Millä salilla treenaatte?

Kävin tänään tekeen sopparin 6 kk Killerin liikuntakeskukseen ... 27 egee tuli kuukausi maksamaan jumpilla ja salilla ... ihan passeli hinta :) Hyvä juttu et pystyn jättämään tammikuun - maaliskuun väliin ja siirtämään loput kaks kuukautta huhti-toukokuulle ... ei tarttenu maksaa ulkomaanmatkan ajalta salimaksua ... no ennakkoonhan se piti maksaa.

Käyn Helsingissä Pohjois-Haagassa sellaisella pikkusalilla kuin Kunto-Klubi. Aikaisemmin kun asuin Lauttasaaressa kävin SATSilla ruohiksessa. Olihan se melkoinen "pudotus", kun vaihtoi niin isosta paikasta pieneen, mut toisaalta tämä on paljon halvempi ja ainakin toistaiseksi ihan riittävä. :)

Tämä paikka jäikin jo historiaan muutettuani Helsingistä Vantaalle. Nyt ainakin alkuun tyydyn työpaikan (ilmaiseen) saliin, mut toki joku parempikin houkuttaisi...Onko kokemuksia Vantaan, lähinnä Tikkurilan, kuntosaleista? Asun Ilolassa, mutta työni on tiksissä, joten siltä suunnalta kaikki paikat kiinnostavat.

Tass: Pikkasen myohainen vastaus...:D En kerennyt 2 viikossa saleja edes etsimaan...Oli sen verran tiukka aikataulu. Kierratyksesta hommasin jotain painoja ja tein aidilla... Mutta nyt tulen uudestaan joulukuuksi, siis kokonainen kk, ja talla kertaa tosiaan etsin salin jostain Lappeenrannan keskustasta... Kayn kuitekin 5 krt viikossa niin ei auta aitilla parilla puntilla saheltaa. Taytyy vaikka soitella vaikka etukateen ja kysella eri salien hintoja jne.

Siis tulikohan se mun viesti vaiko ei..Tuosta teknopalatsin salista oisin kiinnostunu.löytyykö mitä vehkeitä?mahtuuko reenaan?

No siis tuota en oo ehkä vielä mikää paras henkilö sanomaan siitä mittää ko ruhtinaalliset kolme kertaa siellä vasta käyny mut vaikuttaa kyllä tosi mukavalta paikalta! Laitteita on iha kivasti, aikalailla kaikki perusvermeet löytyypi. Reenaamaan on kyllä mahtunu, paitti neljän pintaan on puskenu sit vähä enemmän sakkia. Tänään menin siinä yhen maissa salille ni yksin siellä sai reeniä vedellä :)

Siis tulikohan se mun viesti vaiko ei..Tuosta teknopalatsin salista oisin kiinnostunu.löytyykö mitä vehkeitä?mahtuuko reenaan?

Illalla on toisinaan melko täyttä, voi joutua vähän vuoroaan odottelemaan että pääsee tekemään mitä suunnitteli. Päivällä jos pääsee käymään, niin saa tehä ihan rauhassa. Vehkeitä ja painoja löytyy hyvin. Olen tykännyt.

Mä oon palatsilla käyny kohta 3 vuotta ja harvoin on päiväkorttilaisen aikaan salin puolella tungosta. Tosin ei siellä hirveästi naisiakaan aina näy mutta joskus joku nyt kuitenkin. Rento fiilis ja porukkaa laidasta laitaan :) Itse oon tykännyt kun vapaita painoja on hyvin - tosin kunnollisen prässin poistaminen harmittaa edelleen. Onneksi uusi prässi on sentään vanhaa vaakaprässiä parempi.

Vantaan salit

Onko täällä mimmejä jotka treenaa Vantaalla, lähinnä itä-Vantaalla/Keravalla? Itsellä edessä muutto sinne päin ja vinkkejä saleista kaivataan. Onko kokemuksia esim Vantaa Gym:stä, Korso Gym:stä tai Tikkurilan ketjupaikoista (SATS, Finnbody, Forever)? Suositteluja sellaisesta paikasta missä olisi riittävästi vapaita painoja ja ilmapiiri sopiva kovienkin treenien tekemiseen, mutta myös jonkin verran laitteita yms? Eli ei salin ihan mikään "autotalli" tarvitsisi olla :)

Ja aina parempi jos samalla löytyisi jopa treeniseuraa.. ekat kisat takana ja uudet suunnitelmissa joten tarkoitus olisi salilla viihtyä jatkossakin.

Onko treenaajia Oulusta? Oon lähdössä lomailemaan ja olis kiva kuulla suosituksia hyvästä salista, joka olis kohtuu hintanen opiskelijallekin. Mielellään keskustan tuntumasta. Kattelin eri salien nettisivuja ja PT-Gym herätti huomion, kellään kokemuksia? :)

Jos oot lomailemaan vaan tulossa ja muutamaksi kerraksi tarvitset, suosittelen Raksilan uimahallin salia tai Ouluhallia. Ne on edullisimmat keskustan alueella :)

Kiitos Gildesi vinkeistä! Voi olla, että viivyn jopa pari viikkoa, joten haluis ettei treenejä tartte jättää väliin.. Onko noilla saleilla ihan ookoo varustus mielestäsi? Kyllähän niillä irtopainoillakin aika pitkälle pärjää, mutta kyllä niitä laitteitakin aina jonkin verran kaipailee :)

Seuraavat 3kk naisten salilla CMS Fontane / Vantaa. :) Älkää kysykö suosituksia tuosta salista vielä, en ole vielä ehtinyt käydä kertaakaan kun tänään vasta hain pikaisesti avainkortin. Normaalisti treenaan duunin omalla salilla.

Talin Elixia. Mukava henkilökunta, hyvä ryhmäliikuntatarjonta. Laitteisiin ei tartte juurikaan jonotella. Mahtavaa vielä, kun on tämä kortti että pääsee muissakin Elixioiss jumppailemaan vapaasti. Ohan tuo kyllä suht tyyris, 70e/kk.

Oisko kellään kokemuksia Tampereen Steel Bodysta? Millainen on naisten puoli? Onko kaikki treenaajat tosissaan rautaa nostelevia vai löytyykö perustätejäkin? Hurjan halpa hinta houkuttaisi, kun joudun kesän ajaksi evakkoon vakiosalistani. Wolfilla olen käynyt aiemmat kesät, mutta en sen tunnelmasta jostain syystä pidä.

Åbo akademin ASA:n ilmaissalilla :D Ainoina miinuksina tuolla keskiviikko- ja torstai-illat, jotka varattu erikoisryhmille (naiset 45+ ja miehet 50+) ja väenpaljous ahtaassa tilassa aina tiettyihin kellonaikoihin (ja joulun jälkeen...)

Back
Ylös Bottom