Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Talo remontti syö vapaa-ajan ja harraste pelit jäävät ilman ajoa, joten tämmösen menin pistämään rahoiksi. Pitää ostaa joskus E24 harraste kesä autoksi uudelleen, kun taas aika riittää rakennella, bemarin parhaita korimalleja. Yksi auto siis vähemmän tallissa:itku:
 

Liitteet

  • img_0040.jpg
    img_0040.jpg
    105,6 KB · Katsottu: 532
kerros vähä enemmän tosta ^^ bemarista ja niistä tallin muista autoista ;)
 
Jetta V 2.0 TFSi toiminut erittäin mallikkaasti, itse vain kärsin tehon puutteesta ja sekin asian on korjaatumaan päin
 
Talo remontti syö vapaa-ajan ja harraste pelit jäävät ilman ajoa, joten tämmösen menin pistämään rahoiksi. Pitää ostaa joskus E24 harraste kesä autoksi uudelleen, kun taas aika riittää rakennella, bemarin parhaita korimalleja. Yksi auto siis vähemmän tallissa:itku:

Tällänen on aivan VITUN hieno. Sitte joskus ku on rahaa, niin ostoslista kärkipäässä. :haart:
 
Talo remontti syö vapaa-ajan ja harraste pelit jäävät ilman ajoa, joten tämmösen menin pistämään rahoiksi. Pitää ostaa joskus E24 harraste kesä autoksi uudelleen, kun taas aika riittää rakennella, bemarin parhaita korimalleja. Yksi auto siis vähemmän tallissa:itku:
Melko herkullinen jeesuskupee, varmasti tulee vielä harmittamaan ja paljon, ellei sitten nyt jo.

Itse ajelen tällä, joillekin BCF:n ja BTCF:n jäsenille ehkä jo tutullakin vehkeellä, pellin alla siis M70B50. Tallissa toinen samanlainen, toivottavasti ensi kesänä valmiina - manuaalina ja kevennettynä. :hyper:
85796516.jpg
 
http://www.mtt-trading.fi/cat/product_details.php?p=325

Kandee ruksaa noi kromipolttimot mukaan, jos harkitset. Itel on viel toistaseks noi oranssit ja jostain suunnasta kattomalla ne näkyy vähä häiritsevästiki.

Sitte ku mä kasvan isoks, ni vaihdan tollaseen avoon ku HemmoX:lla on. Hieno peli! :hyvä:

Kerkesin tilata sellaiset valko-punaiset normitakavalot mutta saatavuus on surkea. Oliskahan noi sittenkin siistimmät josko vaihtas. Mun bemu on saman värinen ja tuohon ne ainakin sopii kyllä tosi hyvin! Aika huono saatavuus näilläkin näyttäs tosin olevan..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom