Millaisen miehen naiset haluavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
Ren sanoi:
Tarkoittaako porukka nyt urheilulla salilla treenaamista vai urheilua yleensä? Mun kokemuksen perusteella hyvin käyttäytyvä kestävyysurheilija (ei sieltä luikuimmasta päästä) ei todellakaan saa naisia.

Samoja kokemuksia :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Richard75 sanoi:
Liian innokkuuden ja tossumaisen olemuksen kyllä ymmärrän, mutta ihmetellä täytyy jos kohteliasuus sekä miehekäs ja fiksu käyttäytyminen katsotaan miinukseksi.

En usko kenenkään (paitsi jonkun todella masokistin)olevan kohteliaisuuksia vastaan,mutta joillekin miehille meinaa tuo kohteliaisuuden ja suoranaisen mielistelyn (nuoleskelun) ero olla aika häilyvä. Ja kohtelias voi olla olematta fiksukin (katsos kun tytöllä on kauniit rinnat-esimerkki).
Fiksu käyttäytyminen suomalaisittain taitaa olla, kuten joku totesikin, se että ei hakkaa, osaa käydä itse WCssä/pesulla ja heittää likaiset sukat pesukoriin. :D No, ehkä minä vaadin enemmän, kun musta ei piikaa saa tekemälläkään.
Miehekkyydestäkin on monia visioita, joku tykkää bodarista ja toinen ei. Miehekkäät miehet voivat jopa olla aika oksettavia...Mutta mitä h*lvettiä on miehekäs käyttäytyminen? Tästä saisi kai oman threadinsakin...

Kyllä se on noissa yhden illan tapauksissa niin, että nainen valitsee jo ulkonäön perusteella hyvin paljon. Jos ei jätkä ihan hemmetisti mokaa ensikommenteissaan, niin se on jo aiemmin valittu. Yksi kaveri heittää aina tahallaan "tyhmäjuttua", eli tyttö pääsee selostamaan ja se toimii todella hyvin. Hyvin käyttäytymällä ja ymmärtämisellä naisesta saa vain hyvän kaverin. Kait se on se luonnon laki. Äijät katsoo tissejä, pyllyjä ja luonnetta, jotta olisi hyvä äiti. Naiset taas katsoo vartaloa ja pieni röyhkeys sekä hyvä itsetunto auttaa perheen suojelussa.

Zener sanoi:
Samaa itsekin joskus ihmetellyt. Kerran kävin treffeillä muutaman kerran yhden naisen kanssa. Olin sitten epävarma, kun nainen ei koskaan tehnyt aloitetta. Aina mun piti soittaa sille, ja alkoi tympimään. Päätin, että jos ei nainen koskaan soita, niin antaa olla. Eikä soittanut.

Mutta jälkeenpäin sitten kuulin, että kyseinen neiti oli kauheasti loukkaantunut mulle, kun en enää soittanut, tai pitänyt yhteyttä. :lol2:

Mutta toikin nyt taitaa riippua ihmisestä. Ei voi yleistää. Onhan ne jotkut naiset ottaneet aktiivisesti yhteyttä. Ja niistä jutuista onkin seurannut jotain, kun ei ole tarvinnut arvuutella, sitä mitä toinen haluaa.

Mul on nyt täsmälleen sama tilanne päällä kun tossa sun jutussa.
Tytöstä ei kuulu mitään, joten en oikein tiedä mitä ajatella...yhteyttä en enää ota, ja jos ei viestei kuulu ennen perajntaita niin good bye...

VelttoV sanoi:
Kyllä se on noissa yhden illan tapauksissa niin, että nainen valitsee jo ulkonäön perusteella hyvin paljon. Jos ei jätkä ihan hemmetisti mokaa ensikommenteissaan, niin se on jo aiemmin valittu. Yksi kaveri heittää aina tahallaan "tyhmäjuttua", eli tyttö pääsee selostamaan ja se toimii todella hyvin.

Näinhän se menee. Tilapäissuhdetta etsittäessä tyhmälinja on paras ratkaisu. Tämän ovat lukemattomat alan asiantuntijat empiirisesti todistaneet. Kun äijä heittää pelkkää "hölö hölö zäkä zäkä" -juttua, tyhmä(kään) ;) nainen ei koe itseään uhatuksi, vaan on tyytyväinen kun mies on vähän niinku samalla tasolla. Ja missään tapauksessa tyhmäilijällä ei ole mitään menetettävää, koska tavallaan nainen on jo valintansa tehnyt, ja ainoa millä naisen voi vieraannuttaa on puhumalla tai käyttäytymällä liian fiksusti. Surullista mutta totta.

Pitempiaikaiset suhteet ovatkin sitten eri lukunsa, mutta niissäkään ei pidä sortua toimimaan koko ajan ja aina fiksusti ja ihanasti, koska sitten se nainen kuitenkin alkaa tuntea vastustamatonta kaipuuta jotain baaritiskillä karjuvaa kukkulan kuningasta kohtaan. :D

No huhhuh.

Mikäs siinä mahtaa olla että naisilla on kova tarve kiistää tosiasiat?Sanon suoraan,mulla on peliä yhden varatun muijan kanssa ja tykkään siitä ihan oikeasti.Muijan nykyinen suhde on aika huonolla mallilla sen omien juttujen mukaan,ukko on vetässyt ellin seinälle eikä äijää muutenkaan tunnu kiinnostavan muijan tunteet.
No mitäs,minähän olen kohdistanut siihen tytsiin kaiken hellyyden mitä olen pöhöttyneessä päässäni onnistunut järkeilemään ja typy tykkää,tottakai.Tullaan mainiosti juttuun,nyt hiljakkoin se tupsahti varkain mun asunnollekin,oli kuulemma pakko tulla.
Kysyinkin siltä että miks se kiistää tosiasiat,jos kerran menee helvetin huonosti ja ukko muuttuu vaan kurjemmaksi koko ajan niin kannattaako sellasessa suhteessa elää?
Seinälle vetämisen jälkeen muija oli "päättänyt" antaa miehelleen vielä yhden mahdollisuuden(tää on katsokaas just tätä).Miten nainen voi olla noin saatanan tyhmä?Miten mies voi olla näin saatanan kusipää että vielä tykkää siitä muijasta?

Vastatkaa nyt jotain.
Käykö tässä niin että juuri kun olen saamassa sen muijan niin se jätkä tekee kahden viikon muutoksen ja sitten se muija kirkuu että "sä oot just semmonen kun suhteen alussa" jonka jälkeen meikäläisestä on kiinnostunut pelkästään verokarhu...

Hommatkaa kristallipallo ja ennustakaa mulle,makso mitä makso.... :rock:

Jarek sanoi:
No huhhuh.

Mikäs siinä mahtaa olla että naisilla on kova tarve kiistää tosiasiat?Sanon suoraan,mulla on peliä yhden varatun muijan kanssa ja tykkään siitä ihan oikeasti.Muijan nykyinen suhde on aika huonolla mallilla sen omien juttujen mukaan,ukko on vetässyt ellin seinälle eikä äijää muutenkaan tunnu kiinnostavan muijan tunteet.
No mitäs,minähän olen kohdistanut siihen tytsiin kaiken hellyyden mitä olen pöhöttyneessä päässäni onnistunut järkeilemään ja typy tykkää,tottakai.Tullaan mainiosti juttuun,nyt hiljakkoin se tupsahti varkain mun asunnollekin,oli kuulemma pakko tulla.
Kysyinkin siltä että miks se kiistää tosiasiat,jos kerran menee helvetin huonosti ja ukko muuttuu vaan kurjemmaksi koko ajan niin kannattaako sellasessa suhteessa elää?
Seinälle vetämisen jälkeen muija oli "päättänyt" antaa miehelleen vielä yhden mahdollisuuden(tää on katsokaas just tätä).Miten nainen voi olla noin saatanan tyhmä?Miten mies voi olla näin saatanan kusipää että vielä tykkää siitä muijasta?

Vastatkaa nyt jotain.
Käykö tässä niin että juuri kun olen saamassa sen muijan niin se jätkä tekee kahden viikon muutoksen ja sitten se muija kirkuu että "sä oot just semmonen kun suhteen alussa" jonka jälkeen meikäläisestä on kiinnostunut pelkästään verokarhu...

No huhhuh.

Tuli sitten tehtyä tuttavuutta mäyräkoiran kanssa ja päätit tulla tänne vähän tunteilemaan?

Mariko sanoi:
No huhhuh.

Tuli sitten tehtyä tuttavuutta mäyräkoiran kanssa ja päätit tulla tänne vähän tunteilemaan?

Höpö höpö.Kerro nyt vaan jos vastauksia tiedät.Onko sitten hyvä kun löytää itelleen vittumaisen puolison?

edit:Niin ja mitä vittua,jätetään tunteilut ja ruvetaan jäykistelemään. ;)

Jarek sanoi:
No huhhuh.

Vastatkaa nyt jotain.

En mä tälläsestä mitään tiiä, mutta ehkä sussa vaan heräs se ritari ja haluat pelastaa neidon hädästä tjsp. Kait toi ihan normaalia, mulla oli vähän samanlanen juttu kun vaimoni tapasin, tosin hän ei kyllä seurustellut enää, mutta oli edellisessä suhteessa väkivaltaa mukana.

Funky sanoi:
Ja mikä siinä on, että tyttö ei missään tapauksessa voi itse ottaa yhteyttä vaan että kundin pitää olla se, joka kyselee ulos ym. jutut?

Se vaan on niin, kai se on se malli millä monet on kasvatettu tms. Ei se homma toisaalta toimi niinkään että nainen rupee olemaan liian aktiivinen. :)

Jarek sanoi:
Vastatkaa nyt jotain.
Ilman mitään suuria tunteita suuntaan taikka toiseen, niin eikö tuo naisen epärationaalinen käytös jo vaikuta sinun fiiliksiin tuota naista kohtaan? Sen naisen nykyinen mies ei ole ilmeisesti ihan terävin kynä penaalissa, mutta kyllä kait tuossa tilanteessa fiksu nainen lähtisi meneen kohtuu nopeasti.

Niin ja ei tarvitse olla mikään pätmäni jos arvaa, että se mies ei muutu parempaan suuntaan kuin tilapäisesti silloin kun nainen uhkaa erolla. Ja sen jälkeen taas kaikki on hyvin yhden päivän ja sen jälkeen kaikki on taas päin persettä viikon. Ja kierto alkaa alusta.

Kimple sanoi:
Ilman mitään suuria tunteita suuntaan taikka toiseen, niin eikö tuo naisen epärationaalinen käytös jo vaikuta sinun fiiliksiin tuota naista kohtaan? Sen naisen nykyinen mies ei ole ilmeisesti ihan terävin kynä penaalissa, mutta kyllä kait tuossa tilanteessa fiksu nainen lähtisi meneen kohtuu nopeasti.

Niin ja ei tarvitse olla mikään pätmäni jos arvaa, että se mies ei muutu parempaan suuntaan kuin tilapäisesti silloin kun nainen uhkaa erolla. Ja sen jälkeen taas kaikki on hyvin yhden päivän ja sen jälkeen kaikki on taas päin persettä viikon. Ja kierto alkaa alusta.

Sepäs siinä onkin,kun tyttö on tosi fiksu ja ahkera,opiskelee ahnaasti ja käy paljon töissä.Hän vaan sattuu olemaan hyvin tunteellinen ihminen ja murehtii tietysti sitä,kuinka pahalta miehestä tuntuu,jos hän sen jättää.

Mies muuttuu parempaan suuntaan vain tilapäisesti,se on aivan tosi.Hiljakkoin aiheesta juttelin hyvän naispuolisen ystäväni kanssa ja hän kertoi itsekin menneensä aikoinaan lankaan taitavan näytelmän päätteeksi.Naiset vaan ei usko sitä ennen kuin on tarpeeksi itketty ja käytäntö on sen todeksi osoittanut. :(

Mut ei se mitään,jokainen tsäänssi on mahdollisuus. :thumbs:

Tuosta Jarekin asiasta sanoisin...

Eli ekaksi siitä, että nainen ei olisi fiksu jos jäisi vaikeaan suhteeseen. Ja puppua.

Eli mies on "nostanut seinälle" naisensa. Sitä tapahtuu. Kaikki naiset eivät lähde kävelemään sen jälkeen. Okei, idioottimaista, mutta sitä tapahtuu. Nimimerkillä kokemusta on. Siinä vaiheessa, kun tuollaista tapahtuu, saattaa fiksu, reipas ja vaikka mitä vastaavaa oleva nainen hukata itsensä tosi pahasti. Sitä ajattelee, että tämä on tässä, tähän on lähdetty, ei elämä vaihtaen parane. Ja lisäksi toivoo, että ne sanat ja katumus, mikä paskan jälkeen tulee, ovat uusi uljas elämä yhdessä. Justjoo.

Eli ei se fiksuudesta ole kiinni. Ehkä kyse on lannistumisesta, itsensä hukkaamisesta tai jostain.

Mietin, Jarek, tuota sinun tilannettasi. Ehkä nainen löytää susta jotain turvallista ja hyvää, ja hakeutuu siksi luoksesi. Eri juttu sitten, mihin se johtaa. Ok, voi olla, että hän rohkaistuu, eroaa miehestään ja löytää sinut. Toisaalta, moni kriisi-ihmissuhteessa elävä on siinä niin kiinni, ettei irti pääse. Jolloin sä saatat olla hänelle turvallinen ja vakaa ihminen, johon turvata, mutta entisestä ei pääse irti.

Ennustus? Sitä en osaa tehdä. Ikävä kyllä. En osaa edes arvailla. Sen vain sanon, että sä varmasti olet tämän naisen elämässä tärkeä. Sun luo voi tulla, sä olet hänelle ihminen, joka välittää eikä heittele seinille. Jos hän tulee sun luo vaikeina hetkinä, se on tosi tärkeää. Elämä heittää seinille - ja mies - jolloin hän etsii läheistä ja turvallista henkilöä jonko luo mennä. Ja tulee sun luo. Luottamuslause ansaittu. :)

Luin jostakin että varakkailla miehillä on enempi lapsia, koska he ovat naisten keskuudessa suosittuja.
Ulkonäöllä on merkitystä, mutta ei silleen että tietyt kriteerit täytyy täyttää. Täytyy vaan olla kemiaa.
Näistä metroseksuaaleista puhutaan paljon ja varmaan tosi nuoret naiset tykkää kovaa. Mutta itse en piittaisi miehestä joka juoksee ripsien värjäyksessä.
Parasta on kun mies pukeutuu löysiin vaatteisiin ja sitten kun ne otetaan pois alta paljastuu upea lihaksikas vartalo. :kuola:
Itse en tykkää erityisesti perinteisen komeista miehistä, tykkään yksilöllisen näköisistä ja vähän kirveellä veistetyistä. Ja kyllä vanha pervokin vois mennä :lol2: , kunhan vaan on oikeella tavalla pervo ;) .

Niin Jarekille vielä, että kuinkahan kauan menee ennenkuin nainen on seuraavassa kiinni ja sanoo kun sinä et anna hänelle huomiota ja olet salilla liikaa ja roikut netissä. Niitä lohduttajia löytyy aina.
Itse en pettäjiin sekaannu, koska ei mee kauaa kun ne tekee saman minulle.
Itse ottaisin välimatkaa antaisin naisen hoitaa sotkunsa ja sitten alottaa yhdessä alusta.

Estel sanoi:
Okei, idioottimaista, mutta sitä tapahtuu. Nimimerkillä kokemusta on. Siinä vaiheessa, kun tuollaista tapahtuu, saattaa fiksu, reipas ja vaikka mitä vastaavaa oleva nainen hukata itsensä tosi pahasti.
Hmmm... Eikös tuossa just ole kuvaus siitä miten fiksusta tulee ei-fiksu? Vai mikä tuossa sitten tekee sen, että ko. asialla ei ole tekemistä fiksuuden kanssa?

BettyBlu sanoi:
Ja kyllä vanha pervokin vois mennä :lol2: , kunhan vaan on oikeella tavalla pervo ;) .

Hyvä! Tavataanko 10 vuoden päästä?

:hyper:

BettyBlu sanoi:
Niin Jarekille vielä, että kuinkahan kauan menee ennenkuin nainen on seuraavassa kiinni ja sanoo kun sinä et anna hänelle huomiota ja olet salilla liikaa ja roikut netissä. Niitä lohduttajia löytyy aina.
Itse en pettäjiin sekaannu, koska ei mee kauaa kun ne tekee saman minulle.
Itse ottaisin välimatkaa antaisin naisen hoitaa sotkunsa ja sitten alottaa yhdessä alusta.

Se on miehestä kiinni.Jos on ihan töröjölli-punaniska ja vitun-tyhmä-mököttäjä koko jätkä niin ei se mikään ihme ole että tyttö hakee hellyyttä muualta.
Tää on vaan mun mielipide,mutta jos joku jätkä on niin mäntti ettei siivoa,laita ruokaa tai pese pyykkiä kotona ollenkaan niin omaa hautaansa kaivaa tyvikulli.

Mitä pettämiseen tai omaisuuteen tulee,on niitä ihan turha miettiä pitempään.Voi olla että nainen on pettävää sorttia ja rakastuu pelkkään materiaan.Toisaalta,pettäminen voi tapahtua tulevan elinikäisen kumppanin kanssa ja runsas omaisuus viestii lähinnä järjenkäytön taidosta.

Mulla nyt sattuu vaan olemaan mitta aivan täysi.Kun on tullut useamman kerran juteltua hyvien naispuolisten ystävien kanssa perheasioita niin ei voi muuta,kuin ihmetellä millaisia paskapäitä jotkut meistä miehistä todellakin ovat. :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom