Millaisen miehen naiset haluavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jansku sanoi:
No johan on. Listalle mahtuu kaikki kovimmat häntäheikit.

Ei ne turhaan olekaan häntäheikkejä :thumbs:

XXL sanoi:
Ensimmäiset jätkät listalta ymmärrän, mutta jos naisen pitäisi valita unelmamies, kuka haluaisi Mick Jaggerin? Äijä on vanha ja ruma kuin persesyöpä.
No voi saakeli! Mä en kyllä ton listan kärkipään kanssa vaivautuis mihinkään deiteille, mutta 8. sijasta eteenpäin kyllä (Russell Crowe, Jack Nicholson, Mick Jagger). Noissa on sentään karismaa ja munaa :rock: , muut on vaan ihqusöpöjä, mikä ei musta sovi miehelle.

Emmah sanoi:
No voi saakeli! Mä en kyllä ton listan kärkipään kanssa vaivautuis mihinkään deiteille, mutta 8. sijasta eteenpäin kyllä (Russell Crowe, Jack Nicholson, Mick Jagger). Noissa on sentään karismaa ja munaa :rock: , muut on vaan ihqusöpöjä, mikä ei musta sovi miehelle.

mä taas en IKINÄ koskis tollaseen vanhaan pieruun, YÄK :urjo: Farrell on ulkonäöllisesti (naama) WAU mutta luonnoltaan vähä turhan gigolo yök...

prööp. eikös jossain oltu muuten tutkittu että pukumiehet (akateemiset? ) pettää kaikista herkimmin?? Baarissa kyllä tulee usein keski-ikäisiä lihavia pukumiehiä sormus sormessaan ehdottelemaan. Yksikin aivan pokkana kuvitteli että lähen mukaan kun sano olevansa tj ja vielä kuopiosta! Äly hoi. Nyt kyllä meni asian vierestä.

No totuus kyllä on että pukumies (=koulutetun ja menestyvän näköinen) saa niitä katseita naisilta paljon runsaammin, kuin sama jannu normivaatteissa.

Ja sitä voi jokainen äijä kokeilla. Laitapa (virastoaikaan) puku päälle ja mene vaikka kaupassa tms käymään. Näytä samalla vaikka hieman kiireiseltä.

Ja tee sama tavallisissa vaatteissasi jonain toisena päivänä.

MOT sanoi:
No totuus kyllä on että pukumies (=koulutetun ja menestyvän näköinen) saa niitä katseita naisilta paljon runsaammin, kuin sama jannu normivaatteissa.

Ja sitä voi jokainen äijä kokeilla. Laitapa (virastoaikaan) puku päälle ja mene vaikka kaupassa tms käymään. Näytä samalla vaikka hieman kiireiseltä.

Ja tee sama tavallisissa vaatteissasi jonain toisena päivänä.

Jaahas, meneppä kolmantena päivänä kauppaan ilman vaatteita ja näytä kiireiseltä. Saat varmasti vielä enemmän katseita. :jahas:

En nyt ymmärtänyt mikä merkitys sillä puvulla tässä oikein on..

Senhän takia Petteri Jussilakin on jatkuvasti puku päällä ja kiireisen oloinen.

p.s. "etsitään mitä tahansa liiketoimintaa. T: Manakeri ja pisnesmies"

Emmah sanoi:

On jack nicholsonissa karismaa tosiaan. Kyseinen karismaattinen herrasmies sai kyseenalaista mainetta siitä että tykkäsi virtsata prostituoitujen suuhun...ja jätti vielä maksamatta lystistä...ja siitäkös tytöt suuttui. :)

Lähde: vanha ilta-scheisse tai 7-pvää. Faktaa. :D

Oli vaan pakko laittaa tämä kun muistin kyseisen stoorin tätä lukiessani.

Jos vastaan tohon alkuperäiseen kysymykseen ja jätän filosofisen pohdinnan sen taidon hallitseville:

Kysymys: Millaisen miehen naiset haluavat?

Oma vastaus: En tiedä. Enkä todennäköisesti tule koskaan tietämäänkään :rock:

Mitenkäs siinä Eppujen Urheiluhullussa sanottiin...
Elävästi muistan kuinka velttoilin silloin
Nuorempana aamuin sekä päivin sekä illoin
Luin Sartrea, Nietzschea, Hegelia ja Kanttia,
se oli kyllä tavallaan kovin intresanttia
Että toiset vei naiset, oli jokaisella heili, ne näet urheili

Makuja on monia ei yleistetä... Pääppäräppää. aika inhaa jos kaikki naiset tykkäis samasta miehestä! Gaameeta

Tarkoittaako porukka nyt urheilulla salilla treenaamista vai urheilua yleensä? Mun kokemuksen perusteella hyvin käyttäytyvä kestävyysurheilija (ei sieltä luikuimmasta päästä) ei todellakaan saa naisia. No nykyään treenaan salilla ja en voi mitenkään laskea itseäni omien harrastuskokemuksieni perusteella urheilijaksi, enkä kyllä edelleenkään oikein noita naisia saa. Olen ajatellut, että alkaisin sikailemaan ja rakentamaan kehoa oluen sekä makkaran voimalla, sillä olen huomannut, että kyseistä touhua harrastavat saavat naisia melkoisen paljon. Kai joku on huomannut saman kuin minä, että pyöreäposkiset, ruoka-aikaan kotona olleet puuhelmikaverit, jotka on sikajurrissa, ovat jostain kumman syystä naisten suosiossa?

Jopas tuli höpöjuttua taas.

eldd sanoi:
Ajattelinkin, että se on käsityksesi rentusta...
no joo rentusta muttei "rentusta" :) Minun tykkäämät ja tyyliset rentut on ulkonäöltään ja lievästi tyyliltään em. Colin Farrell
(Hui, huomasin juuri että meillä on jokinorsu tetissä... töissä.. u know. säikähdin)

Dragon sanoi:
Jos vastaan tohon alkuperäiseen kysymykseen ja jätän filosofisen pohdinnan sen taidon hallitseville:

Kysymys: Millaisen miehen naiset haluavat?

Oma vastaus: En tiedä. Enkä todennäköisesti tule koskaan tietämäänkään :rock:

No, monesti ei tunnu naisetkaan tietävän sen paremmin että millaisen miehen haluaa. :D

Haaveillaan vastakohtaisuuksista ja monesti käytännössä toisensa pois sulkevista piirteistä samaan aikaan.

En tiedä mistä naiset tykkää.. mutta sen tiedän ettei näköjään ainakaa musta=(
Ootteko huomannu, että mitä välinpitämätön on naista kohtaa niin sitä enemmän se susta tykkää ja käy ihan hulluna, kun taas yrittää olla kunnollinen ja kohtelias ni saa vaan naurut päälle=( kärjistin vähän asiaa, mutta tiedätte mitä tarkoitan..

T:Sydän suruja poteva=/

No niin, eipäs vaivuta epätoivoon.
Ei se homma ainakaan niin etene, että luullaan "ettei kukaan tykkää musta jne." ja kaikki puuhelmipojat ja muut miehet vie ne naiset.
Itseluottamus kuntoon ja aktiivisuutta.
Sitten voi selittää tuollaista jos käy vaikka kaikki ravinotolan naiset läpi ja ei tärppää vieläkään..harvempi varmana on kokeillut.

Jorkka sanoi:
En tiedä mistä naiset tykkää.. mutta sen tiedän ettei näköjään ainakaa musta=(
Ootteko huomannu, että mitä välinpitämätön on naista kohtaa niin sitä enemmän se susta tykkää ja käy ihan hulluna, kun taas yrittää olla kunnollinen ja kohtelias ni saa vaan naurut päälle=( kärjistin vähän asiaa, mutta tiedätte mitä tarkoitan..

Kaikkien nuorten miesten oppimäärään pitäisi kuulua tikasteoria:

http://www.laddertheory.com/

Tiivistettynä: älä ole kaveri :)

Se että (nuori) nainen sanoo haluavansa mukavaa ja kohteliasta miestä on suunnilleen yhtä totta kuin se että mies sanoo ensin katsovansa naisen luonnetta ja sisäistä kauneutta ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom