Millä salilla treenaatte?

Mä kävin K&M:ssä aina tonne helmikuulle asti, mut sit rupes olee niin hankalaa toi kulkeminen. Vaihdoin silloin Solanaan, ja sekin ihan ok paikka, mut kyl mulla pidemmän korren vie hc. Nyt siis taas pyöräkauden vallitessa käyn siellä :)
Laitteita löytyy mun mielestä tosi laajasti, ja henkilökunta tosi asiantuntevaa ja mukavaa porukkaa. Vapaita painoja on varmasti riittävästi ja alakerrasta löytyy erikseen voimapuolikin. Pukkarit on siistit, viime syksynä rempatut. Perus suihkut ja vessat löytyy, saunaa ei. Suosittelen kyllä! (ja nythän siellä on 3kk kesäkampanjakin menossa korttien latauksessa..)

Kiitos tiedosta! :)

Maanantaina käyn tosissaan irtisanomassa nykyisen kuntosalisopimukseni sekä todennäköisesti käyn myös K&M:ssä vakoilemassa miltä paikka näyttääkään. Luulen kuitenkin, että tulen kallistumaan K&M:n puolelle, koska onhan se halvempikin kuin monet muut kuntosalit Lahdessa. :)

Töölö Gym - vaikkei aina tekis mieli mennä, nii hyvällä mielellä sieltä lähtee :) Iso paikka, paljon laitteita (eli ei haittaa vaik salilla ois muitaki) ja ystävällisiä ihmisiä jotka usein tulee auttamaan jos näyttää vähänki "lostilta" jonkin laitteen/tangon/härvelin luona. Täysin tuntemattomilta oonki jo saanu paljon hyviä vinkkejä Hinnat on kaiken lisäksi opiskelijaystävällisiä ja aukioloajat (7-22) toimivat.
Huonoja puolia on maksulliset lukkokaapit ja nyt auringon porottaessa kuumuus (tuntuu ku hot yoga:ssa kävisi), sekä viikonlopun myöhäset aukeamisajat.
Muuten hehkutan tätä paikkaa, ehdottomasti! :hyvä:

Kiitos tiedosta! :)

Maanantaina käyn tosissaan irtisanomassa nykyisen kuntosalisopimukseni sekä todennäköisesti käyn myös K&M:ssä vakoilemassa miltä paikka näyttääkään. Luulen kuitenkin, että tulen kallistumaan K&M:n puolelle, koska onhan se halvempikin kuin monet muut kuntosalit Lahdessa. :)

Joko oot käyny testaamassa K&M:ää? Mitä tykkäsit?
Edullinenhan toi on, ja lisäks jos on tarvetta, niin saa treeniohjelmat ja ruokavaliot ilmasiks erittäinkin asiantuntevalta henkilökunnalta :)

Joko oot käyny testaamassa K&M:ää? Mitä tykkäsit?
Edullinenhan toi on, ja lisäks jos on tarvetta, niin saa treeniohjelmat ja ruokavaliot ilmasiks erittäinkin asiantuntevalta henkilökunnalta :)

Joo, kävin pyörähtämässä K&M:ssä. Hyvältä vaikutti, eli eiköhän salikortti tule tuonne ostettua, kun irtisanomisaika Foreverilla on kulunut umpeen. :)

Jyväskylän salit

Onko kellään kokemuksia kuntokeskus Positivesta? Löytyykö vapaita painoja, kyykky ja penkkipaikkaa?

Positive on ihan kiva ja siisti paikka. Ei mikään jättisuuri, muttei myöskään ahdas. Vapaita painoja on, kyykkypaikat ja teline löytyy, miksikä niitä nyt sanotaankaan..itse en koskaan kyykkää telineessä :nolo: Ja penkkipaikka on tietysti myös. Oli niitä tankoja mun mielestä useampikin. Painoja on kai ihan riittävästi, kun melko isojakin (heh, ainakin mun mielestä) painonostajakavereita olen joskus siellä nähnyt.

Kuten kaikilla saleilla, klo 17-19 on ruuhkaisinta aikaa. Kesällä voi toki olla hiljaisempaa.

koulun ilmaisella salilla käyn tällä hetkellä. se on siinä mielessä paska, ettei ole kyykkytelinettä ja maveakaan ei mahdu tekemään missään, mutta kyllä siellä nyt jotain saa aikaiseksi.
syksyllä ajattelin siirtyä syke gymin asiakkaaksi, kun on kesätöiden jälkeen rahaa.

Moikka, taalla innokas saliharrastaja ja ihan uusi talla palstalla:) (esittelyn kerkesin tonne esittelyketjuun vasata). En jaksanut lukea koko tata ketjua lapi, joten voi olla etta lappeenrantalaiset punttimimmit on kommentoineetkin jo...mutta kysyn silti: tiedatteko millaisia saleja Lappeenrannassa on? Itse olen sielta kotoisin ja lomalle olen heinakuussa tulossa taalta USAsta. Suomessa asuessani en koskaan kaynyt salilla... joten ei hajuakaan millainen tarjonta siella on. Mielellaan sali jossa kyykkyvermeet ja jossa voisi kayda ihan jokusen kerran ilman mitaan jasenyytta (loma vain 2 vkoa). Saa olla aija-sali, HC-sali...whatever...kunhan kunnon varusteet loytyy (mielikuva Kuntoladysta on juuri painvastainen, toki sekin kay jos on hyvin varustettu...en tieda millanen sali se on).

Kiitos etukateen jos joku osaa valottaa Lappeenrannan tilannetta:). Ainiin ja jos tiedatte missapain LPR:aa sali on, niin mainitse sekin, kiits:D

Googlettelin tassa aikani kuluksi (yovuorossa torotan...) Lappeenrannan kuntosaleja ja en loytanyt muita keskustan liepeilta kuin Kunto-Ladyn ja joku Lappeenrannan kuntosali tms. Oksasenkadulla. Lieneeko nama ainoat? Minnekaan kovin periferiaan en viitsi lahtea vaan sali saisi olla suht keskustan kieppeilla...

Käyn Helsingissä Pohjois-Haagassa sellaisella pikkusalilla kuin Kunto-Klubi. Aikaisemmin kun asuin Lauttasaaressa kävin SATSilla ruohiksessa. Olihan se melkoinen "pudotus", kun vaihtoi niin isosta paikasta pieneen, mut toisaalta tämä on paljon halvempi ja ainakin toistaiseksi ihan riittävä. :)

Lappeenrannan keskustan tuntumassa on tuon Kunto-Ladyn ja Lappeenrannan Kuntosalin lisäksi ainakin Syke Gym (vanhassa VPK:n talossa Kauppakadulla) ja LadyLine. Tuo Lappeenrannan kuntosali on ihan oikeasti vain kuntosali, ei siis jumppia. Kunto-Ladya en jotenkin arvosta kovin korkealle ja LadyLine on kallis. Mitään näistä en ole kokeillut itse, joten omakohtaista tietoa ei siis ole. Sykkeellä treenaa käsittääkseni aika paljon porukkaa, ja varsinkin ruuhka-aikoina voi olla ahdasta. Keskustassa on muistaakseni myös Powerhouse Platinum, Tekniset-liikkeen vieressä. Tästäkään en itse tiedä tarkemmin. Yleensä tutustumaan pääsee ilmaiseksi täällä päin, kannattaa etsiä itselle se miuluisin paikka treenata. :) Siinä nyt muutamia.

Juuri nyt kesäduunipaikan salilla. Ei malttais millää odottaa että pääsee takasin omalle, rakkaalle ja tutulle salille, Maunulan pommariin. :D On se vaan niin hieno paikka. :D

Back
Ylös Bottom