Mille tuoksut? (lue ohjeet threadin 1. viestistä)

Päätuoksuni on L´eau Par Kenzo. Sain lahjaksi CK:n kokoelman pienempiä pulloja, joita käytän sitten matkoilla. Niihin kuuluu Obsession, One, Euphoria, Eternity ja Man. Voisi kai sitä pahemmaltakin haista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
gucci by gucci -edp
escale a portofino by dior -edt
bulgari blue (blve) -edp
blue by ralph lauren -edt
coco mademoiselle by chanel -edp
forever and ever by dior -edt
paloma picasso by paloma picasso -edp
prada by prada -edp
sarah jessica parker by sjp -edp

kaikista näistä pidän kovasti ja vaihtelen muutaman päivän välein (samassa tahdissa kuin pesen hiukset, koska tuoksu tarttuu hiuksiin ja en halua sekoittaa eri tuoksuja).

seuraavana hankintalistalla on midnight pois by dior -edp ja euphoria by calvin klein -edp. lisäksi aion hankkia jonkun aqua di parma-sarjasta, ehkä colonialin.

lähden kolmen viikon päästä reissuun, jonka lopussa piipahdan myös new yorkissa. pitää katsoa onko jenkkimarkkinoilla jotain erilaista tarjolla.

Tässä on nyt viimeisen vajaan kolmen vuoden aikana kertynyt erinäisistä lähteistä lähemmäs kymmenen putelia EDT:tä, eikä ensimmäinenkään ole lähelläkään loppumista. Useampi desi litkuja 1-3 suihkauksen kerta-annoksina tullee kestämään vuosia edelleen..Kysymys kuuluukin, että kauanko nuo säilyvät?

No listataan nyt vielä ulkomuistista mitä siellä laatikossa on:

Ralph lauren - Polo Sport
Salvador Dali - ?
Gucci - Envy
Gaultier - Le Male
Tom Tailor - ?
Calvin Klein - Euphoria
Armani - White
Boss - Bottled
Boss - Dark Blue

Mä sain joululahjaks Salvador Dalin It is Love-tuoksun. Edt, jota kuvaillaan näin:
** ENSITUOKSU: Greippi, Rosépippuri, Granaattiomena.
** SYDÄNTUOKSU: Narsissi, Orris, Kissankäpälä.
** POHJATUOKSU: Kristallimyski, Vanilja, Santelipuu, Makea meripihka

Tää on ihan kiva, raikas, mutta makeahko.

Aika hassua, että noin paljon kaikkia eri meininkejä yhdessä tuotteessa. Mulla on tosi paljon hajuvesiä, mutta käytän aina kausittain niitä...

Tuoksut muuten säilyvät parhaiten jääkaapissa... En tiedä, onko joku jo ehkä maininnutkin sen. Mutta en tykkää siitä, että aromit tarttuvat ruokiin :D

Naomi Campbell sanoi sekoittavansa aina vähintään kahta eri tuoksua ja näin hänellä on aina omaperäinen tuoksu. Pitäisköhän koittaa... :rolleyes:

Olin koubarokseni synttäreillä Brysselissä viikonloppuna - ja en malttanut olla käymättä Senteurs d´Ailleursissä...

Etsin jotain vihreää ja keväistä tai kesäistä tuoksua. Mukaan tarttui The Different Companyn Osmanthus, jonka on tehnyt Hermesin Jean-Claude Ellena (joka on tehnyt töitä myös Mallelle ja Van Cleef et Arpelsille).

Lisäksi otin mukaani Diptyquen testerin (L´eau de Lierre).Vaimo halusi Mallen En Passant ja testereiksi Une Rose ja Carnal Flower.

Arkena: Nicole Farhi - Nicole Farhi Homme
Viihteellä: Yves Saint Laurel - Jazz

Jälkimmäinen kyllä toimii ja sitä on kehuttu paljon. :thumbs: Arkituoksusta ei ole tullut kommenttia suuntaan eikä toiseen. Onhan se vähän erikoinen, mutta itse tykkään.

Kyllästyin vanhoihin kaapissa oleviin tuoksuihin vaikka osa niistä olikin ihan jess.

Tilasin fragranceX:stä seuraavat tuoksut:

L'eau Par Kenzo by Kenzo
Cool Water by Davidoff
Contradiction by Calvin Klein
Hugo Xy by Hugo Boss

Cool Waterin ostin ihan lonkalta kun sitä oli joku tällä palstalla kehunut. Ei välttämättä ihan meikäläiseen makuun.
Mieleen tulee enemmänkin joku käsienpesusaippua :)

Kenzosta tykkään erittäin paljon, raikas ja hedelmäinen. Menee vähän samaan kategoriaan Clinuque Happyn kanssa.

Eipä muuta. Nyt baarin testamaan onnistaako ;)

Ostin uuden ihanan kesätuoksun! Marc Jacobs, Cucumber.

Liitteet

• mc cucumber.jpg
    mc cucumber.jpg
    13,1 KB · Katsottu: 364
Arkituoksuna yleensä Burberryn London, joskus JLO:n Still. Hiuksetkin tuoksuu aika usein joltain -hmm..- useimmiten toffeiselta.

Viihteelle lähtiessä useimmiten Versace Woman tai Armani Remix.

Hyllyllä on pulloja rivissä, mutta oon jumiutunut näihin pariin. Surkeeta! :D Nyt oon rakastunut Donna Karanin Be Delicious-tuoksuun, joten se muuttaa mun luo seuraavaksi.

Duunissa ja vapaa-ajalla käytän Ferrari Passionia. Punttisalille tuoksu on liian voimakas, joten sitä ennen tulee laitettua Adidas Victory League -nimistä tärpättiä. Mieto tuoksu peittää hienhajun muuten, paitsi treenipaidasta joka alkaa jo heti ensimmäisestä minuutista lähtien kärsien ammoniakin yliannostuksesta.

Salvador Dali - Laguna Homme

Salvador_Dali_Laguna_Homme_EDT_m.jpg

Laitan ekaks Body Shopin mangorasvaa (siis sitä pumppupullossa olevaa) ja sit päälle suihkaus D&G The One -parfyymia. Tulee AIKA JÄNNÄ lopputulos...:rolleyes:

Sit tykkään kans Armanin White-tuoksusta mut sen valmistus on ilmeisesti lopetettu..? Ainakaan Suomessa en oo nähny missään sitä muutamaan vuoteen. Tykkään kans Gaultierin tuoksuista, vaikka yleensä mua vanhemmat naiset käyttää niitä.

Kesätuoksuna/treenin jälkeen on kiva laittaa Biothermin bodysprayta; niitä löytyy kolmea eri tuoksuista joista oranssi on tällä hetkellä suosiossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom