Jep, hyvä paikka!Bingo! eli minä myös tuolla myllypuron blue fitnessillä treenailen, ja loistava mesta on!
Tosin aika on varsin eri, eli siinä seitsemän, kaheksan aikaan illalla tulee käytyä.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, hyvä paikka!Bingo! eli minä myös tuolla myllypuron blue fitnessillä treenailen, ja loistava mesta on!
Tosin aika on varsin eri, eli siinä seitsemän, kaheksan aikaan illalla tulee käytyä.
Espoo on aika laaja käsite, mutta pari kertaa Niittykummun Classic Gymillä treenanneena tykkäsin, eikä hinta muistaakseni päätä huimaa.Hei, kertokaas joku hyvä ja edullinen sali espoosta! heinäkuussa loppuu kortti vanhalla salilla ja sielä en halua jatkaa enään.
.Kun työsoppari loppuu palaan takaisin näillä näkymin Silver Gymille. Tällähetkellä edullisin kuntosali opiskelijalle mitä HKI:stä läheltä keskustaa löytyy. Vuoden alusta siellä tehtiin remppaakin, niin näyttääkin siistimmältä. Laitteitakin on kivasti - ainakin omiin tarpeisiin. Hakiksen Idealfit houkuttaa spinning-tuntien takia, ja olisihan siellä niitä pallokenttiäkin. Jos vaikka saisi jostain pelikaverin tennikseen tai sulkikseen. Jotenkin vaan ahdistaa vuoden sitoutuminen...
Silver Gym oli itselläkin mielessä, kun mahdollisesti joutuu työpaikkaa vaihtamaan. Kuullut pelkkää hyvää, ja se on siinä naapurissakin.
Monta kertaa olen olevinaan ollut menossa joogaankin sinne, mutten ole koskaan yksin sitten viitsinyt :D
Kannattaa tsekata Neidonkeitaan uimahalli ja liikuntakeskus Balanssi.nyt tarvittais APUA joltain ketä tuntee Lohjaa. Tätini asustaa Lohjalla ja haluaisin tutustuttaa hänet body pumppiin..löysin yhden kuntokeskuksen, Aplicon jossa on Les Mills'n pumppeja tarjolla. Kertamaksu on kuitenkin 12e ja se on aikas tyyris tarkoitukseemme..Onkohan Lohjalla muita yrityksiä joissa voisi olla pumppia tarjolla??
Hakiksen Idealfit houkuttaa spinning-tuntien takia, ja olisihan siellä niitä pallokenttiäkin. Jos vaikka saisi jostain pelikaverin tennikseen tai sulkikseen. Jotenkin vaan ahdistaa vuoden sitoutuminen...