Millä salilla treenaatte?

Vuoden päivät viihdyin Variston Foreverissä, kesäksi nyt siirtymässä Myyrin kuntokeskukseen. Molemmat siis länsi-Vantaalla.

Foreveristä ei ole pahaa sanottavaa, tosi siisti ja uudet laitteet. Vähän jännittää et miten epäsiistille äijä salille sopeutuu:D Mutta hinta-laatu suhde hyvä, kun jumppia ei tarvii:puntti:

Vuoden päivät viihdyin Variston Foreverissä, kesäksi nyt siirtymässä Myyrin kuntokeskukseen. Molemmat siis länsi-Vantaalla.

Foreveristä ei ole pahaa sanottavaa, tosi siisti ja uudet laitteet. Vähän jännittää et miten epäsiistille äijä salille sopeutuu:D Mutta hinta-laatu suhde hyvä, kun jumppia ei tarvii:puntti:
En puhuisi niinkään epäsiististä (no okei, Forever-saliin verrattuna EHKÄ pölyä voi olla jossain jne), mutta laitteet toimivat moitteettomasti, niitä huolletaan, kovaa treenajia löytyy jne.

Lohjalla Aplicossa treenailen. Tosi hulppeen hieno paikka nykyään muutettuaan uusiin tiloihin. Valitettavasti välillä on sellainen fiilis, ettei oikein kehtaisi hikoillakaan, ettei vaan herätä pahennusta. Joten on käväissyt mielessä, että voisi katsastaa muitakin saleja. Plussaa kuitenkin, että avainkortilla pääsee treenaamaan melkein aina kun haluaa ja voi näin välttää pahimmat ruuhkat.

Ei ollut tarkoitus antaa käsitystä, että Myyri olisi epäsiisti. Siis vertasin Foreveriin, jossa tilat ja laitteet ovat aivan uusia ja virheettömiä. Hyvillä mielin reenailee kesäkuussa tiikeriin:hyvä:

Nostellaas vähän vanhaa topiccia ylös!

Itse treenaan toistaiseksi Treella GoGo Cityssä, mutta tuntuu että paikka menee koko ajan huonompaan suuntaan... Uudet technogymin laitteet ovat toki varmasti kalliit ja hienot, mutta paikasta on tullut ahdas ja monia hyviä laitteita on hävinnyt. Ehkä olin ehtinyt jo liiaksi tottua vanhoihin vempeleisiin. Plussaa uusista paremmista käsipainoista, tosin.
Olen kuitenkin kiintynyt wolffiin ja siellä käy myös kovaa treenaavaa sakkia joka motivoi! Joten ehkä vaihdan sinne syksyllä kokonaan.

Helsingissä lempparini on Herttoniemessä sporttikuja ja olenkin innoissani koska pääsen luultavasti kesäksi töihin helsinkiin ja kujalle treenaileen. :)

Onko täällä muuten helsingissä töölöön kisahallissa treenaavia, haluisin kuulla mielipiteitä paikasta?

Kävin Töölön kisahallilla tutustumassa, sali on pieni ja yleensä täynnä - vapaita painoja on ja muutama kyykkypaikka, tilaan nähden hyvin lämppälaitteita...

Ihan ok - halpa ku mikä!

Gym2000, Turku

Pitäisi kyllä varmaan harkita salia, joka olisi mun kannalta järkevämmällä sijainnilla, vaikka ei gymikään kaukana ole. Silti. :D

Käykö kukaan joensuussa fittarilla? Olis mukava saada treeni seuraa:puntti::) en tunne täältä oikeestaan ketään ja yksin on välillä tosi tylsää käydä..et jos jotain kiinnostas ni vois vaikka käydä välillä samaan aikaan reenailee..

For Ladies Only Porvoossa. Kiva, siisti mesta josta löytyy niin laitteita kuin käsipainojakin. Asiakaskunta on laaja; vanhaa ja nuorta, rapakuntoista ja fitnesskisaajaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom