Millaisen miehen naiset haluavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
No ei varmaan mua ainakaan sais sellanen joka kiertää kaikki baarin naiset läpi :) Ei todellakaan voi sanoa yleisesti että millasista miehistä naiset tykkää ja tuskinpa toisinkaan päin... Eiköhän jokaiselle löydy jotain sopivaa jos kiinnostaa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sitä mieltä mäki oon, et liika yrittäminen kostautuu.. Eli missukan kaa ihan samaa mieltä.. Eikä mul ookkaa mitää ongelmia saada baarista muijaa, mutku en haluukkaa semmosia suhteita vaan jotain vakavampaa... Ja tässä kohdassa homma kusee..
Kun viet kukkia ja muuta ni tulee parin viikon päästä pakit, mut jos et soittele ja haistatat "tyyliin" pitkät ni johan tykätään... Tarkotin sitä et aina ne muijat joiden kaa tulee hyvin juttuun ni päättääki et ei meist vois koskaa paria tullakkaan...
Sitä ajoin takaa.. ne kääntää ikäänkuin kelkkansa yhtäkkiä.. niist tulee ikäänku sun vihollisia.. tyyliin mitä sä soittelet..;) Mut ny mentii niin ulos aiheesta että huh..;)

Jorkka sanoi:
Sitä mieltä mäki oon, et liika yrittäminen kostautuu..

Kun viet kukkia ja muuta ni tulee parin viikon päästä pakit, mut jos et soittele ja haistatat "tyyliin" pitkät ni johan tykätään... Tarkotin sitä et aina ne muijat joiden kaa tulee hyvin juttuun ni päättääki et ei meist vois koskaa paria tullakkaan...
Sitä ajoin takaa.. ne kääntää ikäänkuin kelkkansa yhtäkkiä.. niist tulee ikäänku sun vihollisia.. tyyliin mitä sä soittelet..;) Mut ny mentii niin ulos aiheesta että huh..;)

Niinpä, tuo on kyllä täysin totta.. Tuo "kelkan kääntäminen" yllättäen on kyllä ihme juttu.. Ensin ollaan nii Ihqu että :haart: ja sitten yhtäkkiä räjähtää silmille koko homma.. Tosin jos yrittää liikaa tai on muuten vaan lipevä, niin eiköhän en naiset sen huomaa.. Pitäis yrittää ollaa vaa tyylikäs ja sopivasti kiinnostunu (ton kun osais ni menis varmaa hyvin), mut jotenki ei ikinä vaan tiedä mitä naiset sitten lopulta ajattelee, ne on myös tosi hyviä manipuloimaan ainakin mua, että tosi vaikeita tapauksia nuo neitokaiset :love: :itku:

Jorkka sanoi:
Ootteko huomannu, että mitä välinpitämätön on naista kohtaa niin sitä enemmän se susta tykkää ja käy ihan hulluna, kun taas yrittää olla kunnollinen ja kohtelias ni saa vaan naurut päälle=( kärjistin vähän asiaa, mutta tiedätte mitä tarkoitan..
Tämä pätee tyypillisesti kauniisiin naisiin jotka ovat saaneet elämässään liikaa kohteliaisuuksia miehiltä, ja yllättävä epäkohteliaisuus herättää mielenkiinnon. Kokemuksesta voi sanoa että mm. nykyisen tyttökaverin ensivaikutelma minusta oli että olen rasittava kiusanhenki. Illan myötä kun raottaa hieman mukavuutta sekaan niin toimii loistavasti.

Rumemmille naisille tämä ei toimi kun pitävät tylyä käytöstä normaalina.

XXL sanoi:
Tämä pätee tyypillisesti kauniisiin naisiin jotka ovat saaneet elämässään liikaa kohteliaisuuksia miehiltä, ja yllättävä epäkohteliaisuus herättää mielenkiinnon. Kokemuksesta voi sanoa että mm. nykyisen tyttökaverin ensivaikutelma minusta oli että olen rasittava kiusanhenki. Illan myötä kun raottaa hieman mukavuutta sekaan niin toimii loistavasti.

Rumemmille naisille tämä ei toimi kun pitävät tylyä käytöstä normaalina.

Ehkäpä teidän ei kannattaisi "tyytyä" niihin "rumempiin" naisiin koska ajattelemalla niin tyttökaveristanne loukkaatte häntä todella pahasti.. Ja vielä jos satutte kuolaamaan ruman tyttökaverin vierestä näitä upeita kauniita naisia jaq säälittelemään itteänne. Kun ei mulla ole mahiksiin tollaseen niin tyydympä sitten sinuun vaikka olet tollanen ruma...

Kauneus on katsojan silmissä=) Ja ite en ainaskaa aseta ulkonäköä ykkös asiaksi elämänkumppanin etsimisessä.. se joka on mulle se oikee ja tullaa juttuun on mun mielest se kaunein, kun katsotaan kokonaisuutta ei tärkeintä ole se minkä väriset silmät sillä on tai muuta.. kunhan se tyttö on omasta mielestä viehättävä niin muiden mielipiteillä ei ole väliä... aina niitä "kauniimpia" ihmisiä löytyy, mutta, kun tuntee toisen läpikotaisin niin ulkokuorella ei enää ole väliä ja se ihminen kaunistuu päivä päivältä..=) Ja monesti sellaset kaikista parhaimman näköset on ilkeitä ja nokkavia.. En kuiteskaa haluu yleistää on niitä rumemmissaki, mut toivottavasti "taas" tmmärsitte mitä tarkoitin.. Ja jälleen Misukka oli oikeassa;)

Jorkka sanoi:
Kauneus on katsojan silmissä=) Ja ite en ainaskaa aseta ulkonäköä ykkös asiaksi elämänkumppanin etsimisessä.. se joka on mulle se oikee ja tullaa juttuun on mun mielest se kaunein, kun katsotaan kokonaisuutta ei tärkeintä ole se minkä väriset silmät sillä on tai muuta.. kunhan se tyttö on omasta mielestä viehättävä niin muiden mielipiteillä ei ole väliä... aina niitä "kauniimpia" ihmisiä löytyy, mutta, kun tuntee toisen läpikotaisin niin ulkokuorella ei enää ole väliä ja se ihminen kaunistuu päivä päivältä..=) Ja monesti sellaset kaikista parhaimman näköset on ilkeitä ja nokkavia.. En kuiteskaa haluu yleistää on niitä rumemmissaki, mut toivottavasti "taas" tmmärsitte mitä tarkoitin.. Ja jälleen Misukka oli oikeassa;)
Jorkka, jos haluat Misukan iskeä niin tämä pliisuilu ja myötäily ei auta. Misukka on luultavasti liian kaunis kiinnostuakseen kohteliaisuuksista...

Paha paha;) Kyl oon iha oikeesti tota mieltä.. ja vähä vaikee rueta iskee semmosta tyttöä jota ei oo ikinä nähny.. tai ei muuteskaa tiedä siitä mitään..
Mut hyvä kuitti sulta xxl.. Ja älä ymmärrä väärin en yritä nyt iskeä sua;)

Jorkka sanoi:
Paha paha;) Kyl oon iha oikeesti tota mieltä.. ja vähä vaikee rueta iskee semmosta tyttöä jota ei oo ikinä nähny.. tai ei muuteskaa tiedä siitä mitään..
Mut hyvä kuitti sulta xxl.. Ja älä ymmärrä väärin en yritä nyt iskeä sua;)
Sullahan on itseironiaa ja huumorintajua, sehän tepsii, siis NAISIIN. :)

Jorkka sanoi:
Ootteko huomannu, että mitä välinpitämätön on naista kohtaa niin sitä enemmän se susta tykkää ja käy ihan hulluna, kun taas yrittää olla kunnollinen ja kohtelias ni saa vaan naurut päälle=( kärjistin vähän asiaa, mutta tiedätte mitä tarkoitan..

T:Sydän suruja poteva=/

Tää on kyllä niin totta. Kun illalla vaihtelet jonkun tyttösen kanssa puhelinnumeroita, älä ikinä ota häneen ensimmäisenä yhteyttä. Ite oon huomannu, että jos oot heti 7.15 aamulla pistäny jotain viestiä niin vastausta saat odotella loppu elämäs, mutta jos et taas ilmoittele olemassaolostasi mitenkään niin johan alkaa kohta kännykkä laulaa.

Tosin oon kyllä huomannut että itselläkin menee jotenkin vähän into, jos tyttö höpöttää koko illan että muistathan sitten soittaa huomenna ja on muutenkin liian "innostunut" asiasta. Muutenkin tuntuu että kiinnostun aina varattuista tyttöistä. Mikähän niissäkin viehättää. Prkl :curs:

6point sanoi:
Tää on kyllä niin totta. Kun illalla vaihtelet jonkun tyttösen kanssa puhelinnumeroita, älä ikinä ota häneen ensimmäisenä yhteyttä. Ite oon huomannu, että jos oot heti 7.15 aamulla pistäny jotain viestiä niin vastausta saat odotella loppu elämäs, mutta jos et taas ilmoittele olemassaolostasi mitenkään niin johan alkaa kohta kännykkä laulaa.

Tosin oon kyllä huomannut että itselläkin menee jotenkin vähän into, jos tyttö höpöttää koko illan että muistathan sitten soittaa huomenna ja on muutenkin liian "innostunut" asiasta. Muutenkin tuntuu että kiinnostun aina varattuista tyttöistä. Mikähän niissäkin viehättää. Prkl :curs:

Wanha wiisaus:
Naiset ovat kuin parkkiruutuja, parhaat ovat aina varattu.

Vaikea sanoi:
Wanha wiisaus:
Naiset ovat kuin parkkiruutuja, parhaat ovat aina varattu.

Itse kuullut melkein saman... "Naiset ovat kuin ravintolan vessanpöntöt, joko varattuja tai sitten täynnä paskaa". Suhteellisen :wanha:

TA2 sanoi:
Itse kuullut melkein saman... "Naiset ovat kuin ravintolan vessanpöntöt, joko varattuja tai sitten täynnä paskaa". Suhteellisen :wanha:
Aijjaa? Että sinkkuaikaiset paskani ovat nyt kadonneet jonnekkin kun seurustelen? Ja sitten jos joskus sattuu että eroan kultsistani se paska tulee takas? ...mikähän logiikka...

Eipäs nyt tapella.. Menee aina ihan typeräks jankkaamiseks nää jutut..
Luulen et kyse on siitä, et vapaat naiset suhtautuu miehiin enemmän varauksella kun varatut, ku ne varatut haluu miehistä vaan ystäviä ja ne tietää päässään sen että niillä on jo oma kulta eikä pelkää sitä, et yrittääks toi nyt iskeä..

Vapaat naiset taas on enemmän semmosia tiukasti kattovia enemmän tyyliin.. mitä sä oikeen yrität.. ja siks varatut naiset tuntuu paremmilta, ku ne käyttäytyy meitä miehiä kohtaan mukavammin ja juttelee helpommin=) Meni taas monimutkaseks, mut kyl niitä vapissa naisissaki on helmiä.. Niitten kaa ei vaa niin helposti tuu juttuu, ku varattujen ku siinä välillä on aina se tietty jännite=)

T:tyhmiä pohdiskeleva..

Juu, ei sais naisia päästää miesten hiekkalaatikolle. Menee (miesten mielestä ) selvät asiat taas liian vaikeiksi.

Jorkka sanoi:
Vapaat naiset taas on enemmän semmosia tiukasti kattovia enemmän tyyliin.. mitä sä oikeen yrität.. ja siks varatut naiset tuntuu paremmilta, ku ne käyttäytyy meitä miehiä kohtaan mukavammin ja juttelee helpommin=) Meni taas monimutkaseks, mut kyl niitä vapissa naisissaki on helmiä.. Niitten kaa ei vaa niin helposti tuu juttuu, ku varattujen ku siinä välillä on aina se tietty jännite=)

Nyt täytyy sanoa, että en saa tästä tekstistä yrittämälläkään mitään tolkkua.

Kyllä nämä ihmissuhteet ovat sitten vaikeita. Onneksi olen välttynyt niiltä melko tehokkaasti. Rumalla miehellä on siinä mielessä helppoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom