Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika karmee auto ajella, ainakin 2008 malli joka meillä oli viikon lainassa, juurikin A170 bensakoneella.Eli, tulossa on MB A170, 2009 malli, eli se tänä vuonna esitelty.
Värikin on mulla tuo sama, kun halusin välillä jotain muutakin kuin niitä ihan yleisempiä
Eli et ole koittanut tuota E60 Bemarin tunnistinta varmaankaan, on muuten toimiva ja kätevä.IMO tuo sadetunnistin ehkä paskin keksintö sitten kondomin
Tietenkin sen saa napista pois päältä.eiköhän sen sadetunnistimen saa kytkettyä pois päältä jostain siitä viiksestä ? tai siis että se on sadetunnistin-automaattipyyhkäisy asennossa taikka sitten saa itte pyyhkiä...ite oon tälläisiin ainaki törmänny, mutta ei varmaan kaikissa...
Aika karmee auto ajella, ainakin 2008 malli joka meillä oli viikon lainassa, juurikin A170 bensakoneella.
Katsos kun se ei ole Bemari. Bemarit ovat parhaita, Bemari se olla pitää ja sitä pitää mainostaa joka paikassa.Mikäs siitä niin karmean teki?
Itse ainakin tykkäsin, kun kävin testaamassa.
Katsos kun se ei ole Bemari. Bemarit ovat parhaita, Bemari se olla pitää ja sitä pitää mainostaa joka paikassa.
Toi uus IS on kyllä magee.
No edellinen vuokra-auto oli Toyota, automaatilla. Enemmän mä siitä dikkasin, hintakin vain puolet mesestä. Toi mese oli sitten aivan perus-versio, eikä noita perusautoja nyt kannata verrata muutenkaan mihinkään.Mikäs siitä niin karmean teki?
Itse ainakin tykkäsin, kun kävin testaamassa.
Bemari mulla on siks kun ne on Saksassa halpoja ja omien kokemusten perusteella ajettavuudessa ykkösluokkaa.Katsos kun se ei ole Bemari. Bemarit ovat parhaita, Bemari se olla pitää ja sitä pitää mainostaa joka paikassa.
Komee peli! Tommmonen olis ollu harkinnassa jos olis saanu diisselinä ja automaattina. :thumbs:
No edellinen vuokra-auto oli Toyota, automaatilla. Enemmän mä siitä dikkasin, hintakin vain puolet mesestä. Toi mese oli sitten aivan perus-versio, eikä noita perusautoja nyt kannata verrata muutenkaan mihinkään.
Tohon piti vielä vastata että tässä tapauksessa vertaaminen Bemariin on täysin absurdia, koska Bemarilla ei ole vastaavaa autoa (onneksi). 1-sarja voisi olla lähimpänä mutta tällöinkin on kuin vertaisi mansikoita mustikoihin. Ihan kivastihan tuossa Mersussa tilaa on, penkitkin taittuvat aivan tasaiseksi ja konttiin menee vaikkapa pesukone mukisematta.Katsos kun se ei ole Bemari. Bemarit ovat parhaita, Bemari se olla pitää ja sitä pitää mainostaa joka paikassa.
Karu koppi toi mese kyllä oli ja tuntui että kaatui kun ajoi 180kmh.
Tohon piti vielä vastata että tässä tapauksessa vertaaminen Bemariin on täysin absurdia, koska Bemarilla ei ole vastaavaa autoa (onneksi). 1-sarja voisi olla lähimpänä mutta tällöinkin on kuin vertaisi mansikoita mustikoihin. Ihan kivastihan tuossa Mersussa tilaa on, penkitkin taittuvat aivan tasaiseksi ja konttiin menee vaikkapa pesukone mukisematta.
Katsos kun se ei ole Bemari. Bemarit ovat parhaita, Bemari se olla pitää ja sitä pitää mainostaa joka paikassa.
Tohon piti vielä vastata että tässä tapauksessa vertaaminen Bemariin on täysin absurdia, koska Bemarilla ei ole vastaavaa autoa (onneksi). 1-sarja voisi olla lähimpänä mutta tällöinkin on kuin vertaisi mansikoita mustikoihin.
135 tii on muuten ihan näpsäkkä peli. Lähes 100ke koirankopista on kyllä ehkä hieman liikaa ;)Heh, mies haukkuu A mersua, mutta jos nyt oikeasti asioita mietitään niin se 1 sarjan bemari se vasta turha laite on. ja rumakin kuin mikä.
Onko joku teini tuon jälkeenpäin tuunannu, vai näyttääkö tuo jo tehtaalta tullessaan tuolta?