, koska tuoksu tarttuu hiuksiin ja en halua sekoittaa eri tuoksuja).

seuraavana hankintalistalla on midnight pois by dior -edp ja euphoria by calvin klein -edp. lisäksi aion hankkia jonkun aqua di parma-sarjasta, ehkä colonialin.

lähden kolmen viikon päästä reissuun, jonka lopussa piipahdan myös new yorkissa. pitää katsoa onko jenkkimarkkinoilla jotain erilaista tarjolla.

lisätään tähän:

ck kesätuoksu (en tykkää, myyn jos joku haluaa)
diorin cherien kesätuoksu (saanut ihan hirveästi kehuja miehiltä)
shiseido zen (ihana!)

Dieselin Only the brave. Tooodella huikean hyvä tuoksu!!!

Toi on kyllä hyvää, pullo vai typerän näköinen:D Ite ostin Only the Braven sijaan D&G - Light Blue. On kyllä loistava tuoksu, ei mikään maskuliininen jysäys vaan vähän lempeämpi.

Gaultier² on nykyään haisukkeena yleensä. Dödönä hajusteeton stick apteekista.

gaultier2.jpg

Toi Dieselin Only The Brave on ihan pimppikiimassa-tuoksu. Toinen joka pistää mun hormonit hyrräämään on Calvin Kleinin In2U, ei jumalauta mikä tuoksu. Miehellä jos jompaa kumpaa noista on niin ihan varmana pörrään ympärillä kuin mehiläiset hunajassa... :kuola: :pano:

Itselläni on tällä hetkellä käytössä seuraavat:

Calvin Klein Euphoria edp
Lancome Miracle Forever edp
Ralph Lauren Ralph edt
Ralph Lauran Cool edt
Ralph Lauren Hot edt
Ralph Lauren Rocks edt
Cacharel Amor Amor Tentation edt
Carolina Herrera 212 Sexy edt
JLo Love At First Sight edt
Lacoste Dream Of Pink edt
Esprit Life edt
Esprit Collection For Her edt
Escada Signature edp
Escada Rock In Rio edt
Tommy Hillfiger True Star edt
Tommy Hillfiger True Star Gold edt
Nina Ricci Nina edp
Hugo Boss Woman edp
Anna Sui Sui Love edt

Ohhoh. Ompas Evilillä hajusteita, sulla todella on millä aseistautua!:) Mulla ei oo koskaan ollu mitään muutta merkkiä kuin CK:ta. One, Truth, Eternity ja nyt in2youta. Mulla kestää yks puteli ihan älyttömän kauan ja olenkin miettiny, et ne varmaan pilaantuu mun käytössä, jos hankin useemmaan samaan aikaan. Edellinen iso pullo Onea kesti 2 vuotta. Osaako joku suositella naisten tuoksua, joka ei ole liian makea? Tekis mieli jotain kakkosputelia, nyt ku mies saa tuotua niit halvalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom