Meet sä vaan autoliikkeeseen ja sanot että anna mun koeajaa tota ämkolmosta ja muita 135:sia sun muita? :D
Ämmä on jo koeajettu ja samoin 335Cxi A.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meet sä vaan autoliikkeeseen ja sanot että anna mun koeajaa tota ämkolmosta ja muita 135:sia sun muita? :D
kerran oon päässyt 55 amg:n kyydissä istumaan kauppareissulle. oli suht absurdi kokemus. senkään jälkeen ei oo mikään tuntunut miltään. 0-80km/h kiihdytyksen jälkeen harvemmin joutuu seisomaan jarrulla varsinkin jos kiihdyttelee pintakaasulla :DM5sen vois käydä koeajamassa kyllä joskus. Paras auto mitä olen ajanut on MB CLS 55 AMG, jonka jälkeen mikään ei ole enää tuntunut miltään :D
kerran oon päässyt 55 amg:n kyydissä istumaan kauppareissulle. oli suht absurdi kokemus. senkään jälkeen ei oo mikään tuntunut miltään. 0-80km/h kiihdytyksen jälkeen harvemmin joutuu seisomaan jarrulla varsinkin jos kiihdyttelee pintakaasulla :D
äänentoisto oli naurettavan hyvä kuin myös automaattiset pyyhkijät ja yleinen varustelun määrä.
mutta onneksi myös oma mazda2 on hyvä vaikka onkin bout 30-40 kertaa halvempi ;)
Tämän takia jättäisin nahkaverhoilun ottamatta. Sama juttu on nahkasohvissa. Uutena nahkasohvat ovat usein paremmannäköisiä kuin kangasversiot, mutta jo parin vuoden käyttö venyttää nahkasovien nahan todella rumannäköiseksi.
Todellakin. Eipä mullakaan nykyisessä eikä entisessä 3v ajetussa kulahtaneet nahat, kun hoiti kerran parissa kuussa.Etteko te hyvat ihmiset tieda etta sita nahkaa pitaa hoitaa! kaverit ihmettelee miks on ton nakoset penkit 9v jalkee :DD . Nyt jarkikateen taas!
On kaikennäkösiä nahanhoitovahoja ja -suihkeita, mitä ruiskutellaan/hinkataan siihen nahan pintaan. Imeytyy sitten siihen ja estää nahan kuivumista ja halkeilua ja muutenkin eheyttää.Mitenkäs noita nahkapenkkejä hoidetaan?
No kylläpäs on helppohoitoinen tuo nahka. Ei tarvi kuin kuusi kertaa vuodessa vetää tökötit pintaan. Vertaa vaikka siihen että kangas pysyy siistinä jos sen kerran vuodessa jaksaa imuroida.kun hoiti kerran parissa kuussa.
Mikä on fiilis?Nyt on Bemarin jälkeen toisenlainen auto, elikkä Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Elegance muutamilla olennaisilla lisävarusteilla.
Mikä on fiilis?
No kylläpäs on helppohoitoinen tuo nahka. Ei tarvi kuin kuusi kertaa vuodessa vetää tökötit pintaan
En sanonut, että tarvii. Kerran vuodessa riittää, puhuin vain omasta tottumuksestani, kun ei mikään iso homma ole eikä niistä liikaa voi huolta pitää. Jos mulla olis 70k€ auto, niin laittaisin varmaan joka kuukausi. Eli ehkä sen mukaan mennään, miten paljon pitää autostaan.No kylläpäs on helppohoitoinen tuo nahka. Ei tarvi kuin kuusi kertaa vuodessa vetää tökötit pintaan. Vertaa vaikka siihen että kangas pysyy siistinä jos sen kerran vuodessa jaksaa imuroida.
Oon kuullut, että perus Nivea olisi myös ihan kelpo nahanhoitoväline...Tai ainakin penkkien pehmentämiseen. :DMitenkäs noita nahkapenkkejä hoidetaan?