Millä salilla treenaatte?

Perustin oman salin asuntomme parvekkeelle. Hankin keltaisesta pörssistä sellaisen monitoimilaitteen, penkin, käsipainoja. Pistin rahaa systeemiin 250 euroa. Tulevaisuudessa aion hankkia sinne vielä muutaman lisälaitteen.

Mielikuvitusta täytyy tietenkin käyttää, koska laitteita ei ole paljon. Parasta salissa on, kun se on kotona sijaitsevan työhuoneeni vieressä eli treenattua tulee 2-5 kertaa viikossa. Matkaa salille muutama askel.

Treenaan aamuisin sillä olen huomannut, että se sopii parhaiten kropalleni. Myös vuodenaikojen vaihtelua tulee seurattua, kuunneltua linnunlaulua ja treenissä raikas ilma on aivan mainio juttu. Talvella treenaan toppahaalarissa ja kesällä se sujuu syrjäisellä parvekkeella vähemmissäkin asuissa.

Omalla pikkuparvekkeella voi venytellä ja pyllistellä sarjojen välillä siten kun haluaa, eikä kukaan kummeksu mitä se nyt tekee.

Suosittelen muillekin.

Keravan naisten kuntoklubilla eli FitnesSpa on nimi. Oon tykännyt paljon :) Pian puoli vuotta siellä reenannu.

Gym Everybody, Rovaniemi! :puntti: Salilla mahtava henkilökunta ja viihtyisä sali muutenkin!
Isona plussana paikanpäältä saa ostettua treenivaatteita kuin lisäravinteitakin!!!:rock:

Silver Gym, Helsinki, oon ollut tosi tyytyväinen saliin, hyvä ilmapiiri, mukava henkilökunta ja muutenkin kivoja tyyppejä, ja harmittaa että muuton takia joudun vaihtamaan :( olisiko jollain vinkata huopalahti-haaga-kannelmäki suunnalta hyvää salia, mieluiten ei-ketjusali?

Löysin itseni Käpylän Kuntoklubilta. Meininki on vähän uinuva ja osa vehkeistä museokamaa, mutta kyllä tuolla treenin tekee.

Mitä mieltä oot kyseisestä salista? Olen harkinnut jos ottaisin jäsenyyden...

Ite tykkään paikasta, hyvät laitteet, ilmapiiri mukava, ubermukavat työntekijät :haart:
Kaiken lisäksi kuukausimaksu ei päätä huimaa.
Sinne vaan rautaa nosteleen :puntti::piis:

Fit-Fys, Hämeenlinna.

Ihan mukava paikka, vaikka en osaakaan käyttää hyödyksi paikan kaikkia hienouksia. Tuoltahan siis löytyy vaikka minkälaisia ohjattuja tunteja, mutta itse käyn vain salin puolella ja talvisin lisäksi spinnigissä. Viihtyisin ehkä paremmin vähän "karummalla" salilla ja monet tuolla olevista laitteista ovat itselleni turhia.
Omaohjaaja palveluakaan ei ole tullut käytettyä 1,5 vuoteen, vaan olen itse fiksaillut ja muutellut ohjelmaa tarpeen mukaan.

Tyytyväinen kävijä olen kuitenkin sen puolesta, että talvikaudella spinnigtunteja on joka päivä, joten valinnan varaa riittää viikon varrella. Myös lapsiparkki ja satujumpat lapsille saavat kiitosta. Lapset on huomioitu hyvin, joka on ainakin itsellä helpottanut treenaamistä, kun on voinut ottaa tytön mukaan.:hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom