Millä salilla treenaatte?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Oonkohan joskus vastannut tähän... Nykyään siis käyn tossa Puistolan Activella. Jos ei olisi vauvaa, niin kävisin varmaan Tapanila Erän punttiksella Viljatiellä. Kävin siellä pälyämässä yksi päivä, ja ah, mikä paikka <3 Mutta nyt ratkaisee tuo 5min matka salille, niin ei kulu paljon aikaa. Ja ihan jees salihan tuo Puistolan Activekin on.

Millanen fiilinki uudistetulla City-Gymillä Hki on? ..käykö kukaan?

Taas ollut taukoa sieltä pari kuukautta, mut ensi kuussa takasin sinne. Kokeilin hetken ketjumestaa ja huomasin eron, enkä tykännyt. CG:llä on hyvä fiilinki. :)

Tulipa noista edellisistä viesteistä mieleen, että onkos täällä paljonkin tytsyjä jotka treenailevat Helsingissä yo-liikunnan saleilla? Itse käyn lähinnä Kumpulassa, tosin pari kertaa olen Viikkiinkin eksynyt. Keskustan saliakin voisi käydä kokeilemassa, jos joskus sinne asti jaksaisin raahautua :D

Tulipa noista edellisistä viesteistä mieleen, että onkos täällä paljonkin tytsyjä jotka treenailevat Helsingissä yo-liikunnan saleilla? Itse käyn lähinnä Kumpulassa, tosin pari kertaa olen Viikkiinkin eksynyt. Keskustan saliakin voisi käydä kokeilemassa, jos joskus sinne asti jaksaisin raahautua :D
Ollaan varmaan törmättykin joskus, koska mäkin oon treenaillut lähinnä Kumpulassa. Nyt oon vähitellen siirtynyt uudelle Yliopistoliikunnan salille Meilahteen, koska asun ihan tässä sen vieressä. Tulehan joskus sinnekin kokeilemaan!

Mä vaihdoin sitten Hot Gymiin kun muutettiin Töölöön. Hyvin on toiminut, vaikka Meijerille ikävä on suuri =)

Ollaan varmaan törmättykin joskus, koska mäkin oon treenaillut lähinnä Kumpulassa. Nyt oon vähitellen siirtynyt uudelle Yliopistoliikunnan salille Meilahteen, koska asun ihan tässä sen vieressä. Tulehan joskus sinnekin kokeilemaan!

Hyvin todennäköisesti ollaankin sitten törmäilty jo aiemmin!
Pitääkin heti syysloman jälkeen tulla testaamaan uutta salia! :) Olen muutenkin suunnitelut visiittiä Meilahteen, koska siellä on käsittääkseni yo-liikunnan ainoat spinningit. Tekisi mieli päästä fillaroimaan pitkästä aikaa!

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ainakin nopeasti selailtuna taidan olla ainut juankoskelainen.

Meidän kuplahalli oli tulossa kuulemma niskaan jo monta kuukautta ja nyt sitten muutti osa punttisalista vanhan amiskan kellariin. Hieman pisti ketuttamaan kun muutossa siirtyi vain "tosimiesten härvelit", joten pakko opetella tekemään tarvittavia juttuja käsipainoilla tai tangolla.
Onneksi tuo paikka on vain väliaikainen ja hyvällä tuurilla vuoden alussa saadaan äheltää jo isommissa tiloissa.

Sitä odotellen... ;)

Tällä hetkellä Elixia Länsiväylä, mutta olen harkitsemassa Niittykummun Classic Gymiä. Onko kellään siitä kokemuksia, edes kuulopuheita?
En nimittäin hakutoiminnolla löytänyt Punttimimmeistä yhtään mainintaa kyseisestä salista.

En muista oonko vastaillu ku vaihdoin salia (tosin jo yli vuosi sitten).. Treenailen Keravalla Power&Fitness Centerillä. :haart:

Leppävaaran Finnbodylla, joskus myös Pitskussa.

Tykkään todella paljon. :thumbs: :) Saa melkosen rauhassa treenata ja ihmiset on kivoja. Ja siisti sali! Eikä tartte ilmottautua koskaan spinningeihin, kun niihinkin mahtuu aina.

En varmasti vaihda, ellei tuu muutto ajankohtaiseksi jossain vaiheessa.

Ensimmäinen viestini sitten 2006 :D

Itse aloitin juuri Tikkurilan Finnbodylla Vantaalla. Vähän kyllä jännittää nuo uudet salilaitteet kun on niin hienoja ja jotenkin vaikea tajuta miten ne toimii :D
Tiistaina olisi eka aika omaohjaajan kanssa joka opastaa laitteet. Se onkin positiivista koska yksin olisin aika pihalla vaikka ennenkin salilla käynyt.

Tuo Tiksin paikka vaikutti todella mukavalta, hyvä ilmastointi. Vähän jos huonoa pitäisi sanoa niin pukuhuoneissa ei ole kaapeissa lukkoja, ne pitää tuoda itse tai kysyä respasta panttia vastaan.

Olisi kiva jos saisin treenikaverin, vähän pelolla odotan koska masennus iskee ja jään taas kotiin masentelemaan kun on niin yksinäistä :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom