Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
M5sen vois käydä koeajamassa kyllä joskus. Paras auto mitä olen ajanut on MB CLS 55 AMG, jonka jälkeen mikään ei ole enää tuntunut miltään :D
 
Meet sä vaan autoliikkeeseen ja sanot että anna mun koeajaa tota ämkolmosta ja muita 135:sia sun muita? :D

Kyllä vanhempana ihmisenä saa aika hyvin koeajoon kalliitakin autoja. Kattoo vaan vähän mitä rytkyjä on päällä kun liikkeeseen menee. Itsellä kysellään vielä vähän rahoitusvaihtoehtojen perään ennenkuin annetaan kaara alle. Kai mä oon niin babyface :D. Kyllä säkin saat Jani88 jo parin vuoden päästä kunnon kärryjä alle.

Edit. Vanhemmalla ihmisellä en tarkoittanut allekirjoittanutta, vaan esim. Hupen ikäluokkaa. Ja tottakai autosta keskustellaan ensin asialliseen sävyyn, ja esitetään asiaan perehtynyttä ja riittävän likviditeetin omaavaa henkilöä :) Eikä rynnitä vaan sisään ja huudeta että m3 koeajoon ja heti.

Ja ettei mene täysin offtopiciksi niin sanotaan että täältä löytyy Skoda Octavia
 
Joo, noinhan se menee. Myyjiin vaikuttaa(vielä tänäkin päivänä!!!) asiakkaan pukeutuminen, käytös, ikäkin vähän jne...Ite ku kurvaa pihaan Evolla, niin hyvin on hoitunut kalliimmatkin autot koeajoon.:dance2:
Suomessa on vaan se huono puoli, että kalliimpia autoja myydään pirun vähän ja sen takia niitä ei pidetä juuri koeajoissakaan. Koeajoon hommaaminen maksaa taas liikkeelle aika lailla. 135 Coupekin pitää "tilata" koeajoon, vain yksi auto kiertää Suomessa. Evo 10 koeajo jo tilattu.:rock:
 
M5sen vois käydä koeajamassa kyllä joskus. Paras auto mitä olen ajanut on MB CLS 55 AMG, jonka jälkeen mikään ei ole enää tuntunut miltään :D
kerran oon päässyt 55 amg:n kyydissä istumaan kauppareissulle. oli suht absurdi kokemus. senkään jälkeen ei oo mikään tuntunut miltään. 0-80km/h kiihdytyksen jälkeen harvemmin joutuu seisomaan jarrulla varsinkin jos kiihdyttelee pintakaasulla :D

äänentoisto oli naurettavan hyvä kuin myös automaattiset pyyhkijät ja yleinen varustelun määrä.

mutta onneksi myös oma mazda2 on hyvä vaikka onkin bout 30-40 kertaa halvempi ;)
 
kerran oon päässyt 55 amg:n kyydissä istumaan kauppareissulle. oli suht absurdi kokemus. senkään jälkeen ei oo mikään tuntunut miltään. 0-80km/h kiihdytyksen jälkeen harvemmin joutuu seisomaan jarrulla varsinkin jos kiihdyttelee pintakaasulla :D

äänentoisto oli naurettavan hyvä kuin myös automaattiset pyyhkijät ja yleinen varustelun määrä.

mutta onneksi myös oma mazda2 on hyvä vaikka onkin bout 30-40 kertaa halvempi ;)

:offtopic: ootko muuten jyväskylästä päin...? Nimittäin yks samanlainen mazda samanlaisilla vanteilla (mitä nyt muistelin jossain topicissa nähneeni) tuli vaajakosken liikenneympyrässä vastaan? toki tollasia voi olla enemmänkin mut jotenkin tuli vaan mieleen :D
 
Tämän takia jättäisin nahkaverhoilun ottamatta. Sama juttu on nahkasohvissa. Uutena nahkasohvat ovat usein paremmannäköisiä kuin kangasversiot, mutta jo parin vuoden käyttö venyttää nahkasovien nahan todella rumannäköiseksi.

Etteko te hyvat ihmiset tieda etta sita nahkaa pitaa hoitaa! kaverit ihmettelee miks on ton nakoset penkit 9v jalkee :DD . Nyt jarkikateen taas!
 
Etteko te hyvat ihmiset tieda etta sita nahkaa pitaa hoitaa! kaverit ihmettelee miks on ton nakoset penkit 9v jalkee :DD . Nyt jarkikateen taas!
Todellakin. Eipä mullakaan nykyisessä eikä entisessä 3v ajetussa kulahtaneet nahat, kun hoiti kerran parissa kuussa.
 
kun hoiti kerran parissa kuussa.
No kylläpäs on helppohoitoinen tuo nahka. Ei tarvi kuin kuusi kertaa vuodessa vetää tökötit pintaan. Vertaa vaikka siihen että kangas pysyy siistinä jos sen kerran vuodessa jaksaa imuroida.

Nyt on Bemarin jälkeen toisenlainen auto, elikkä Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Elegance muutamilla olennaisilla lisävarusteilla.
Mikä on fiilis?
 
Mikä on fiilis?

Hyvä fiilis, 5tkm on nyt mittarissa. Eihän se mutka-ajettavuudessa Bemarille pärjää mutta toisaalta matka-ajo on leppoisampaa kun auto on suoraan ajaessa vakaampi. Noin kokonaisuutena ajettavuus on kyllä kunnossa. Penkit ovat Bemarin vakiopenkkejä paremmat. Keskikulutus on ollut alle 6l/100km ja kulkupuoli on kunnossa. DSG on kyllä hyvä laatikko varsinkin dieselin yhteydessä. Ja tilaa on riittävästi.
 
Uudempi Octavia olisi ollut meilläkin vaihtoehtona jos olisivat halvempia. Saksassa ei ole varaa kuin Bemariin, tai sanotaan että on täysin järjetöntä maksaa Skodasta Saksassa enemmän kuin Suomessa.
 
No kylläpäs on helppohoitoinen tuo nahka. Ei tarvi kuin kuusi kertaa vuodessa vetää tökötit pintaan

Ite oon laittanu kerran vuoteen hoitoainetta ja penkit on pysyny "uutena". Tuo kerran kahdessa kuukaudessa on ihan liioittelua. Jotku sanoo, et ku uutena heti suojaa niin riittäs kerran kahteen vuoteenkin käsittely. Joka tapauksessa nahkapenkit on puolet helpompi hoitoiset ku kangas-tai alcantarapenkit. Kaikista näistä on kokemuksia. ;)
 
Pitää varmaan käyttää noi penkit jollain ammattilaisella käsittelyssä/putsauksessa ja sen jälkeen hoitaa säännöllisesti itse.
 
No kylläpäs on helppohoitoinen tuo nahka. Ei tarvi kuin kuusi kertaa vuodessa vetää tökötit pintaan. Vertaa vaikka siihen että kangas pysyy siistinä jos sen kerran vuodessa jaksaa imuroida.
En sanonut, että tarvii. Kerran vuodessa riittää, puhuin vain omasta tottumuksestani, kun ei mikään iso homma ole eikä niistä liikaa voi huolta pitää. Jos mulla olis 70k€ auto, niin laittaisin varmaan joka kuukausi. Eli ehkä sen mukaan mennään, miten paljon pitää autostaan.
 
Tämmösellä päästellään pitkin Texasin preeriaa.

rover1.jpg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom