Millä salilla treenaatte?

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Kirkkonummen liikuntakeskus on ihan ok perussali. Kyllä me siellä saadaan miehen kanssa treenit tehtyä esim. viikonloppuisin jos ei ole käyntiä Helsinkiin. Salilla on omat webbisivut, en muista osoitetta, mutta googlettamalla löytyy varmasti.

Ladyline on avaamassa/avannut munkinmäkeen. En tiedä tämän hetken tilannetta, mutta mainoksia ei ainakaan ole näkynyt missään.

Rovaniemellä ollessani treenaan JiiPeellä, ens viikolla tuun tsekkaan uuden salin!!
Oma salini on pieni kellari täällä maan kaakkois kolkassa, mutta todella hyvä treeni paikka onkin!
Ennen treenailin Jäken Fortiuksella, kun asui siellä.
Kuka muuten tietäis Kouvolan saleista?!

Minäki oon treenaillu nyt Tampereella fressillä. Ihan mukava sali ja kun jonkiverran käyn myös jumppa tunneilla on seki tarjonta kunnossa! Onkos täällä muitaki jotka siel treenailee..? :)

Oliskos kellään mielipidettä viikin yo-salista? Millaset vehkeet ja onko tilaa tarpeeksi? Olisi lähellä duunia ja voisi käydä sillointällöin tekemisen puutteessa vaikka ruokiksella.

Oliskos kellään mielipidettä viikin yo-salista? Millaset vehkeet ja onko tilaa tarpeeksi? Olisi lähellä duunia ja voisi käydä sillointällöin tekemisen puutteessa vaikka ruokiksella.

Meitsi on siellä joskus kävässyt. Sillon (ehkä syksyllä 2004?) se oli ainakin tosi pieni. Kaks ahtaahkoa huonetta, toisessa painoja ja pari laitetta, toisessa pari stepperiä ja kuntopyörää sekä mattoja venyttelyjä varten. Onhan se tietysti opiskelijalle tosi edullinen... ja saattaa olla ihan riittäväkin, riippuu mitä hakee. Mutta kertokoon lisää joku, joka tietää enemmän.

Meitsi on siellä joskus kävässyt. Sillon (ehkä syksyllä 2004?) se oli ainakin tosi pieni. Kaks ahtaahkoa huonetta, toisessa painoja ja pari laitetta, toisessa pari stepperiä ja kuntopyörää sekä mattoja venyttelyjä varten. Onhan se tietysti opiskelijalle tosi edullinen... ja saattaa olla ihan riittäväkin, riippuu mitä hakee. Mutta kertokoon lisää joku, joka tietää enemmän.

Mä kävin viimeks viime keväänä ja sillon se oli edelleen tollanen pieni ja ahdas, ei ainakaan mun treeneille sopinut. Mutta jos en ihan väärin muista, siellä tehtiin kesällä joku remppa? En oo kyllä varma. Kannattaa käydä tsekkaamassa, eihän siinä mitään menetä!:)

Vaihdoin äskettäin työpaikkaa ja treenaan duunipaikan salilla. Ennen treenasin jäsenyyssalilla, mutta koska en juurikaan tunneilla käynyt niin tuntui hölmöltä maksaa monia kymmeniä euroja kuussa pelkästä salista, vaikka sali olikin tosi hyvä.

Duunipaikan sali on pieni, mutta siellä on kaikki tarvittavat laitteet ja illalla siellä ei ole vielä kertaakaan ollut ketään. Lisäksi sinne saa viedä perheenjäsenen mukana, joten miehen kanssa siellä sitten huudatetaan omia levyjä ja treenaillaan keskenämme. Työpäivän jälkeen siellä saattaa pari tyyppiä olla mun lisäksi, mutta kertaakaan en ole joutunut vaihtamaan treenijärjestystä tms. siksi että laitteet olisi varattu.

Toki omalla porukalla treenaus on kivaa myös siksi että voi posetella avoimesti :D :nolo: Ja tulee kokeiltua uusia liikkeitä ja tekniikoita kun ei ole muita katselemassa rookien räpellystä...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ollu pitkän aikaa hakusessa uusi sali... viime viikolla sitten repäisin. Ylöjärvelle avataan Finnbodyn uusi sali marraskuun alussa. Sitouduin vuoden jäsenyyteen. Kuukausihinta on aikas ruotonen, nykyiseen verrattuna, mutta onhan se ihan uusi paikka... yrittää selitelllä itselleen, miksi otti tämän kalliimman jäsenyyden, jos ei kerran GoGokaan kelvannut just hintansa ja prameutensa vuoksi. No toivotaan, etten kadu. Vuosi on kumminkin pitkä aika maksella lähes 60 e/ kk.

Onkos kellään kokemuksia noista Finnbodyn saleista ja tarjonnasta? (- En ole muuten etsinyt, josko aiheesta olis täällä jo keskusteltu.)

Ollu pitkän aikaa hakusessa uusi sali... viime viikolla sitten repäisin. Ylöjärvelle avataan Finnbodyn uusi sali marraskuun alussa. Sitouduin vuoden jäsenyyteen. Kuukausihinta on aikas ruotonen, nykyiseen verrattuna, mutta onhan se ihan uusi paikka... yrittää selitelllä itselleen, miksi otti tämän kalliimman jäsenyyden, jos ei kerran GoGokaan kelvannut just hintansa ja prameutensa vuoksi. No toivotaan, etten kadu. Vuosi on kumminkin pitkä aika maksella lähes 60 e/ kk.

Onkos kellään kokemuksia noista Finnbodyn saleista ja tarjonnasta? (- En ole muuten etsinyt, josko aiheesta olis täällä jo keskusteltu.)

Itse treenailen Helsingissä Pitäjänmäen Finnbodyllä, joka on käsittääkseni Tikkurilan kanssa isoin Finnbodyn sali. Salipuoli sopii mun mielestä vallan mainiosti kovaan treeniin ainakin tällä salilla, ohjattuja tunteja on niitä kaipaaville (itse käytän vain silloin tällöin spinningiä ja venyttelyä, joten aivan sama) ja kaikenlaista järjestettyäkin kivaa löytyy. Joskus käynyt klubilaisten kanssa ajamassa kartingia jne. Kyllä tää suosittelee, vaikka hinta onkin mitä on. Lisäksi Pitäjänmäellä on toistaiseksi Suomen ainoa Kinesis-harjoittelualue, joka saa multa :5: , toivottavasti niitä rakennetaan muillekin Finnbodyille :) Eli tältä siis pelkkää plussaa.

Ite oon kanssa treenaillu pari vuotta Finnbodyn salilla, ja oon ollu ihan tyytyväinen. Hinta on kyllä aika korkea mutta saapahan käydä spinningissä ym. jumpissa niin paljon kuin sielu sietää :) Itse odotten innolla kun Finnbody avaa tänne ensi keväänä uuden isomman ja varmasti varustellumman salin.

:rock: odottelen innolla. Onko näillä saleilla jotakin omaohjaaja- tms. toimintaa. Jotenkin niin käsitin siitä esittelystä. Jäin vain epäselväksi, että kuuluuko se tuohon kuukausimaksuun vai tuleeko lisämaksua.

:rock: odottelen innolla. Onko näillä saleilla jotakin omaohjaaja- tms. toimintaa. Jotenkin niin käsitin siitä esittelystä. Jäin vain epäselväksi, että kuuluuko se tuohon kuukausimaksuun vai tuleeko lisämaksua.

Joo, omaohjaaja tulee "kaupanpäälle" ku liittyy jäseneksi. Mulla tais viel kylkiäisenä tulla kuntotesti, rasva%-mittaus ja jotai....en vaa muista mitä :rolleyes: Ite en sitä omaohjaajaa tainnut käyttää ku kerran sillon ku alottelin treenaamaa, mut mun tietääkseni se on käytettävissä siellä aina kun tuntee tarvetta siihen.

Minä treenailen Kuopion Gym99:llä ja jumpissa käyn sillon tällön Lady Linella, samaan hintaan kun voi käydä kummassakin...:D

Kyselin täällä loppukesästä vinkkejä Turun saleista. Paluumuutto Turkuun sujui hyvin ja saliksi valikoitui pitkän pohdinnan jälkeen Gym 2000. Nyt on kuukausi treenailuja takana Turun maisemissa ja tosi tyytyväinen oon ollu saliin tähän mennessä. Mahtaako täällä olla muita gymiläisiä?

Minäki oon treenaillu nyt Tampereella fressillä. Ihan mukava sali ja kun jonkiverran käyn myös jumppa tunneilla on seki tarjonta kunnossa! Onkos täällä muitaki jotka siel treenailee..? :)

Täällä kans yks fressiläinen:). Nyt jäi kyllä pahemman kerran hämään kuka oot, ollaan vielä molemmat menossa tonne Tampereen leirillekin;).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom