Millä salilla treenaatte?

Bingo! eli minä myös tuolla myllypuron blue fitnessillä treenailen, ja loistava mesta on! :rock:
Tosin aika on varsin eri, eli siinä seitsemän, kaheksan aikaan illalla tulee käytyä.
Jep, hyvä paikka! :) Käytkö vain salin puolella vai myös ohjatuilla tunneilla?

Nykyisin treenailen Hakaniemen IdealFitissä.. Ihan ok mesta, tosin toivoisin jotain laitteita sinne lisää.. Jokunen vuosi sitten treenailin Myllypuron Blue Fitnesissä ja täytyy sanoa, et ehdottomasti paras sali, missä mä olen ikinä käynyt. Harmi, kun sinne on nyt mulle liikaa matkaa, eli ei tulis sinne asti lähdettyy! Mun salin pitää olla lähellä!

Taas on sali hakusessa, koska yliopiston kuntosalin tungos ja huono ilmanlaatu alkavat vähitellen v****aa! Onko kellään kokemuksia Iron Gymistä? Onko kova tungos viidestä eteenpäin ja minkälaista porukkaa käy?

Myllypuron Blue Fitness on kylla tosi mukava paikka treenata, vielä vuosi sitten kävin siellä itsekin.. nyt ei oo voinut enää pitkähkön matkan takia käydä.. Tällä hetkellä taaaaas uusi sali haussa :/

Minä aloin taas parin vuoden tauon jälkeen treenaamaan ja on tosi mahtava fiilis!!!
Vaihdettiin saliakin kun muutettiin ja nykyään treenaan mieheni kans Nokian kaupungin salilla. On mun makuun lähestulkoon täydellinen sali, tykkään siis tosi paljon. Kaikki mitä treeniin tarviin eikä mitään turhaa hienostelua. :)

Hei, kertokaas joku hyvä ja edullinen sali espoosta! heinäkuussa loppuu kortti vanhalla salilla ja sielä en halua jatkaa enään.
Espoo on aika laaja käsite, mutta pari kertaa Niittykummun Classic Gymillä treenanneena tykkäsin, eikä hinta muistaakseni päätä huimaa.

Ompas aikaa kun oon tänne viimeksi kirjoitellut!Paikkakunta on vaihtunut ja tietoutta on kertynyt melko paljon lisää :)

Oon ollut nyt kokeilemassa IdealFittiä Hakaniemessä pari päivää, tällä hetkellä vain jumppien merkeissä, mutta tarkoitus olisi laajentaa jumppapepusta osittaiseksi saliharjoittelijaksi (jumppa on intohimo, josta en luovu!) Sijaintinsa puolesta on ihan mainio sali ja ainakin tähän asti näyttää hyvältä, mutta kartottaisin mielelläni vaihtoehtoja. Siis salia kaivataan, jossa jumpista paljon valinnanvaraa, osaavat ohjaajat ja salikin kunnossa :rolleyes:

Järvenpään Kinnari gym:illä treenaan. Salin omistaa Pia-Maria Honkanen.
Sali on tosi tilava ja siellä on kaikki mahdolliset laitteet ja hinnatki on ihan kohallaan.

Tällä hetkellä treenaan työpaikan rupusalilla -ilmainen kun on. Eipä siellä muuta oikein voi käyttää kuin vapaapainotilaa sekä taljoja (joissa tosin painopakka on narulla kiinnitetty). Spinning-pyörä on kyllä ihan huippu, sillä on 100 kertaa kivempi polkea kuin normaalilla kuntopyörällä. Seisten polkemalla saa sykkeenkin mukavan korkealle.

Kun työsoppari loppuu palaan takaisin näillä näkymin Silver Gymille. Tällähetkellä edullisin kuntosali opiskelijalle mitä HKI:stä läheltä keskustaa löytyy. Vuoden alusta siellä tehtiin remppaakin, niin näyttääkin siistimmältä. Laitteitakin on kivasti - ainakin omiin tarpeisiin. Hakiksen Idealfit houkuttaa spinning-tuntien takia, ja olisihan siellä niitä pallokenttiäkin. Jos vaikka saisi jostain pelikaverin tennikseen tai sulkikseen. Jotenkin vaan ahdistaa vuoden sitoutuminen...

.Kun työsoppari loppuu palaan takaisin näillä näkymin Silver Gymille. Tällähetkellä edullisin kuntosali opiskelijalle mitä HKI:stä läheltä keskustaa löytyy. Vuoden alusta siellä tehtiin remppaakin, niin näyttääkin siistimmältä. Laitteitakin on kivasti - ainakin omiin tarpeisiin. Hakiksen Idealfit houkuttaa spinning-tuntien takia, ja olisihan siellä niitä pallokenttiäkin. Jos vaikka saisi jostain pelikaverin tennikseen tai sulkikseen. Jotenkin vaan ahdistaa vuoden sitoutuminen...

Silver Gym oli itselläkin mielessä, kun mahdollisesti joutuu työpaikkaa vaihtamaan. Kuullut pelkkää hyvää, ja se on siinä naapurissakin.
Monta kertaa olen olevinaan ollut menossa joogaankin sinne, mutten ole koskaan yksin sitten viitsinyt :D

Tällä hetkellä edelleen Mayorsilla.

Silver Gym oli itselläkin mielessä, kun mahdollisesti joutuu työpaikkaa vaihtamaan. Kuullut pelkkää hyvää, ja se on siinä naapurissakin.
Monta kertaa olen olevinaan ollut menossa joogaankin sinne, mutten ole koskaan yksin sitten viitsinyt :D

Silverillä on lepposta porukkaa, tosin se on klo 16-19 välillä (ma-ke) aika täynnä. Siellä saa ihan rauhassa ähistä, puhista ja vetää raivolla, eikä kukaan kato kieroon (niinkun jossain trendisaleilla saattaapi käydä). Ehdottomasti kannattaa käydä katsomassa paikka! Tutustumismaksunkin saa takasin, jos ostaa sitten kortin :) Niissä jumpissa en o kertaakaan käynyt, vähän epäilyttää niitten taso...

nyt tarvittais APUA joltain ketä tuntee Lohjaa. Tätini asustaa Lohjalla ja haluaisin tutustuttaa hänet body pumppiin..löysin yhden kuntokeskuksen, Aplicon jossa on Les Mills'n pumppeja tarjolla. Kertamaksu on kuitenkin 12e ja se on aikas tyyris tarkoitukseemme..Onkohan Lohjalla muita yrityksiä joissa voisi olla pumppia tarjolla??

nyt tarvittais APUA joltain ketä tuntee Lohjaa. Tätini asustaa Lohjalla ja haluaisin tutustuttaa hänet body pumppiin..löysin yhden kuntokeskuksen, Aplicon jossa on Les Mills'n pumppeja tarjolla. Kertamaksu on kuitenkin 12e ja se on aikas tyyris tarkoitukseemme..Onkohan Lohjalla muita yrityksiä joissa voisi olla pumppia tarjolla??
Kannattaa tsekata Neidonkeitaan uimahalli ja liikuntakeskus Balanssi.

Hakiksen Idealfit houkuttaa spinning-tuntien takia, ja olisihan siellä niitä pallokenttiäkin. Jos vaikka saisi jostain pelikaverin tennikseen tai sulkikseen. Jotenkin vaan ahdistaa vuoden sitoutuminen...

Ostin juuri itelle vuoden kortin IdealFitille ja voin suositella erittäin lämpimästi!Tunnit on mainioita ja sali on kiva, ilmapiirin vuoksi on mukavaa lähteä, vaikkei muuten treenailu jonain päivänä niin innostaisikaan :thumbs: Plussana se, että kortilla pääsee käymään Eirassakin tunneilla, siellä aika erilaiset tunnit, kun hakiksessa. Ja se sulkis on myös iso plus!

Nyt olis pieni dilemma edessä. Olen noin 1,5 vuotta käynyt CityGymillä Kampissa ja tykännyt paikasta. Tässä kun ajattelen liikuntalippujen tilaamista duunin kautta huomasin, että se paikka ei ota niitä enää vastaan. Esport Centeriin (Kamppiin) olisi suht hyvä tarjous firman kautta, mutta en ole ikinä siellä käynyt. Uusi paikka arveluttaa ja vanhalla haluaisi vielä jatkaa, mutta hylkäisinkö hyvän diilin sen takia?

Eli, kokemuksia Esport Centerin toimivuudesta, tiloista, ilmapiiristä ja nokanvarsista jos saisi teiltä. :)

Kuntokeskus Wolf tampereella.Ehottomasti ehkä paras kokeilemani sali kaikista,etenkin varustuksen kannalta ja muutenkin kovin kodikas luukku tuo:)Kaikkia on tullu kokeiltua,mutta hinnat hipoo pilviä eikä jäsenyydet kiinnosta.Etenkään kun en tarvitse kuin salia ja moniin kuulu sitten kaikenmaailman jumpat,niin en viitsi turhaa niistä maksella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom