- Ikä
- 40
Kiitos hyvistä vinkeistä koskien Turun saleja! Vielä kaivattaisiin vähän lisätietoa. Sali 82 alkoi kiinnostaa, mutta kysyisin, että viihtyykö siellä naisena hyvin, kun on mun käsittääkseni ns. "äijäsali"? Eli haiseeko hiki, kuten joillakin sekasaleilla? (sarjassamme hyvät kysymykset...) Miten te Sali 82:n käyttäjät hoidatte aerobisen puolen - lenkkeilemälläkö? Muutama aerobictunti per viikko tai kaks olis kyllä ihan kiva...
Entä onko Motivuksen salilla ruuhkaa alkuillasta?
Olen muuttamassa Turkuun pian, ja päätös pitäisi tehdä nopsaan, kun Motivuksen syyskorttitarjous menee su umpeen. Hankalaa...
Heips!
Sali82 on ehdottomasti tosi kiva sali myös naisille,ja siellähän treenaa pakkislaisistakin ainakin neljä naista, joten kai sekin jo jotain kertoo ;). "Haiseeko hiki"- kysymykseen taas en nyt osaa absoluuttista totuutta sanoa, mutta vastaisin, että ei ainakaan koskaan häiritsevästi. Sali on sen verran isokin, että kyllä siellä ilma vaihtuu.
Aerobista teen lähinnä vain salin jälkeen 10-30 min sekä sitten satunnaista kevyttä aerobista ulkona.
Itse ostaisin ehdottomasti jäsenyyden juuri sali82:lle jos se sijaitsisi kämppääni lähempänä. Mii laikii. :5: