Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nissan sunny -89 1.6 multivalve
199tkm mittarissa
leimaa vuodeksi

350€ sijoitukseksi huippuvehje. Kaikki sähköt pelaa eikä vikoja.
 
Toyota Carina E 2.0GLi -94

Vaimon enolla on tollanen auto, ajettu vajaat 190tkm - normaalit huollot tehty, ei ole kuulemma mitään kiirettä vaihtaa. Niin, uutena osti aikoinaan... :)

Saas nähdä, miten toi mun Avensis kestää...just oli 2v/30tkm huollossa, eikä mulla ainakaan ole mitään pahaa sanottavaa ko. autosta ! Jos/kun siitä jotain brakaa, niin veikkaisin ensimmäiseksi automaattilaatikkoa ???
 
:offtopic:

Jooh, piti tulla avautuun, että kyllä tuolla silti sakot saa... :jahas:
Hehe, ite oon huomannu sen että sakkojen uhka itsellä on itseasiassa kovempi mitä nuhasemmalla autolla ajaa. Kerran kun sen nuhapumpun on saanu kiihdytettyä sinne rajotuksen tuntumaan, ei tee mieli laskea vauhtia 80->60 hetkeksi niinkuin tuossa läheisellä tiellä pitäisi hetkeksi tehdä.

EDIT: Ja joo, omaa autoa ei tällä hetkellä ole. Käytössä kuitenkin tarvittaessa ollut Volvo V50 (myyty), ja Jaguar S-type.
 
Hehe, ite oon huomannu sen että sakkojen uhka itsellä on itseasiassa kovempi mitä nuhasemmalla autolla ajaa. Kerran kun sen nuhapumpun on saanu kiihdytettyä sinne rajotuksen tuntumaan, ei tee mieli laskea vauhtia 80->60 hetkeksi niinkuin tuossa läheisellä tiellä pitäisi hetkeksi tehdä.

Näinhän se mennee. Ei tuntenu poliisisetä armoa tänäaamuna vaan rikesakkohan sieltä napsahti. Toisaalta pääsi vähällä kun jos ois yheläkään ollu nopeus suurempi niin ois päiväsakot astunu kuvioihin ja sitte ois pianaikaa tullu hätä.

Noh, eipä taia olla ennää sitä pulmaa, että joululahjoja on vaikea ostaa. Pääsee helpommalla ko ajaa ylinopeutta. :thumbs: Eniten ärsyttää ko tämäki oli niin itseaiheutettua pöljyyttä. :rolleyes: :wall: :nolo:
 
BMW 530DA -00... m-sport alustaa, rattia.. ALPINAn alkuperäinen korisarja, ei mikään halppiskopio... Varusteista.. aikalailla kaikki löytyy..
 
Chrysler PT Cruiser 2.4 GT tällä hetkellä "harrasteautona".
Nyt vakio 225hv / 333Nm - keväällä ehkä n. 250hv ja 380Nm. Tai sitten vaihdan saman tien oranssiin Dodge Caliber SRT4:een. Siitähän löytyy vakiona jo ihan kivasti potkua (295hv / 363Nm), mutta sehän ei tietenkään riitä...

Kulkuneuvona käytän sitten Opel Astra 1.6 Wagonia. Mutta tallista pitää aina löytyä myös auto, jota ajaessaan tuntee, että voima on kanssani. Aiemmin mulla on ollut VAG-turboja, mutta ne ovat täysin persoonattomia vekottimia. Amerikanautot ovat kauniita.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom