Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
:lol2: maailman teinimäisin lause? Hahahaa:D

Suomen yksinkertaisin? wohoo!

Se on kyllä totta, aina kun jonkun pistää ignoreen, Niin onhan siitä sanottava, IHAN KUIN JOTAIN KIINNOSTAISI!

ei ole pois minulta jos ettei voi viestejäni lukea, LOL!

en jaksa uskoa että vääntökäyrään dramaattista muutosta saadaan jos hevosvoimat kasvaa huimat 6.

Siis mikä kauhea työ? N. puoli tuntia kesti kun tuon putkiston loppupätkän vaihdoin. Ja siinähän ei juuri muuta muuttunut kuin takapöntöt läpivirtaaviksi ja putki vähän suoremmaksi.

Tuossa lisää käyriä kun smt yksiköllä säädettiin seokset ja ennakot kohdilleen.
http://i37.photobucket.com/albums/e86/Cosfoortti/st200dyno3.jpg?t=1195153947

Ei vieläkään mitään ahdetuissa autoissa odotettavissa olevia muutoksia, mutta tuon kyllä jo tuntee persiin alla.
Ja vielä kertauksena niin muutokset ovat putkiston takaosa ja smt6 moottorinohjauksen lisäyksikkö.
St200:ssa toi putkiston alkupää on niin onneton, että veikkaisin vielä 10-15hv lisää kun keväällä sen rakennan uusiksi.
Veikkaus perustuu edellisen auton (scorpio cosworth) muutoksiin jossa oli putkisto rakennettu uusiksi alusta asti ja lisätty smt6 yksikkö. Teho vakiona 195hv ja vääntö 275nm. Muutosten jälkeen 223hv ja 320nm.
Ja tuohon kommenttiin, että kulutus kasvaa ja koneen kesto heikkenee? Millä perusteella?
Kun kone tuon piristämisen yhteydessä säädetään penkissä kunnolla niin koneen kesto ei varmasti heikkene. Ja kulutus kasvaa jos ajetaan kokoajan kaasu pohjassa(parantunut virtaus---> lisää soppaa koneelle). Ei se normiajossa mihinkään muutu siitä syystä, että putkisto paremmin virtaa.

Ja koneen kestosta vielä niin esimerkiksi tuon mun mondeon säätämisen yhteydessä huomattiin, että kone nakuttaa vakio-ohjelmalla tietyillä kierroksilla. Tämäkin saatiin pois kun säädettiin siinä kohtaa ennakkoa vähän pienemmälle.
Tuskin ainakaan heikensi konetta.;)

Eihän nämä mitään valtavia muutoksia tehoissa ole, mutta kun harrastuksen vuoksi on pakko jotain viri toimintaa pitää yllä kunnes taas saa jonkun projekti pelin niin käyttöpirssi saanee kelvata:thumbs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse ajelen vm89 ford escort xr3i cabriolet:illa. Näpsäkkä peli, alkuperäiset sähkölasit edessä ja katon aukaisu toimii sähköllä. Lienee harvemmin näissä tämmöset ominaisuudet (?)
 
viivalle.gif


Ei muuta.
 
Pihasta löytyy Toyota avensis verso 2.0 koneella vm 2004 ja Toyota corolla 1.3 vm -98. Kummatki porukoitten nimissä :D. Itellä kortti ollu taskussa 36 tuntia :rolleyes:
 
Mikä helvetin spede toi on :jahas:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom