Millä salilla treenaatte?

Tällä hetkellä treenailen vielä BodyCenterillä Torniossa ja Kemissä. Muuten loistavia saleja, mutta liikaa saa tuijotuksia, kun naisena treenaa kovaa naama punaisena ja puuskuttaen :D

Elokuussa tulee muutto Kuopioon ja olen vähän miettinyt tuota Gym99:ä. Millaisia kokemuksia on mimmeillä siitä paikasta? Ladyline ei kiinnosta, kun en jumpilla käy ja hintakin näytti siellä olevan aika suolainen.

Just alottelen Länsiväylän Elixiassa, kun vanhalla salilla ei MIKÄÄN TOIMINU.(ilmastointi hajalla, kaappien lukot sökönä, asiakaspalvelussa henkilö millon sattuu, yms...) Se Elixia vaikuttaa ihan pätevältä mestalta tämmöselle normitreenarille, kallishan se toki on. Onkos muita mimmejä jotka käy siellä, olis kiva kuulla kommentteja?

Googlettelin tassa aikani kuluksi (yovuorossa torotan...) Lappeenrannan kuntosaleja ja en loytanyt muita keskustan liepeilta kuin Kunto-Ladyn ja joku Lappeenrannan kuntosali tms. Oksasenkadulla. Lieneeko nama ainoat? Minnekaan kovin periferiaan en viitsi lahtea vaan sali saisi olla suht keskustan kieppeilla...

onko sali löytynyt? :)
itse olen juuri tänään menossa tutustumaan huhtiniemen liikuntakeskuksen salille. harkitsen sinne cms-jäsenyyttä kunhan kotiudun työrupeamalta. harmittaa vaan, kun se on niin kaukana kämpiltäni - itse asun skinnarilassa. syke gymillä pääsisi sitten taas halvemmalla treenaamaan myös skinnarilan toimipisteessä, mutta olen kiinnostunut myös ohjatuista tunneista ja tätä varten lähin paikka on tuo huhtari. muutenhan tuo matka nyt ei ole niin paha, mutta talvella tuskin uskaltaa pyöräillä, joten pitäisi ostaa bussikortti :/

Kotkassa Huumassa...Mukava paikka, ystävällinen henkilökunta ja muut asiakkaatkin juttelevat pukuhuoneessa tämmöiselle aloittelevalla "laitteissa rimpuilijalle". Salikortin hommasin maaliskuussa, joten kaikkineen olen täysi noviisi, no kaikkihan ovat joskus olleet aloittelijoita ja parempi myöhään kuin ei milloinkaan

Pakko yhtyä tuohon TonySsS:n kommenttiin: "omaa" kotisalia, eli Töölöä, on ikävä :/
Nyt kesäksi vaihdoin Korso Gymiin (kesätyöpaikan takia) joka on ihan peruskiva paikka, mutta p*rkeleen kuuma ajasta viis. Hiki valuu vanana vaik paikoillaan seisois. Mietin jo kasari-hikinauhan hankkimista ku ei meinaa mitää nähdä peilistä ku hiet on silmissäki kyykkyä tehdessä :D

Elixia on ollut kotisali jo pitkään :) Välillä rauhallisemmassa tahdissa reenaillen, nyt taas aktiivisemmin :) Tampereella siis; Kaleva on lähempänä sydäntä, mutta myös Onkiniemessä käyn silloin tällöin.

Onkos Turun suunnalla asustavilla kokemuksia Raision Garden Gymistä? Asustelen itse Naantalissa ja toi Garden olis ihan muutaman kilsan päässä kotoa. Siellä näyttäis olevan tarjolla vähän kaikenlaista zumbasta infrapunasaunaan, mut itseä nyt ihan vaan toi salipuoli lähinnä kiinnostais, kun ei aerobiselle ole lisätarvetta ja tarkoitus olis alkaa tehdä kukkakepistä lihaksikasta :)

loviisan balanssissa nyt seuraavat kuukaudet, kun töiden takia pitää täällä hengailla. ihan ok:lta vaikutti kun tänään käytiin testaamassa.

Turun Motivuksissa olen pari vuotta treenaillut. Kuntosali ei Brahessa ole kovin kehuttava, mutta Centrum on ok ja hyvien jumppien yms. oheisjuttujen takia en ole vakavissani salinvaihtoa harkinnut.

Herwood Gym; tarpeeksi lähellä kotia, iso sali (ikinä ei tartte jonotella laitteisiin), näin kesällä myös ihanan viileä paikka :D

Tulehan kokeilemaan ja katsomaan PowerClubia, joka avataan Keilahallille Rauhalaan lauantaina 7.8. Halvemmat hinnat ainakin ja hyviä neuvoja tarvittaessa salin omistajalta eli Silmärin Marilta

Tämä siis erityisesti tass:ille tiedoksi

Tampereella Sykkeellä on tullu käytyä jo useemman vuoden ajan, mutta nyt edessä maisemanvaihto Wolfille. Se kun on tossa ihan vieressä.

Mä treenaan Hollolan Aerodikkareilla. Mukava paikka, ei mikään jumppakanasali. Siellä käy aika paljon sellasia kunnon kaappeja, mutta myös meitä "normaaleja". Ei tekstiiliurheilijoita, luojan kiitos! Omistaja on mukava ja muut treenaajat myös. Laitteita löytyy ihan ok ja vapaita painoja reilusti. Joskus nyppii se ainainen levypainojen raahaaminen vaan :)

Lisäksi siellä on hyvä kuntonyrkkeilytunti kaks kertaa viikossa. Ohjaaja ruoskii ja hiki lentää :D Muita ohjattuja tunteja en oo käynyt kokeilemassa, en ole kovinkaan jumppatyyppi..
Ainut asia mitä kaipaisin, olisi Les Millsin Body Pump, ennen tykkäsin kovasti käydä rankemman puntin välissä vetämässä vähän pidempää sarjaa koko kropalle kerralla.

Yksi mikä on loistava juttu siellä, niin ei tartte sitoutua tuhanneksi vuodeksi, vaan voi ostaa kortin vaikka kuukausi kerrallaan. Se on about 50 egee ja vähän kalliimpi, jos haluaa käydä aerobicissa tms.. Oisko ollu 69 sillon.

Kiva paikka, plussaa siitä että se on yksityinen!! Ja ukot ja akat rehkii reilusti samassa tilassa :puntti:

Itse kans olen nyt alkanut käymään salilla. Ensimmäiseksi saliksi valitsin Rovaniemen Arctic power centerin. Todella mukavaa porukkaa ja omistajakin on todella mukava. Ennakkoluuloni salilla käynnistä kyllä häipyivät heti ensimmäisellä sali käynnillä. Tykkään todella käydä siellä. Huomena mennä taas salille ja odotan sitä innolla :)

Joo Vaajakosken Fiiliksellä tuli reenattua ja nyt hakusessa sali. Oon käyny katteleen noita Jyskylän saleja ja nyt oon muutamia kertoja käyny Kuntomaailmassa ... tulee vaan kalliksi ku 5 egee kerta ja jos käy 3-4 * viikossa niin .... :( Oon poissa Suomesta tosa tammi-huhtikuussa niin en viittis mitään pitempiaikasta sopparia allekirjottaa ennen sitä ... tai jos se Fiilis aukenis uuelleen ... mulla siellä makso 21 egee/kk ... niin ois mukava jos löytys joku mesta lähellä tota hintaa. Satsissa kävin pari vuotta ... mitä vaativat ... ja sinne en oo palaamassa ... ainakaan vielä :D ei sielläkään maksas ku jotain 29 egee ... Elixiassa pyysivät 43 egee.

Back
Ylös Bottom