Millä salilla treenaatte?

Onko täällä mimmejä jotka treenaa Vantaalla, lähinnä itä-Vantaalla/Keravalla? Itsellä edessä muutto sinne päin ja vinkkejä saleista kaivataan. Onko kokemuksia esim Vantaa Gym:stä, Korso Gym:stä tai Tikkurilan ketjupaikoista (SATS, Finnbody, Forever)? Suositteluja sellaisesta paikasta missä olisi riittävästi vapaita painoja ja ilmapiiri sopiva kovienkin treenien tekemiseen, mutta myös jonkin verran laitteita yms? Eli ei salin ihan mikään "autotalli" tarvitsisi olla :)

Ja aina parempi jos samalla löytyisi jopa treeniseuraa.. ekat kisat takana ja uudet suunnitelmissa joten tarkoitus olisi salilla viihtyä jatkossakin.

tiksin SATSilla on joskus käyty ja ihan hyvä sali on - riittää niin vapoja painoja kuin laitteita - harvoin ruuhkaa kun on sen verran iso sali.

Åbo akademin ASA:n ilmaissalilla :D Ainoina miinuksina tuolla keskiviikko- ja torstai-illat, jotka varattu erikoisryhmille (naiset 45+ ja miehet 50+) ja väenpaljous ahtaassa tilassa aina tiettyihin kellonaikoihin (ja joulun jälkeen...)

Hihi, syksyl rupeen varmaan itsekin reenaamaan ASA:ssa :) Tällä hetkellä käyn Big Boy's Barbel Clubissa, löytyiskö salilta kenties muitakin punttimimmejä?

Forever Varisto. Monipuolisia ryhmäliikuntatunteja, mukava henkilökunta ja gymin puolella ei tarvitse
laitteisiin jonotella. Parasta on se, että tilat laajenee entisestään syksyn aikana!

Ajattelin valita tulevaksi salikseni Malmin Eastbodyn, kellään kokemuksia??? On mun uutta asuntoa lähellä ja aika kohtuullisen hintainenkin. Muutaman kerran olen käynyt Malmin fixillä, mutta kauhee tungos on ollut illalla...

Ajattelin valita tulevaksi salikseni Malmin Eastbodyn, kellään kokemuksia??? On mun uutta asuntoa lähellä ja aika kohtuullisen hintainenkin. Muutaman kerran olen käynyt Malmin fixillä, mutta kauhee tungos on ollut illalla...

Aivan loistava sali! Kattavat laitteet ja helvetin hyvä atmösfääri :hyper: Suosittelen kyllä!

Elixia Tikkurila ja Flamingo :) Tiksissä olivat myllänneet koko alakerran kun uusivat laitteita ja järjestelevät entisen Finnbodyn tiloja uuteen uskoon.

Onko kukaan käynyt Metropolian saleilla Myyrmäessä tai Leppävaarassa? Niiin pääsisi ilmaiseksi opiskelijana, mutta epäilen vähän niiden laatua.. :)

Itse kävin tänään Leppävaarassa ekaa kertaa ja jäi kyllä viimeiseksi. Muutama laite, nyrkkeilysäkki. Tai en tiedä, ehkä palvelee ihan riittävästi vapailla painoilla treenaavaa, mutta kun itse aloittelee muutaman kk tauon jälkeen ja muutenkin on tottunut enemmän Fressimeininki saleihin, niin oli aika shokkikokemus :D

Kellään kokemusta Käpylän kuntoklubista? Hakusessa olisi siis opiskelijan lompakolle sopiva kuntosali. Nyt olisi tarkoitus opetella käymään siellä salilla oikeasti tuloksellisesti, eli lakata olemasta se "kiinteytyjä" :D

Jyväskylän Monitoimitalolla ("Monnari") tulee käytyä, "yliopistosuhteessa" olevana tulee älyttömän halvaksi.

Ainoa mitä olen jäänyt kaipaamaan on keventävä leuanvetoteline (varmaan osa sai nyt kohtauksen), mutta muuten oiva paikka makuuni. Vapaapainotankojakin on sen verran riittävästi, että useimmiten pääsee sille puolelle odottelematta. Eikä kukaan ole tullut vittuilemaan edes tällaiselle vähän heikommalle vaahtosammuttimelle.

Mulla on viereisessä opiskelija talossa pikkunen sali joka on säilyny muuttumattomana varmaan viimeset 40 vuotta, mut pääasia et on penkki ja et pystyy kyykkäämään. Pääsee omilla avaimilla ja se on melkeen aina tyhjillään. Jos haluun jotain vähä hifimpää tehä ni koululta löytyy vähä parempi (Pasilan SLK, ite opiskelen viereisessä haaga-heliassa). Kotona käydessä Kokkolan urheilutalo on yleensä kovassa käytössä.

Suositut

Back
Ylös Bottom