No huhhuh.
Mikäs siinä mahtaa olla että naisilla on kova tarve kiistää tosiasiat?Sanon suoraan,mulla on peliä yhden varatun muijan kanssa ja tykkään siitä ihan oikeasti.Muijan nykyinen suhde on aika huonolla mallilla sen omien juttujen mukaan,ukko on vetässyt ellin seinälle eikä äijää muutenkaan tunnu kiinnostavan muijan tunteet.
No mitäs,minähän olen kohdistanut siihen tytsiin kaiken hellyyden mitä olen pöhöttyneessä päässäni onnistunut järkeilemään ja typy tykkää,tottakai.Tullaan mainiosti juttuun,nyt hiljakkoin se tupsahti varkain mun asunnollekin,oli kuulemma pakko tulla.
Kysyinkin siltä että miks se kiistää tosiasiat,jos kerran menee helvetin huonosti ja ukko muuttuu vaan kurjemmaksi koko ajan niin kannattaako sellasessa suhteessa elää?
Seinälle vetämisen jälkeen muija oli "päättänyt" antaa miehelleen vielä yhden mahdollisuuden(tää on katsokaas just tätä).Miten nainen voi olla noin saatanan tyhmä?Miten mies voi olla näin saatanan kusipää että vielä tykkää siitä muijasta?
Vastatkaa nyt jotain.
Käykö tässä niin että juuri kun olen saamassa sen muijan niin se jätkä tekee kahden viikon muutoksen ja sitten se muija kirkuu että "sä oot just semmonen kun suhteen alussa" jonka jälkeen meikäläisestä on kiinnostunut pelkästään verokarhu...
Hommatkaa kristallipallo ja ennustakaa mulle,makso mitä makso....