Millä salilla treenaatte?

Kuntokeskus ykkönen, Kouvola

En jaksanut kahlata ihan koko ketjua läpi, mut ainakin kolme samalla salilla treenailevaa bongasin :) Itse olen heilunut ykkösellä noin kuukauden, aikaisempaakin kokemusta löytyy ja hyvä paikka on! Olen itse käynyt lähinnä sielä naisten puolella, mutta viimeaikoina sen puolen muut asiakkaat ovat alkaneet vähän ärsyttämään... En ole vielä kehdannut tulla sinne äijien sekaan :jahas:

Gym2000, Turku

Pitäisi kyllä varmaan harkita salia, joka olisi mun kannalta järkevämmällä sijainnilla, vaikka ei gymikään kaukana ole. Silti. :D

Hei! Mitä oot tykänny salista muuten? Oon muuttanut muualta turkuun joten en oikeen saleja vielä tunne,
tuonne olen ajatellut kortin ostaa seuraavaksi.

Hyvinkäällä Torikadun liikuntakeskuksessa alottelen punttia :) Mukavan olonen paikka, henkilökunta vaikuttaa kivalta ja alottelijoita kannustavalta :thumbs:

Tällä hetkellä treenaan Lahdessa Foreverilla, mutta kuukauden sisään oon siirtymässä Solana Fitnekselle. :)

Tällä hetkellä taas Kuntokeskus K&M, eli hoocee. Täytyy sitten taas syksyllä kattoa, kun pyöräkelit loppuu, et kuin käy :(

Tällä hetkellä taas Kuntokeskus K&M, eli hoocee. Täytyy sitten taas syksyllä kattoa, kun pyöräkelit loppuu, et kuin käy :(

Mä oon myös miettinyt pitäisikö sittenkin vaihtaa Kuntokeskus K&M:ään! Se olisi ainakin vähän halvempi kuin Solana Fitness. Mitä oot pitänyt salista? Riittävästi laitteita? Vapaita painoja? Minkälaiset pukuhuoneet? :)

Mä oon myös miettinyt pitäisikö sittenkin vaihtaa Kuntokeskus K&M:ään! Se olisi ainakin vähän halvempi kuin Solana Fitness. Mitä oot pitänyt salista? Riittävästi laitteita? Vapaita painoja? Minkälaiset pukuhuoneet? :)

Mä kävin K&M:ssä aina tonne helmikuulle asti, mut sit rupes olee niin hankalaa toi kulkeminen. Vaihdoin silloin Solanaan, ja sekin ihan ok paikka, mut kyl mulla pidemmän korren vie hc. Nyt siis taas pyöräkauden vallitessa käyn siellä :)
Laitteita löytyy mun mielestä tosi laajasti, ja henkilökunta tosi asiantuntevaa ja mukavaa porukkaa. Vapaita painoja on varmasti riittävästi ja alakerrasta löytyy erikseen voimapuolikin. Pukkarit on siistit, viime syksynä rempatut. Perus suihkut ja vessat löytyy, saunaa ei. Suosittelen kyllä! (ja nythän siellä on 3kk kesäkampanjakin menossa korttien latauksessa..)

Mun kotisali on Olarium Espoossa. Siellä ei pahemmin muita naisia näy, silloin tällöin jokunen :) Todella laadukas ja monipuolinen sali, löytyy sekä laitteita että reilusti vapaita painoja. Ja ihan hyvännäköisiä miehiä (sen omanikin lisäksi) ;)
.
voi että, Olariumista olen aloittanut sekä salillakäynnin että ohjatut tunnit :) ja siis vuosina 1999-2000. Täytyy joskus käväistä siellä kun käyn ajan kanssa vanhempien luona!

Nykyään käyn Salossa Gym&Fitnessillä, tosin salin puolella viihdyn vain hiljaisina aikoina kuten aamuisin. Salikortti on myös Halikkoon joka on tosi kätevästi lähellä kotia (ja edullinen) mutta tykkään enemmän GFC:n laitteista. Kun vaan "uskaltaisin" mennä sinne myös ruuhka-aikoihin niin helpottaisi paljon treenailua..

Suositut

Back
Ylös Bottom