Millaisen miehen naiset haluavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
Mariko sanoi:
Ai ai Hulkki. Olisin veikannut että et edes lue ihmissuhteita käsitteleviä viestiketjuja. Olet sittenkin tavallinen kuolevainen? :)

Aina jalkatreenien jälkeen... ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mariko sanoi:
Ai ai Hulkki. Olisin veikannut että et edes lue ihmissuhteita käsitteleviä viestiketjuja. Olet sittenkin tavallinen kuolevainen? :)
Moderaattorina tavallaan joudun nyt lukemaan myös viestiketjuja jotka ei mua normaalisti kiinnostaisi. Täytyy kyllä myöntää, että tämän threadin läpi selattuani olen entistäkin tyytyväisempi kehonrakennusmunkin elämääni.

Mike sanoi:
Suosittelen hommaamaan kehonrakentajan kumppaniksi.
Pitäisi varmaan ensin itse täyttää kehonrakentajan mitat... Ja naisia ne on sitäpaitsi nekin. Kukaan ei ilmeisesti vieläkään tiedä mitä ne haluavat, enkä minä todellakaan aio haaskata aikaani selville ottamiseen.

Koira on kaveri. :love:

Jarek sanoi:
Hassu ja vastenmielinen juttu mutta niin se vaan on,että nainen jotenkin alitajunnassaan vaatimalla vaatii kaikenlaisia käskyjä ja määräyksiä ja rähisemistä osakseen.Naisen alitajunta vaatii miestä myös "katoilemaan" satunnaisesti vaikkei yhtään huvittaisikaan kadota,jos et katoile -> suhde on tylsä.

Tuo on harvinaisen totta. Jostain ihme syystä täytyy aina välillä tehdä salaperäisiä reissuja ja mysteerisiä puheluita, jotta nainen jaksaa olla kiinnostunut suhteesta. Liekkö mustasukkaisuudella tässä osansa? Setäni kerran totesi hyvin, kun puhuimme pontikkapullon ääressä ihmissuhteista:

"Nainen täytyy aina jättää kaipuuseen."

KataH sanoi:
Ja mitä miehiin tulee, niin ikävä kyllä, kuten moni on jo todennut, niin innokkaat ja kohteliaat miehet jäävät aina kakkosiksi. Saalistus on se juttu. Ja tahtojen taisto. En minä ainakaan mitään tossua halua :D
Mulla taisi käydä käsittämätön mäihä, kun löysin innokkaan ja kohteliaan miehen, joka on jotain ihan muuta kuin tossu. Tahtojen taistoakin löytyy, onneksi ei muuta taistoa, siitä lajista on ihan tarpeeksi kokemusta ennestään.

Kiinnostavaa naisena lukea miesten ajatuksia siitä, mitä naiset haluavat. :D

Niin ja siis tämä nainen haluaa, tai halusi, miehen, joka näyttää mieheltä (enkä tällä tarkoita välttämättä mitään kaappia, mutta ei mitään Ville Valo -androgyyniä, kiitos...). Itsepäisyyttä saa olla ja miehekkyyttä, kun ei ole liikaa kiukkua. Jostain noita näköjään löytyy. Mun mielestä liioitellaan tuota naisten valikoivuutta, ja sitä, että heillä olisi hirveitä listoja miesten ominaisuuksista. Niin että treffeillä sitten ruksataan plussaa ja miinusta listaan ja lasketaan lopputulos. Tottahan sitä jotain kriteerejä on - kun ei eka treffeillä oksenna naisen kengille tai sammu eteiseen, ei lyö turpaan, on kohtelias ja mukava, ja mielellään muistaa naisen nimen seuraavana päivänä, eikös se jo noin alkuun ole paljon? Ja siitä, ettei mies saisi ottaa ensin yhteyttä... ehkä mä olen niin vanha, että en ajattele noin. Minusta on vain kivaa, kun mies soitteli perään. Kukapa nainen ei huomiosta tykkäisi (jos se on tervettä huomiota eikä puskissa vaanimista).

Ja kuten viestistä voi lukea rivien välistä, niin ne lihakset tulevat sitten bonuksena. Se, mitkä raamit miehellä on, ei ole se ensisijainen asia, jonka mukaan heti hylätään muodollisesti epä-pätevät.

Tai sitten mä olen outo nainen, ja olisin se poikkeava tekijä tutkimuksessa.

Vielä tuosta miehen katoilemisesta ja muusta epämääräisyydestä. Sen kun yritätte. Ehkä se jonkin aikaa toimii, mutta pidemmän päälle sellaisesta suhteesta tulee täysin p**ka. Jos ei tahdo käyttää naista muuhun kuin seksiin ja kynnysmatoksi, olkaa hyvä vaan. Kyllähän joku nainen siihen suostuukin. Voi muuten olla, että te katoatte naisen elämästä hänen päätöksestään pysyvästi... Tai sitten, kuten sanoin, olen outo nainen ja mun alitajunta toimii eri tavalla kuin naisten keskimäärin. Käskytä, määrää ja rähise, niin mä otan pultit ja siinä tulee rumaa jälkeä... :evil:

Voi apua, mä olen varmaan mies.

Mike sanoi:
Suosittelen hommaamaan kehonrakentajan kumppaniksi.
Tai tekemään kumppaniin kehonrakennusinto-päivitys. Niin että vaimokin alkaa käymään salilla ja liittyy Pakkotoisto-foorumille ja alkaa kirjoitella sinne intoa täynnä kuin ilmapallo.

Tarkempia tietoja tästä päivitysohjelmasta löytyy mun mieheltä. :D

Missukka sanoi:
senkin pervo

Sinähän se pervo olet, kun noin harmittoman kommentin käänsit kieroutuneessa päässäsi ilkeän kaksimieliseksi. :thumbs:

Estel sanoi:
Ja siitä, ettei mies saisi ottaa ensin yhteyttä... ehkä mä olen niin vanha, että en ajattele noin. Minusta on vain kivaa, kun mies soitteli perään. Kukapa nainen ei huomiosta tykkäisi (jos se on tervettä huomiota eikä puskissa vaanimista).

Minulle sanoi eräs hyvä ystävättereni, että "liika" kiinnostus (tässä tapauksessa tarkoitan liialla sitä, että pistetään viestejä joka toinen päivä, ja halutaan nähdä useamman kerran viikossa) alkaa ottamaan päähän.
No sehän ei ole mikään ihme että alkaa häiritsemään, JOS siis kyseessä todellakin on LIIKA yhteydenottaminen (siis päivittäin kysellään ulos ym) mutta että jos useammin kuin 2krt/vko otta yhteyttä niin sitä voi verrata noitavainoihin... :hyper:

Ja mikä siinä on, että tyttö ei missään tapauksessa voi itse ottaa yhteyttä vaan että kundin pitää olla se, joka kyselee ulos ym. jutut?

En ymmärrä teijjän valituksia. Ite olin todella tyytyväinen ku silloin muinoin nykyinen kultani laittoi viestiä joka päivä (siis ei mitään ah, minä rakastan sua elämäni loppuun asti, vaan ihan ns. kaveri tyyliin). Itseasiassa koko seurustelumme aikana on ollut vain muutamia päiviä jolloin ei oltas nähty, soiteltu tai viestailtu. Kuukaus kun oltiin tapailtu sain häneltä ekan ruusun naistenpäivänä :) Ikinä ei oo mua huonosti kohdellut (sanonut kyllä suoraan jos olen typerä tai lapsellinen tai lihavapeppuinen (syöpöttelykauden tulos), mutta niinhän sitä pitääkin...), eikä ole minnekkään kadonnut... Siinä vaiheessa kun/jos rupeaa sikailemaan niin näytän ovea.

Ja naisia ne on sitäpaitsi nekin. Kukaan ei ilmeisesti vieläkään tiedä mitä ne haluavat, enkä minä todellakaan aio haaskata aikaani selville ottamiseen.

Aivan loistavaa Hulkki!!! Kiitoksia, että joku muukin on ymmärtänyt naisten mission ymmärtämisen mahdottomuuden ja siinä kuluvan turhauttavan ajanhukkaantumisen.... itseltäni tuon keksimiseen meni aivan liian monta vuotta sorsille heidän perässään ja ehdoillaan pomppimiseen :)

MC Support Hulkki :rock:

Funky sanoi:
Ja mikä siinä on, että tyttö ei missään tapauksessa voi itse ottaa yhteyttä vaan että kundin pitää olla se, joka kyselee ulos ym. jutut?

Samaa itsekin joskus ihmetellyt. Kerran kävin treffeillä muutaman kerran yhden naisen kanssa. Olin sitten epävarma, kun nainen ei koskaan tehnyt aloitetta. Aina mun piti soittaa sille, ja alkoi tympimään. Päätin, että jos ei nainen koskaan soita, niin antaa olla. Eikä soittanut.

Mutta jälkeenpäin sitten kuulin, että kyseinen neiti oli kauheasti loukkaantunut mulle, kun en enää soittanut, tai pitänyt yhteyttä. :lol2:

Mutta toikin nyt taitaa riippua ihmisestä. Ei voi yleistää. Onhan ne jotkut naiset ottaneet aktiivisesti yhteyttä. Ja niistä jutuista onkin seurannut jotain, kun ei ole tarvinnut arvuutella, sitä mitä toinen haluaa.

Zener sanoi:
Samaa itsekin joskus ihmetellyt. Kerran kävin treffeillä muutaman kerran yhden naisen kanssa. Olin sitten epävarma, kun nainen ei koskaan tehnyt aloitetta. Aina mun piti soittaa sille, ja alkoi tympimään. Päätin, että jos ei nainen koskaan soita, niin antaa olla. Eikä soittanut.

Mutta jälkeenpäin sitten kuulin, että kyseinen neiti oli kauheasti loukkaantunut mulle, kun en enää soittanut, tai pitänyt yhteyttä. :lol2:

Mutta toikin nyt taitaa riippua ihmisestä. Ei voi yleistää. Onhan ne jotkut naiset ottaneet aktiivisesti yhteyttä. Ja niistä jutuista onkin seurannut jotain, kun ei ole tarvinnut arvuutella, sitä mitä toinen haluaa.

Mulla on aika samanlaisia kokemuksia. Eräskin muija, jonka kanssa joskus oli jotain juttua, ei moneen päivään soittanut tai ollut kiinnostunut lähtemään mihinkään. Sitten kun näin sen ihan sattumalta, niin se käyttäytyi todella välinpitämättömästi, niinkuin mua ei olisi ollut olemassakaan. Parin päivän päästä yks kaveri sitten soitti ja kysy jos oisin tullut sen ja tän kyseisen muijan kanssa kattomaan jotain leffaa. Mulla oli jotain muuta proggista ja ajattelin ettei sitä muijaa kuitenkaan kiinnosta paskaakaan olla mun kanssa, niin en sitten lähtenyt. Jälkeenpäin sain kuulla, että muija oli lähestulkoon itkenyt kun oli kuullut etten lähde mukaan. :lol2:

Nytkin on yhen muijan kanssa ollut jotain pikku säpinää, mutta siinä on taas niin ihme tapaus, että huhhuh. Miten voi olla ettei muija muka ikinä jaksa lähteä minnekkään, eikä tekstaa tai soita, mutta sitten kun ajattelee että antaa olla niin vähän ajan päästä tullaan pyytelemään anteeksi ja ollaan niin kiinnostunutta. Sitten kun ajattelee, että jutut on sovittu ja sovitaan vaikka että nähdään huomenna, niin eipähän taas viikkoon jaksakaan lähteä minnekään. Nyt ei kyllä pahemmin enää jaksa välittää, jos on niin vaikeeta lähtee mihinkään niin jäkööt himaan..

Sellaisten naisten kanssa on mullakin hommat toiminu parhaiten, jotka osaa välillä jopa soittaa ja pyytää lähtemään jonnekin.

Mä olen ajatellut noissa yhteydenottoasioissa, että ei se kännykän / sähköpostin / lankapuhelimen käyttö ole sukupuolirajoitteista. En ainakaan usko, että miehet hallitsevat nuo asiat niin paljon paremmin, että se pitäisi jättää heidän vastuulleen.

Ja huh, pari kertaa viikossa yhteydenotto, sehän on suorastaan tylyä. Jos meillä oltais edetty niin hitaasti ja etäisesti, niin eihän mies ikinä olis kolmannella tuntemisviikolla kosinut mua ja häätkin olis ollut myöhemmin kuin 6kk ensitapaamisesta. :D

Funky sanoi:

Tätä mäkin olen ihmetellyt. Olen ihan testaamalla testannut muutaman pimun kohdalla, että kuinka kauan menee siihen, että nainen ottaa yhteyttä. Tällä hetkellä haarukka on 5 päivää - 3 viikkoa.

Strappado sanoi:
Setäni kerran totesi hyvin, kun puhuimme pontikkapullon ääressä ihmissuhteista:

"Nainen täytyy aina jättää kaipuuseen."

Hehheh,suomalaismiehet purkavat tuntojaan pontikkapullon äärellä:)Hyvin sanottu toi viisaus,pitää painaa mieleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom