Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
eiköhän sen sadetunnistimen saa kytkettyä pois päältä jostain siitä viiksestä ? tai siis että se on sadetunnistin-automaattipyyhkäisy asennossa taikka sitten saa itte pyyhkiä...ite oon tälläisiin ainaki törmänny, mutta ei varmaan kaikissa...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli, tulossa on MB A170, 2009 malli, eli se tänä vuonna esitelty.
Värikin on mulla tuo sama, kun halusin välillä jotain muutakin kuin niitä ihan yleisempiä :)
Aika karmee auto ajella, ainakin 2008 malli joka meillä oli viikon lainassa, juurikin A170 bensakoneella.
:offtopic: IMO tuo sadetunnistin ehkä paskin keksintö sitten kondomin
Eli et ole koittanut tuota E60 Bemarin tunnistinta varmaankaan, on muuten toimiva ja kätevä.
eiköhän sen sadetunnistimen saa kytkettyä pois päältä jostain siitä viiksestä ? tai siis että se on sadetunnistin-automaattipyyhkäisy asennossa taikka sitten saa itte pyyhkiä...ite oon tälläisiin ainaki törmänny, mutta ei varmaan kaikissa...
Tietenkin sen saa napista pois päältä.
 
Aika karmee auto ajella, ainakin 2008 malli joka meillä oli viikon lainassa, juurikin A170 bensakoneella.

Mikäs siitä niin karmean teki?
Itse ainakin tykkäsin, kun kävin testaamassa.
 
Kaikki te jotka omistatte audi rs4, niin onneksi olkoon... pisti vähän autokuumetta kun 450hv rs4 kyytiin pääsin tässä yksi ilta.. aivan hysteeristä menoa tarjoili kyllä :hyper:
 
Mikäs siitä niin karmean teki?
Itse ainakin tykkäsin, kun kävin testaamassa.
No edellinen vuokra-auto oli Toyota, automaatilla. Enemmän mä siitä dikkasin, hintakin vain puolet mesestä. Toi mese oli sitten aivan perus-versio, eikä noita perusautoja nyt kannata verrata muutenkaan mihinkään.
Katsos kun se ei ole Bemari. Bemarit ovat parhaita, Bemari se olla pitää ja sitä pitää mainostaa joka paikassa.
Bemari mulla on siks kun ne on Saksassa halpoja ja omien kokemusten perusteella ajettavuudessa ykkösluokkaa.
Karu koppi toi mese kyllä oli ja tuntui että kaatui kun ajoi 180kmh. Kyllähän ton hinnalla saa niin monta parempaa autoa että. Sama toi mulle kyllä, toiset tykkää, mä en. Aika tätimäinen auto mies-henkilölle, ei puutu kuin kuski jolla punainen villaliivi ja silmälasit joissa naru roikkumassa poskilla.
Komee peli! Tommmonen olis ollu harkinnassa jos olis saanu diisselinä ja automaattina. :thumbs:
 
No edellinen vuokra-auto oli Toyota, automaatilla. Enemmän mä siitä dikkasin, hintakin vain puolet mesestä. Toi mese oli sitten aivan perus-versio, eikä noita perusautoja nyt kannata verrata muutenkaan mihinkään.

Automaatti tekee paljon, siksi mulle tuleekin tuohon se portaaton automaatti.
Ja tulee tosiaan kaikkea muutakin kivaa "lelua", joten eiköhän sillä mun ajot ihan mukavasti mene ;)
 
Katsos kun se ei ole Bemari. Bemarit ovat parhaita, Bemari se olla pitää ja sitä pitää mainostaa joka paikassa.
Tohon piti vielä vastata että tässä tapauksessa vertaaminen Bemariin on täysin absurdia, koska Bemarilla ei ole vastaavaa autoa (onneksi). 1-sarja voisi olla lähimpänä mutta tällöinkin on kuin vertaisi mansikoita mustikoihin. Ihan kivastihan tuossa Mersussa tilaa on, penkitkin taittuvat aivan tasaiseksi ja konttiin menee vaikkapa pesukone mukisematta.
 
Tohon piti vielä vastata että tässä tapauksessa vertaaminen Bemariin on täysin absurdia, koska Bemarilla ei ole vastaavaa autoa (onneksi). 1-sarja voisi olla lähimpänä mutta tällöinkin on kuin vertaisi mansikoita mustikoihin. Ihan kivastihan tuossa Mersussa tilaa on, penkitkin taittuvat aivan tasaiseksi ja konttiin menee vaikkapa pesukone mukisematta.

Heh, mies haukkuu A mersua, mutta jos nyt oikeasti asioita mietitään niin se 1 sarjan bemari se vasta turha laite on. ja rumakin kuin mikä.

edit: tuon A sarjalaisen siis tosiaan hankin ensisijaisesti kaupunkiajoon, joten ei ole merkitystä sillä, että millaista on ajaa 180km/h. harvemmin sitä noita vauhteja tulee muutenkaan ajettua.
Toinen syy on se, että tuohon mahtuu mukavasti koirakin kyytiin ja tarvittaessa saa isompaakin tavaraa liikutettua (kuten mainitsitkin).

Tuo 1-sarjaa koskeva kommentti on toki vain mun mielipide, ei yleinen totuus, toisin kuin Hupen kommentit ilmeisesti...

edit2:
on se muuten ihme, että ei sitä perkele saa edes uutta autoa ostaa, ilman että siitäkin tulee joku aukomaan. Mä en jaksa tähän enää kommentoida, kun ei jaksa alkaa mitään Win vs. Mac tyylistä vääntöä täälläkin. Sitten kun auton saan niin ehkä laitan pari kuvaa, ehkä en.
 
Ja jos jälleen kerran harjoittelemme yhdessä luetun ymmärtämistä. Aloitamme tuosta punaisella merkatusta tekstistä ja jatkamme eteenpäin. :thumbs:

Katsos kun se ei ole Bemari. Bemarit ovat parhaita, Bemari se olla pitää ja sitä pitää mainostaa joka paikassa.
Tohon piti vielä vastata että tässä tapauksessa vertaaminen Bemariin on täysin absurdia, koska Bemarilla ei ole vastaavaa autoa (onneksi). 1-sarja voisi olla lähimpänä mutta tällöinkin on kuin vertaisi mansikoita mustikoihin.
Heh, mies haukkuu A mersua, mutta jos nyt oikeasti asioita mietitään niin se 1 sarjan bemari se vasta turha laite on. ja rumakin kuin mikä.
135 tii on muuten ihan näpsäkkä peli. Lähes 100ke koirankopista on kyllä ehkä hieman liikaa ;)

motor3.jpg
 
Onko joku teini tuon jälkeenpäin tuunannu, vai näyttääkö tuo jo tehtaalta tullessaan tuolta?

ilmeisesti näyttää :D

ja ei kyllä IMO oo mitenkään säväyttävän näköinen peli :jahas:
 
Ihan tehtaan auto tuo on ja livenä kivan näköinen rallifiilistä antava pikkuauto.
Mutta tosiaan järkyttävän hintainen vaikka perustelisi millä.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom