Mille tuoksut? (lue ohjeet threadin 1. viestistä)

Tuli ostettua tuota täälläkin jo mainittua Diesel Plus Plus Masculinea ja hyvää kyllä on :) Korvaa vanhan Emporio Armanin He:n.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nyt käytössä Calvin Kleinin one, muutamia muitakin Calvineita kotoa löytyy.
e ja dödönä menee Rexona men cobalt sui´hkutettavassa purnukassa. ekaa kertaa kokeilen suihkutettavaa dödöä ja on kyllä niin paljon helpompaa käyttää! ne roll onit tahraa jokasen paidan ellei anna kuivaa 5 minuuttia lisäksi tää on paljon helpompi laittaa. ainoa miinuspuoli on korkeahko hinta. oliskohan tää ollu 5e. niin ja siis ei tuo ole korkea hinta, kun vertaa laatumerkkeihin, mutta, kun ite tottunu käyttää jotain rexonan 1,5e maksavia rollareita. 8)

Perjantaina sain varastoon täydennystä:

Editions de parfums Frédéric Malle: Vétiver Extraordinaire par Dominique Ropion

-Romeo Gigli
- Body Shop Oceanus ja Vanilla

Näillä mennään.

Nyt tarvis mimmeiltä vähän apuja/infoa. Missä olisi myynnissä Salvador Dali: Dalissime tuoksua? Mielellään Helsingissä tai Tampereella.

Riippuu tosin päivästä.. 8kpl eri tuoksuja löytyy hyllystä.. tässä muutama!

- Armani - Code
- Jean Paul Gaultier - Fleur du Male
- Ralph Lauren - Silver
- Hypnose Homme - Eau de toilette
- Issey Miyake - L'Eau d'Issey Pour Homme EdT

Lisää pitäis ostaa kunhan kerkiää..

Perfection.

On joo. Meni kertalaukauksella suosikikseni. Syksymmällä French Lover on kova sana, mutta nyt kesällä tuo vetiver on kivan viileä. Muuten edelleen vaihtelen noiden muiden SM di Novellan ja Artisan Parfumeurin vesien välillä. Lutensia en juuri kesällä ole käyttänyt. Gris Clair on aivan liian raskas.

Tällä hetkellä menee päivä- eli yleistuoksuna Guccin Eau De Parfum II. Käytetty jo vuosia ja loppua ei näy! Täyteläisempänä tuoksuna iltamenoihin Jean Paul Gaultier Classique ja siitäkin eau de parfum.

Viimeisin ssssuuuuperlöytö ja suosikki mikä löysi tiensä hajuvesihyllyltä elämääni on Viktor&Rolf Flowerbomb. Aivan mieletön! Luulen, että tuo on käytössäni niin kauan, kun maapallolla tallustelen:D

Tulipas muuten mieleeni, että käyttääkö pakkiksen immeiset pelkästään eau de toilettea? Itse olen tykästynyt eau de parfum versioon, sillä sitä ei tarvitse kaataa desilitratolkulla niskaan, vaan yksi pieni suihkaus riittää. Tuoksukin kestää iholla huomattavasti pidempään ja paremmin.

:thumbs:
Nyt tarvis mimmeiltä vähän apuja/infoa. Missä olisi myynnissä Salvador Dali: Dalissime tuoksua? Mielellään Helsingissä tai Tampereella.

Vaikka en mimmi ole, mut voin vinkin antaa! Stekkaa stadin keskustan sokkari ja stockmann. Jos tuolla ei ole niin ei sit missään. Valikoima on laajan puoleinen. Onnea etsintään!

Dieselin Fuel for lifelle :kuola:
mies osti joululahjaksi ja on ensimmäinen tuoksu, jonka olen käyttänyt loppuun
taukoja pitämättä.

Kaapista löytyvät myös:
Bossin Intense
Guccin Rush
Tommyn Tommygirl (tuoksuu edelleen itseltään, vaikka on vuosia vanha, käytän hyvin harvoin!)
Mexxin Ice (?) sain ison pullon ilmaiseksi, kiva sporttituoksu

Tässä näitä, käynnissä "käytä loppuun"-kampanja, kun kaappi on tyhjä, tilalle tulee ainakin pari uutta.

Diorin vanha Higher tai sitten Fahrenheit 32 :)

Tulipas muuten mieleeni, että käyttääkö pakkiksen immeiset pelkästään eau de toilettea? Itse olen tykästynyt eau de parfum versioon, sillä sitä ei tarvitse kaataa desilitratolkulla niskaan, vaan yksi pieni suihkaus riittää. Tuoksukin kestää iholla huomattavasti pidempään ja paremmin.

Itse olen käyttänyt niin EdT, EdP kuin EdCologneakin. Jälkimmäinen on tietysti mieto, mutta jättää iholle hyvän, kevyen peiton, varsinkin kesällä. Jotkun suosikeistani ovat ainoastaan kölninvesiä, kuten asia suomeksi ilmaistaan - tai ilmaistiin vielä muutama vuosikymmen sitten.

Vakiokäytössä EdT on hyvä, mutta toki EdP:llä on puolensa, varsinkin naisten maailmassa.

Demos, luulin että oon ainut jolla on joku hajufiksaatio. Hyvä etten ole. Mistä tilasit tuota Mallen VE:ta? Basenotesin kautta yritti eräs kaveri kaupitella, mutta oli 20ml:kin niin kallista ettei pystynyt. Mitä mieltä olet Creedeista?

Laitoin muutama sivu takaperin sinulle ja muille tuoksuista kiinnostuneille linkin kauppaan, jonka vakioasiakas olen. En ole netin kautta niiltä mitään ostanut, koska ennen asuin paikkakunnalla ja nytkin käyn siellä riittävän usein. Sitä paitsi, aina on hauska jutella ja tuoksutella uusia...

Jos joskus menet Brysseliin, ehdottamasti suosittelen. http://www.senteursdailleurs.com/

Muuten, se Mallen VE maksoi tasan 100 euroa 50ml. Mallen tuotteiden hinnat vaihtelevat ihan puhtaasti raaka-aineiden hinnan mukaan. Siksi esim. French Lover on hieman halvempi, mutta taas Une Rose kalliimpi. Hinnasto: http://cms1.proximedia.com/files/18368/MediaArchive/pdf/Catalogue_senteurs.pdf

Creedia en ole itse koskaan ottanut omakseni. Hyviä ne ovat kuitenkin. Harkitsin jossain vaiheessa Néroli Sauvagea ja Tabarômea. Vaimoni on hyvin ihastunut Creedin Love in Whiteen ja Mallen Lys Mediterraneaan (kuten saatat arvata, hän on valkoisten kukkien ystävä).

Enpä tähän hätään löytänyt sitä postia. Itse olen käynyt Pariisin ja Rooman parfyymimestat läpi, seuraavana listalla Berliini. Oletko Basenotesissa myös? Oma edellinen ostos oli Bois 1920:n erikoispullo ja Creedin Millessime Imperial. Malleihin en ole tutustunut. Suomen tuoksuja en itsekään viitsi enää perus-Dior hommen ja gaultierin lisäksi ostaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom