Mariko sanoi:Ai ai Hulkki. Olisin veikannut että et edes lue ihmissuhteita käsitteleviä viestiketjuja. Olet sittenkin tavallinen kuolevainen?
Aina jalkatreenien jälkeen... ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mariko sanoi:Ai ai Hulkki. Olisin veikannut että et edes lue ihmissuhteita käsitteleviä viestiketjuja. Olet sittenkin tavallinen kuolevainen?
Moderaattorina tavallaan joudun nyt lukemaan myös viestiketjuja jotka ei mua normaalisti kiinnostaisi. Täytyy kyllä myöntää, että tämän threadin läpi selattuani olen entistäkin tyytyväisempi kehonrakennusmunkin elämääni.Mariko sanoi:Ai ai Hulkki. Olisin veikannut että et edes lue ihmissuhteita käsitteleviä viestiketjuja. Olet sittenkin tavallinen kuolevainen?
Pitäisi varmaan ensin itse täyttää kehonrakentajan mitat... Ja naisia ne on sitäpaitsi nekin. Kukaan ei ilmeisesti vieläkään tiedä mitä ne haluavat, enkä minä todellakaan aio haaskata aikaani selville ottamiseen.Mike sanoi:Suosittelen hommaamaan kehonrakentajan kumppaniksi.
Hulkki sanoi:Kukaan ei ilmeisesti vieläkään tiedä mitä ne haluavat
Mike sanoi:Aika usein pippeliä.
senkin pervoKusimato sanoi:Koira on kaveri.
Jarek sanoi:Hassu ja vastenmielinen juttu mutta niin se vaan on,että nainen jotenkin alitajunnassaan vaatimalla vaatii kaikenlaisia käskyjä ja määräyksiä ja rähisemistä osakseen.Naisen alitajunta vaatii miestä myös "katoilemaan" satunnaisesti vaikkei yhtään huvittaisikaan kadota,jos et katoile -> suhde on tylsä.
Mulla taisi käydä käsittämätön mäihä, kun löysin innokkaan ja kohteliaan miehen, joka on jotain ihan muuta kuin tossu. Tahtojen taistoakin löytyy, onneksi ei muuta taistoa, siitä lajista on ihan tarpeeksi kokemusta ennestään.KataH sanoi:Ja mitä miehiin tulee, niin ikävä kyllä, kuten moni on jo todennut, niin innokkaat ja kohteliaat miehet jäävät aina kakkosiksi. Saalistus on se juttu. Ja tahtojen taisto. En minä ainakaan mitään tossua halua :D
Tai tekemään kumppaniin kehonrakennusinto-päivitys. Niin että vaimokin alkaa käymään salilla ja liittyy Pakkotoisto-foorumille ja alkaa kirjoitella sinne intoa täynnä kuin ilmapallo.Mike sanoi:Suosittelen hommaamaan kehonrakentajan kumppaniksi.
Missukka sanoi:senkin pervo
Estel sanoi:Ja siitä, ettei mies saisi ottaa ensin yhteyttä... ehkä mä olen niin vanha, että en ajattele noin. Minusta on vain kivaa, kun mies soitteli perään. Kukapa nainen ei huomiosta tykkäisi (jos se on tervettä huomiota eikä puskissa vaanimista).
Funky sanoi:Ja mikä siinä on, että tyttö ei missään tapauksessa voi itse ottaa yhteyttä vaan että kundin pitää olla se, joka kyselee ulos ym. jutut?
Zener sanoi:Samaa itsekin joskus ihmetellyt. Kerran kävin treffeillä muutaman kerran yhden naisen kanssa. Olin sitten epävarma, kun nainen ei koskaan tehnyt aloitetta. Aina mun piti soittaa sille, ja alkoi tympimään. Päätin, että jos ei nainen koskaan soita, niin antaa olla. Eikä soittanut.
Mutta jälkeenpäin sitten kuulin, että kyseinen neiti oli kauheasti loukkaantunut mulle, kun en enää soittanut, tai pitänyt yhteyttä. :lol2:
Mutta toikin nyt taitaa riippua ihmisestä. Ei voi yleistää. Onhan ne jotkut naiset ottaneet aktiivisesti yhteyttä. Ja niistä jutuista onkin seurannut jotain, kun ei ole tarvinnut arvuutella, sitä mitä toinen haluaa.
Funky sanoi:Ja mikä siinä on, että tyttö ei missään tapauksessa voi itse ottaa yhteyttä vaan että kundin pitää olla se, joka kyselee ulos ym. jutut?
Strappado sanoi:Setäni kerran totesi hyvin, kun puhuimme pontikkapullon ääressä ihmissuhteista:
"Nainen täytyy aina jättää kaipuuseen."