Millä salilla treenaatte?

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Kiitos hyvistä vinkeistä koskien Turun saleja! Vielä kaivattaisiin vähän lisätietoa. Sali 82 alkoi kiinnostaa, mutta kysyisin, että viihtyykö siellä naisena hyvin, kun on mun käsittääkseni ns. "äijäsali"? Eli haiseeko hiki, kuten joillakin sekasaleilla? (sarjassamme hyvät kysymykset...) Miten te Sali 82:n käyttäjät hoidatte aerobisen puolen - lenkkeilemälläkö? Muutama aerobictunti per viikko tai kaks olis kyllä ihan kiva...
Entä onko Motivuksen salilla ruuhkaa alkuillasta?
Olen muuttamassa Turkuun pian, ja päätös pitäisi tehdä nopsaan, kun Motivuksen syyskorttitarjous menee su umpeen. Hankalaa...

Heips!

Sali82 on ehdottomasti tosi kiva sali myös naisille,ja siellähän treenaa pakkislaisistakin ainakin neljä naista, joten kai sekin jo jotain kertoo ;). "Haiseeko hiki"- kysymykseen taas en nyt osaa absoluuttista totuutta sanoa, mutta vastaisin, että ei ainakaan koskaan häiritsevästi. Sali on sen verran isokin, että kyllä siellä ilma vaihtuu.

Aerobista teen lähinnä vain salin jälkeen 10-30 min sekä sitten satunnaista kevyttä aerobista ulkona.

Itse ostaisin ehdottomasti jäsenyyden juuri sali82:lle jos se sijaitsisi kämppääni lähempänä. Mii laikii. :5:

Oulussa Linnanmaan Liikuntahallilla tällä hetkellä. Viime talvena tutustuin saliin ensimmäisiä kertoja, ja sen jälkeiset kerrat jäivät aika vähäisiksi. Kesän ajan punttasin kotikyläpahasen pienellä, mutta yllättävän hyvällä salilla. Nyt pitäisi taas ottaa härkää sarvista ja rueta ihan tosissaan käymään tuolla Linnanmaan salilla vaikka aika äijäsali taitaa olla :rolleyes: . En tiedä kävinkö aina jotenkin väärään aikaan, mutta koko talven aikana näin salilla yhteensä(!) alle 10 naista. Taisi täältä mimmien joukosta kyllä joku siellä treenaava löytyä ;) ?

Oulussa Linnanmaan Liikuntahallilla tällä hetkellä. Viime talvena tutustuin saliin ensimmäisiä kertoja, ja sen jälkeiset kerrat jäivät aika vähäisiksi. Kesän ajan punttasin kotikyläpahasen pienellä, mutta yllättävän hyvällä salilla. Nyt pitäisi taas ottaa härkää sarvista ja rueta ihan tosissaan käymään tuolla Linnanmaan salilla vaikka aika äijäsali taitaa olla :rolleyes: . En tiedä kävinkö aina jotenkin väärään aikaan, mutta koko talven aikana näin salilla yhteensä(!) alle 10 naista. Taisi täältä mimmien joukosta kyllä joku siellä treenaava löytyä ;) ?

Mäkin treenailin opiskeluaikojen alussa Linnanmaan salilla. Tais ensimmäinen vuosi punttitreenejä vierähtää siellä. Ainakin vuosia sitten siellä kävi kyllä paljon naisiakin.

Mua häiritsi se, että siellä oli aina niin paljon porukkaa. Ja onhan se aika pieni, mutta kyllä siellä treenaa. :) Onkohan sinne nykyään tehty jotain remppaa?

Kiitos taasen vinkeistä! Kävin testaamassa Sali 82:n, ja vimpaimia ja painoja oli ainakin riittämiin! Tuo sali antaa hyvät puitteet harjoittelun kunnianhimoisemmallekin kehittämiselle. Uusi sali vaatii aina totuttelemista, niin henkisesti kuin fyysisestikin, mutta eiköhän se siitä. Syyskuun lopulta alkaen mut siis luultavasti löytää 82:lta!

Hih, oon ehkä nähny sut viime vuonna :hyper:

Höh. Olen paljastanut itseni nyt kaikille!:D Tietenkään en itse tunne sieltä ketään täältä. Huomioikaa, että alan jokinorsuistua sitä mukaa kun syksy pimenee...:evil:

Joo. Eilen kävin viikon tauon jälkeen salilla ja kaikki vääräleukaystäväni kokoontuivat myöskin(joukko kaljuja/siilihiuksisia miehiä, joista yksi on oma kulta) Muutenkin uusia opiskelijoita ja kesän tauon jälkeen tulevia oli paljon. Olisi kyl kiva, jos joku oikeasti tulee nykimään hihasta. Mä tulisin, jos tunnistaisin.

Kumpulassa (Hki) mäkin lähinnä käyn treenaamassa. Suht koht lähellä kotia ja todella hyvä sali mun mielestä, vaikka en olekaan yliopisto-opiskelija...

Toinen sali missä tulee joskus käytyä on Kampissa City-Gym, ihan jees sekin. Lähinnä käyn siellä mun poikaystävän kaa, se kun on sen "kotisali". Tuolla Cityllä on tehokkaat stepperit talvea ajatellen, kun jää toi aerobinen muuten niin vähäiselle . Kesällähän sitä tulee luonnostaan, kun pyöräilen joka paikkaan.

Joo. Eilen kävin viikon tauon jälkeen salilla ja kaikki vääräleukaystäväni kokoontuivat myöskin(joukko kaljuja/siilihiuksisia miehiä, joista yksi on oma kulta) Muutenkin uusia opiskelijoita ja kesän tauon jälkeen tulevia oli paljon. Olisi kyl kiva, jos joku oikeasti tulee nykimään hihasta. Mä tulisin, jos tunnistaisin.

Pidän mielessä. Öööö, ootsä se Soppaluu sieltä punttimimmeistä? :D

Pidän mielessä. Öööö, ootsä se Soppaluu sieltä punttimimmeistä? :D

:) Juuri näin. En omista pakkistuotteita, joten niitä ei näy päällä(:offtopic: Olisi kiva saada jokin hieno musta tyttöjen pakkistoppi pinkillä P:llä.. :)) Esa kertoi, että eilen siellä salilla oli ollut kovaa treenaava tyttö! Hui. Nyt niitä on jo muutama.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
tiettäkös ketään että onko kupittaan salilla enää kuukausikorttia, kun joskus ainakin oli ja nyt netistä ei ainakaan mistään löytynyt?

tuli nyt muutettu hesaan... lauttasaaren liikuntakeskuksessa nykyisin reenaan... onko sielläkin ehkä muita pakkislaisia?

Nykyään Mayor'silla, Kirkkonummen liikuntakeskuksessa ja Satsilla (Ruoholahti tai Omppu).

Ennen Sport Lightissa. Nykyään Monnarilla ku on niin halpaa yliopisto-opiskelijalle.

Fressillä Tampereella jo pitkän aikaa, taannoin naisten salilla ja rempan jälkeen sekapuolella :) Nyt olisi edessä alkutalvesta muutto Helsinkiin. Ihan naapurissa olisi Töölö Gym. Onko kellään kokemuksia kyseisestä salista?

vaihdoin Fressistä Atleticoon, ja ou mai gaad mikä ero. Nyt saa varmaan ähistä ja päästellä kummia ääniä ilman oudoksuvia katseita :) Henkilökunta on huippumukavaa molemmissa paikoissa, mutta treenaamisen meininki poikkeaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom