Millaiset hiukset mimmeillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sabine
  • Aloitettu Aloitettu
Oon nyt reilun viikon ollut lyhyttukkainen, pituutta lähti sitten kolmisenkymmentä senttiä, toinen mokoma on jäljellä. Olkapäille saakka siis, ja kyllä voin sanoa että elämä on helppoa tämän tukan kanssa<3

:wtf: Kai sä hokasit myydä sen tukkas jonnekin?

Muistatteko, kun joskus 90-luvulla oli muotia (ainakin meillä päin..) sellanen lyhyt polkka, joka piteni eteenpäin? Takanta saatto sitten olla joko tosi lyhyt tai kalju. Tartteisin sellasesta kuvan, mutta en oo onnistunut löytämään mistään. :(

Paras kuva ois sellanen, missä malli ois takanta nimenomaan kalju tai ainakin lähes kalju. Oiskos jollain tällästä kuvaa jemmassa?

Tunnustan.. mulla oli sellanen tukka :D ja aika kauan.. Googleta kuvahaulla: victoria becham hair tai rihanna hair. Oisko jommassa kummassa lähellekkään?
Tällä hetkellä itellä on betty paige-tyylin hiukset.

Osaskohan kukaan sanoo jotain hyvää hellävaraista shampoota? Tai kun mulla meinaa koko iho olla ihan koppuraa talvella ja päänahkakin vähän kuivuu, enkä haluis mitään kauheeta hilse-efektii harteille :(

Osaskohan kukaan sanoo jotain hyvää hellävaraista shampoota? Tai kun mulla meinaa koko iho olla ihan koppuraa talvella ja päänahkakin vähän kuivuu, enkä haluis mitään kauheeta hilse-efektii harteille :(

Mikä tahansa missä ei oo sulfaatteja. Löytyy ainakin luontaistuotekaupoista tai jos haluaa maksaa vähän enemmän (laadukkaampaa) niin tigin sulfaatiton on KUULEMMA hyvä. Itse en oo kokeillut, mutta suunnitelmissa ois ostaa.

Onko kukaan kokeillu näitä ekoshampoita? Mitä saa esim: Ruohonjuuresta. Kävin siellä kerran haistelemassa (oli mulla siis muutaki asiaa sinne) niitä saippuoita ja vaikutti aika voimakkaasti hajustetuilta. En kyllä muista merkkiä, mutta niitä oli kamomilla ja laventeli ainaski.

Kiitos! Taidan olla hiukkasen liian vanha koulukaveriksesi! :D

No itseasiassa ikä olisi täsmännyt aika hyvin, mutta kaupunki oli ihan väärä kun kävin vakoilemassa profiilistasi :D

Mutta asiaan. Mulla on aina ollut hieman atooppinen päänahka joka vain pahentui kun rupesin värjäilemään hiuksia. Kutina oli ihan järjetöntä ja päänahka kuivui todella pahasti varsinkin talvisin. Nyt oon käyttänyt Redkenin hilseshampoota. Onhan se ihan törkeen kallista, mutta eipä oo pää kutissut eikä liioin kuivunut. Mainittakoon vielä, että shampoo on myös aika riittoisaa. Voin suositella!

Profiilissa näkyy.. :) Ei mitkään hirveen pitkät, johki olkapäille. Luonnonkiharaa ja päivästä riippuu kuinka suorat ovat, tosin ton enempää ne ei mee laineille ja suht ohkasethan ne on. Värjätyt, mut pidän ne ruskeena, oikee väri on kans ruskee, mut tosi vaalee :)

Profiilissa näkyy.. :) Ei mitkään hirveen pitkät, johki olkapäille. Luonnonkiharaa ja päivästä riippuu kuinka suorat ovat, tosin ton enempää ne ei mee laineille ja suht ohkasethan ne on. Värjätyt, mut pidän ne ruskeena, oikee väri on kans ruskee, mut tosi vaalee :)

Nätti tukka ja nätti hauis!! :)

nyt hotsittais hiustenpidennykset! oma tukka mallia takaa lyhyempi, edestä pidempi, hieman leuan alle ulottuva.
mitään hurjan pitkiä pidennyksiä en haluais, vaan reilu 5cm:kin auttais, niin olis kivempi kasvatella.
millaisia kokemuksia pidennyksistä? millaisia pidennyksiä suosittelette? vahingoittaako omaa hiusta? kauan kestää hyvänä? yms yms.

Mulla on suurinpiirtein kuvan mukaiset hiukset, ihan vähän lyhyemmät kylläkin ja ne on vaaleat. Luulin, että otsis olis hankala, mutta leikkautettuani hiukseni tähän malliin, mulla ei ole ollut yhtäkään "bad-hair-day"ta sen jälkeen. Ja tällä setillä on menty jo reilut puoli vuotta. Huippua! ;)
rachel-bilson-bangs.jpg

mulla on nyt neljättä vuotta rastat. ei mitkään hirmu pitkät oo, pisimmät takut on hieman olkapäiden alle, etutukka on leikattu v:n malliin tällä hetkellä. ja mustat, tietty:)
kaikenlaista olen kokeillu, nyt varmaan ekaa kertaa elämässäni näin pitkään "sama" malli, viihdyn tässä takkutukassa mainiosti. tosin ei oo kovin käytännöllinen salilla; aina tiellä ja pestä ei viitsi ellei aivan pakko, koska kuivuminen kestää 24h.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom