Millaisen miehen naiset haluavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tseif sanoi:
JSmith, WANHA! :D Löytyy 2 sivulta jo ;)

No hitto, pitäiskö tässä muka alkaa vielä pakkista lukemaan sinne kirjoittamisen lisäksi?

6point sanoi:
Tää on kyllä niin totta. Kun illalla vaihtelet jonkun tyttösen kanssa puhelinnumeroita, älä ikinä ota häneen ensimmäisenä yhteyttä. Ite oon huomannu, että jos oot heti 7.15 aamulla pistäny jotain viestiä niin vastausta saat odotella loppu elämäs, mutta jos et taas ilmoittele olemassaolostasi mitenkään niin johan alkaa kohta kännykkä laulaa.

Vanha romantiikan tappaja taisto iskee kuin tuhat volttia. Eli jokainen haluaa omille geeneilleen parhaimman mahdollisen jatkajan (eli toinen osapuoli jalkikasvun tekemisessa tulee olla paras minka saa). Kuuseen kurkotellaan innokkaana.

Jos toinen on liian innokas niin tulee vaistoille mielee, etta toihan taitaa olla minua huonompi kun kerta on noin innokas. Eli ei kannata tuohon siemia kylvaa, etsitaan taas se parempi. Tuohon samaan asiaan perustuu tuo vanha viisaus "jos menet naisen luo niin ota piiska mukaasi". (OK, tuli lainattua FN:aa hieman heikosti.)

taisto sanoi:
Eli ei kannata tuohon siemia kylvaa, etsitaan taas se parempi. Tuohon samaan asiaan perustuu tuo vanha viisaus "jos menet naisen luo niin ota piiska mukaasi". (OK, tuli lainattua FN:aa hieman heikosti.)
Tuon sananlaskun yhdistämisessä tähän juttuun ei ole mitään järkeä, et tainnut ehtiä paljon miettiä.

Tuo Nietzschen lause ei kerro kuin hänen naisvihasta.

Noh ei noita "viisauksia" tarte niin vakavissaan ottaa. =) Ja ehkä niihin varattuihin retkahtaa sen takia helpommin, kun ne ovat jo jonkun kanssa. Ja tunnetusti aina halutaan se mitä naapurilla on, muttei itsellä.. Tjt. Älkää ottako sit mua vakavasti. Emmä tiiä kyl mitään näist....

lappari sanoi:
Eiköhän se suomalainen biisi "kerro mitä kaikkee miehen tulee olla" tjsp. kiteytä aika hyvin mitä naiset nykypäivänä haluu.. ;)

Kerro mitä kaikkee miehen tulee olla
Mitä miehen tulee olla kerro beibi mulle
kun en usko naistenlehtiin
haluun olla oikee sulle
komeaa ja kaunista
samaan aikaan kilttiä ja tuhmaa
hoikkaa ja hauista
ilmeessä älyä ja uhmaa
kokemusta täytyy olla
mutta sopivasti poikamainen
eksotiikka plussaa on
kunhan on suomalainen

Kertosäe:

joo joo koolla ei oo välii
mutta tiedän senkin
testaat arvioit ja mittaat joka sentin
kerro mitä kaikkee miehen tulee olla

varakkuutta tietenkin on tarpeen tulla
ja sekin mielummin ansaittu urheilulla
täydellinen kokki tulee olla tietenkin
taiteen pitää kiinnostaa
olla vähän runollinenkin
tarpeen tullen ilman paitaa täytyy tehdä töitä
korjata autoo, laittaa aitaa
ja viettää syntisiä öitä

Kertosäe

kerro mitä kaikkee miehen tulee olla 6x

XXL sanoi:
Tuon sananlaskun yhdistämisessä tähän juttuun ei ole mitään järkeä, et tainnut ehtiä paljon miettiä.

Tuo Nietzschen lause ei kerro kuin hänen naisvihasta.

Itseasiassa siinä alkuperäisesä herra N:n sananlaskussa sillä naisella on se ruoska (kieli),tai jotenkin muuten. Se ei ole alistava, vaan paremminkin naista pelkäävä juttu.. Äh, en muista, liian pitkä aika siitä kun olen noita tutkiskellut.

Ja mitä miehiin tulee, niin ikävä kyllä, kuten moni on jo todennut, niin innokkaat ja kohteliaat miehet jäävät aina kakkosiksi. Saalistus on se juttu. Ja tahtojen taisto. En minä ainakaan mitään tossua halua :D

KataH sanoi:
Ja mitä miehiin tulee, niin ikävä kyllä, kuten moni on jo todennut, niin innokkaat ja kohteliaat miehet jäävät aina kakkosiksi. Saalistus on se juttu. Ja tahtojen taisto. En minä ainakaan mitään tossua halua :D
Tarkoittaako tämä sitä, että ensimmäiseksi, jos baarista on seuraa hakemassa pitää napata perseestä kiinni ja vasta jossain myöhemmässä vaiheessa (ehkäpä viikon kuluttua) alkaa jopa puhua. :)

KataH sanoi:

Liian innokkuuden ja tossumaisen olemuksen kyllä ymmärrän, mutta ihmetellä täytyy jos kohteliasuus sekä miehekäs ja fiksu käyttäytyminen katsotaan miinukseksi.

Jorkka sanoi:
Eipäs nyt tapella.. Menee aina ihan typeräks jankkaamiseks nää jutut..
Luulen et kyse on siitä, et vapaat naiset suhtautuu miehiin enemmän varauksella kun varatut, ku ne varatut haluu miehistä vaan ystäviä ja ne tietää päässään sen että niillä on jo oma kulta eikä pelkää sitä, et yrittääks toi nyt iskeä..

Vapaat naiset taas on enemmän semmosia tiukasti kattovia enemmän tyyliin.. mitä sä oikeen yrität.. ja siks varatut naiset tuntuu paremmilta, ku ne käyttäytyy meitä miehiä kohtaan mukavammin ja juttelee helpommin=) Meni taas monimutkaseks, mut kyl niitä vapissa naisissaki on helmiä.. Niitten kaa ei vaa niin helposti tuu juttuu, ku varattujen ku siinä välillä on aina se tietty jännite=)

T:tyhmiä pohdiskeleva..

Toi on kyllä ihan totta, esim. jos olen baarissa ja juttelen frendieni muijien kanssa, ni juttua riittää, voi heittää jopa sellasta vähän kaksmielistä läppää. Mut sitte jos pitäs jutella jonkun vapaan tyttösen kanssa, ni ei oikein tiedä mitä sanoisi tai voisi sanoa, tämä voi toki johtua siitäkin että jäädyn yleensä täysin jonkun muijan seurassa, joka tulee baarissa esim. juttelemaan(siis vapaa nainen). Oli ehkä hiukan sekavaa, mut jorkka varmaan ymmärtää mitä haen takaa.

Richard75 sanoi:
Liian innokkuuden ja tossumaisen olemuksen kyllä ymmärrän, mutta ihmetellä täytyy jos kohteliasuus sekä miehekäs ja fiksu käyttäytyminen katsotaan miinukseksi.

Tätä kyllä minäkin ihmettelen kovasti, omakohtaisia kokemuksia on vaikka muille jakaa. Jos yrittää olla kohtelias, ostelee kukkia, avaa aina oven ja muutenkin hemmottelee (ei kuitenkaan mitenkään liian innokkaasti) niin ei helvetti tule yhtikäs mitään. Mutta sitten kun sepalus auki ja räkä poskella rellestää pitkin katuja ja piereskellen tappelee baarin edustalla niin johan on mirriä jonoksi asti. Harmi vaan kun on pohjimmiltaan kohtelias luonne...

Strappado sanoi:
Tätä kyllä minäkin ihmettelen kovasti, omakohtaisia kokemuksia on vaikka muille jakaa. Jos yrittää olla kohtelias, ostelee kukkia, avaa aina oven ja muutenkin hemmottelee (ei kuitenkaan mitenkään liian innokkaasti) niin ei helvetti tule yhtikäs mitään. Mutta sitten kun sepalus auki ja räkä poskella rellestää pitkin katuja ja piereskellen tappelee baarin edustalla niin johan on mirriä jonoksi asti. Harmi vaan kun on pohjimmiltaan kohtelias luonne...

Puhut asiaa, koettu myös. Vaikea sitä on tosiaan rentuksi ja epäkohteliaaksi ryhtyä.

Strappado sanoi:

Tuo pitää kieltämättä paikkaansa, mutta onneksi on mimmejä, jotka vielä arvostatavat klassisia herrasmiehiä... vai onko sittenkään?

Kuitenkin kohteliaita miehiä on vähänlaisesti, kannattaa pitää siitä ominaisuudesta kiinni.

Uskon, että moniin kauniisiin naisiin ei tyylikäs kohteliaisuus kuitenkaan aina tehoa, johtunee siitä että he ovat aina saanneet jonkin sortin kohteliaisuuksia. Ovat siis immuuneita tyylikkyydelle :D. Toivottavasti joku palstaa lukeva misu korjaa ja sanoo, että olen väärässä.

Itse olen huomannut ongelmaksi lähinnä löytää nämä fiksut yksilöt massan joukosta. Baarista on kohtuu vaikea löytää kohteliasta ja fiksua herrasmiesta arvostavaa naista, koska suurin osa on kännisiä ja örveltäviä munahaukkoja. Vieläkin on hyvät muistot lukiosta vuosien takaa ja sen laitoksen naistarjonnasta...
:(

Meinasin olla kommentoimatta, mutta ei malta sittenkään, sen verran uskomatonta juttua porukka työntää tähän threadiin :hyper:

Eriävä mielipide by Mariko:

Mielestäni MIEHEN tulee olla kohtelias ja huomaavainen sekä osoittaa naiselle, että tämä on tavoiteltava, kiinnostava, haluttava. En ymmärrä, miten naista voisi hemmotella liikaa :)

Ja mitä tähän tulee:

6point sanoi:
Tää on kyllä niin totta. Kun illalla vaihtelet jonkun tyttösen kanssa puhelinnumeroita, älä ikinä ota häneen ensimmäisenä yhteyttä.

Itse taas pidän siitä, että se yhteydenotto tulee ennemmin kuin myöhemmin. Jos ei soittoa kuulu sanotaan muutamaan päivään, ei ainakaan mulle tarvitse enää vaivautua soittamaan ollenkaan, koska tulkitsen sen kiinnostuksen puutteeksi enkä lähde mihinkään kenenkään kanssa, joka vaikuttaa semikiinnostuneelta tyyliin "mennään nyt leffaan kun ei ole parempaakaan tekemistä".

Miksi pitää asiat tehdä niin vaikeiksi? Jos on joskakusta kiinnostunut, eikö sitä voi osoittaa sanoin ja teoin? Itse suorapuheisena ihmisenä ainakin arvostan sitä, enkä tosiaan viitsi leikkiä mitään ajatustenlukijaa. Ärsyttää vaan sellaiset tunnevammaiset, joista pitää arvuutella että mitäköhän nyt päässä liikkuu. Tuntuu välillä siltä, että herrasmiehet on katoava luonnonvara :( ja helpoimmalla pääsee kun seurustelee vaan raudan kanssa salilla...

No tää on mun mielipide, ja kuten olen monen muunkin asian suhteen huomannut, ei se taida edustaa keskivertonäkemystä asiasta. Oli vaan pakko oikaista täällä esille tullut epäilys, ettei kohteliaita miehiä arvostavia naisia ole. Tai ehkä selitys olikin tässä:

Karpaasi85 sanoi:
Uskon, että moniin kauniisiin naisiin ei tyylikäs kohteliaisuus kuitenkaan aina tehoa, johtunee siitä että he ovat aina saanneet jonkin sortin kohteliaisuuksia. Ovat siis immuuneita tyylikkyydelle :D.

Olen ruma sinkku? ;)

Kaikki minun kaverít,miehet ja naiset,ovat löytäneet kumppaninsa ravintoloista tai yökerhoista.Mä en kyllä usko sitä ettei sieltä löydä kunnollisia tyyppejä.Samoja ihmisiä ne on jotka tulee vastaan töissä tai kaupassa.

Ja välinpitämättömyys,mikä hemmetin taika siinä on?Yksikin kihloissa oleva,seksihullu "maanvaiva" on ahdistellut mua todella kauan.Itse olen täysin välinpitämätön kyseisen muijan suhteen ja se vaan tulee hullummaksi siitä.Viimeksikin ravintolassa se uhkasi raiskata minut :hyper: :rock: .Kun ei enää muu auttanut,minun oli pakko pahottaa tytön mieli ja se lähti itkien pois.

Hassu ja vastenmielinen juttu mutta niin se vaan on,että nainen jotenkin alitajunnassaan vaatimalla vaatii kaikenlaisia käskyjä ja määräyksiä ja rähisemistä osakseen.Naisen alitajunta vaatii miestä myös "katoilemaan" satunnaisesti vaikkei yhtään huvittaisikaan kadota,jos et katoile -> suhde on tylsä.

Saakeli kun minäkään en osaa vielä kadota,pitää sekin harjoitella...

Hulkki sanoi:
Sohaisit Mariko juuri tietämättäsi yhtä elämän suurimmista viisauksista.

Ai ai Hulkki. Olisin veikannut että et edes lue ihmissuhteita käsitteleviä viestiketjuja. Olet sittenkin tavallinen kuolevainen? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom