Millä salilla treenaatte?

Tampereella Powerhousella. En voi muuta kuin suositella, sekä vapailla painoilla että laitteilla treenailu onnistuu hyvin ja aerobisia on tarpeeksi. Hintakaan ei päätä huimaa. Plussaa vielä hyvästä ilmastoinnista! :)

Kävin ennen Fressillä, mutta sen muutettua Verkatehtaankadulle uusiin (ahtaisiin) tiloihin ja hintojen pompatessa pilviin vaihdoin hoodeja.
Wolfilla käy liikaa tuttuja, menisi reenailu jutteluksi ;)

Klubilla, Kuntoklubilla siis.. salit Lassilassa ja Käpylässä ja kummassakin tulee käytyä.

Onko kellään kokemusta Blue Fitnessin saleista?

EDIT. Tai siis eriyisesti Sörnäisten salista...

Yleensä siinä oon käyny aamuisin ainoastaan, päivällä vain muutaman kerran. Silloin kun oon päivisin käyny,ei oo ainakaan hirveesti väkeä ollu. Ihan perussali, pystyy siis treenailemaan laitteiden puolesta hyvin. Siellä ei mun mielestä vaan oo sellaista "treeni-fiilistä" niinkuin esimerkiksi Blue Fitnessin Myllypuron salilla on (joka onkin mun mielestä parhaimpia saleja joissa oon käyny). Sörkän salia on nyt vähän uusittukin, telkkarit tulleet ja järjestys muuttunut. Radiossa soi peruskanavat. Heti valmis sauna on, mikä plussaa.

Minäkin käyn yliopiston (TTY) salilla. Yliopiston molemmat salit (ja palloilut ym) kuuluvat perusliikuntamaksuun, joka naurettavan halpa. Hieman lisää siihen ja pääsee käymään jumpissakin koko vuoden. (Tarjonnassa tosin minun makuuni turhan vähän aerobiseen puoleen keskittyviä jumppia, mutta koitetaan nyt näillä mennä.)

Kahdesta salista olen viihtynyt paremmin siellä päätalon "äijäpuolella". :D Vähän orpo olo siellä on joskus ollut näin aloittelijana käydä, ellei nyt satu ketään tuttua treenikaveriksi. Laitteet OK ja vapaita painoja riittävästi, ei turhia hilavitkuttimia kuten Tamppi-areenalla. Suurimmalla osalla porukasta salietiketti nätisti hallussa, joten kaikkiaan ihan viihtyisä paikka.

Sattuisiko mimmeissä olemaan muita, jotka TTY:llä opiskelevat ja tuolla käyvät? :)

Kuntosalin vaihto oli väistämättä edessä, kun muutin Iitistä Lahteen. Kaksi viikkoa sitten ostin kk-kortin Maken Fitness Centerille. Kokemukset kyseisestä kuntosalista ovat olleet erittäin hyviä. ;) Voi olla, että siirryn tuohon vuosimaksuun, tai ainakin 6kk:n maksuun, koska kk-korttien ostaminen on suhteessa huomattavasti kalliimpaa. :)

Tällä hetkellä tulee treenattua cms:s salilla Tuusulassa, muta nyt työpaikan etujen vuoksi on tullut tutustuttua pariin uimahalliin ja niiden saleihin, mukavaa vaihtelua!

Alotin nyt Helsingin yliopistossa, ja yliopiston salilla aion alkaa käydä. :) Eilen kävin ekaa kertaa ja hyvältä vaikutti.

Saa tosin nähdä, mitä treenille käy, kun tuleva työnantaja ei vaikuttanut kovin joustokykyiseltä... Mutta jos menee liiaksi, se on sitten sen työn loppu. :jahas:

Alotin nyt Helsingin yliopistossa, ja yliopiston salilla aion alkaa käydä. :) Eilen kävin ekaa kertaa ja hyvältä vaikutti.

Saa tosin nähdä, mitä treenille käy, kun tuleva työnantaja ei vaikuttanut kovin joustokykyiseltä... Mutta jos menee liiaksi, se on sitten sen työn loppu. :jahas:

Niinku mitä? Ymmärsinkö oikein, että työnantaja rajoittaa sun treenaamista?

Kesä tuli käytyä aktiivisesti Nääshallilla, nyt kouluhommat veivät takaisin stadiin ja yliopistoliikunnan saleille. Lämmöllä muistelen :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom