Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Solana Fitness, Lahti.
Solana fitness ehdottomasti lahden paras sali! :hyvä: Kävin itse myös ennen kuin muutin helsinkiin, ja samallaista salia yritän täältä nyt löytää!
Eikös Hakaniemessä oo Solana Fitness? Itsellä ei oo kyllä kokemusta kyseisestä salista.
Eikös Hakaniemessä oo Solana Fitness? Itsellä ei oo kyllä kokemusta kyseisestä salista.
Gym2000, Turku
Pitäisi kyllä varmaan harkita salia, joka olisi mun kannalta järkevämmällä sijainnilla, vaikka ei gymikään kaukana ole. Silti. :D
Tällä hetkellä taas Kuntokeskus K&M, eli hoocee. Täytyy sitten taas syksyllä kattoa, kun pyöräkelit loppuu, et kuin käy :(
Mä oon myös miettinyt pitäisikö sittenkin vaihtaa Kuntokeskus K&M:ään! Se olisi ainakin vähän halvempi kuin Solana Fitness. Mitä oot pitänyt salista? Riittävästi laitteita? Vapaita painoja? Minkälaiset pukuhuoneet?
.Mun kotisali on Olarium Espoossa. Siellä ei pahemmin muita naisia näy, silloin tällöin jokunen Todella laadukas ja monipuolinen sali, löytyy sekä laitteita että reilusti vapaita painoja. Ja ihan hyvännäköisiä miehiä (sen omanikin lisäksi) ;)