Millä salilla treenaatte?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
No nyt muaki alkaa mietityttää ja kiinnostaa :) Saakos udella mihin aikaa käyt treenailee..

Pääasiassa aamuisin. Mites sinä? Mulla vois olla ehkä pieni epäilys;) ... Ootko kauan käynyt? Paitsi että jos käyt naisten puolella, niin sitten saatta olla että mun epäilykset on vääriä, koska itse en oo siellä käynyt sen koommin kun toi alakerta avattiin.

Ja cillakin käy Fressillä, meitähän on täällä enemmänkin:).

Pääasiassa aamuisin. Mites sinä? Mulla vois olla ehkä pieni epäilys;) ... Ootko kauan käynyt? Paitsi että jos käyt naisten puolella, niin sitten saatta olla että mun epäilykset on vääriä, koska itse en oo siellä käynyt sen koommin kun toi alakerta avattiin.

Ja cillakin käy Fressillä, meitähän on täällä enemmänkin:).

Oon käyny elokuusta asti. Ja alakerrassa yleensä treenaan. Mun treenit sijoittuu yleensä 7-14 välille kun en tykkää ruuhka-aikaan mennä. Huomenna esim. menen joskus 12 aikaan :)
Mä kyllä mielelläni tutustusin siellä treenaaviin mimmeihin.. Varsinkin kun mulla on aika alussa tää treenailu ja yksin oon alottanu tän homman niin ei olis pahitteeks jos tuntis muitaki, jotka treenaa :)

Oon käyny elokuusta asti. Ja alakerrassa yleensä treenaan. Mun treenit sijoittuu yleensä 7-14 välille kun en tykkää ruuhka-aikaan mennä. Huomenna esim. menen joskus 12 aikaan :)
Mä kyllä mielelläni tutustusin siellä treenaaviin mimmeihin.. Varsinkin kun mulla on aika alussa tää treenailu ja yksin oon alottanu tän homman niin ei olis pahitteeks jos tuntis muitaki, jotka treenaa :)

Joo, kyllä mullekin aina kelpaa uudet tuttavuudet:). Nykyään käyn yleensä siinä 8-16 aikaan. Huomenna oisin kans menossa aamupäivästä, tarkkaa aikaa en vielä tiedä, riippuu ihan miten pääsen ylös sängystä:D. Oon varmaan noihin aikoihin kuitenkin jo pois lähdössä kun tuut, mutta ois kiva kyllä törmätä:).

Sori muut, tää meinaa mennä vähän tsättäilyks nyt.

No pitääpä olla huomenna tarkkaavaisena sit, jos sattuis vaikka törmäilee. Jos ei huomenna niin ainaki sit joku toinen päivä vois yrittää törmätä :)
Jos nyt lopettelis tältä illalta tän chattailun ja menis lepäilee huomiseks jo voimia :)

Eihän täällä voi lähettää mitään yksityisiä viestejä, vai onko multa mennyt jotain pahasti ohi? Ois vähän helpompi jutella eikä täyttäis koko ketjua:).

Eihän täällä voi lähettää mitään yksityisiä viestejä, vai onko multa mennyt jotain pahasti ohi? Ois vähän helpompi jutella eikä täyttäis koko ketjua:).

Sopikaa rehvit Kissin chattiin. :D

...tai sitten ihan mesen välityksellä...:rolleyes:

PS: Toisaalta en tiedä miksi edes kommentoin, kun eihän se minua häiritse, että chattailette täällä. :)

Turun Motivuksessa, yleensä Centrumissa myös minä... spinning ja pump tärkeitä myös!
Ainoo pas.. homma on se iän ikuinen parrkipaikan haku... :wall:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hehee, mä käyn Tampereen mysteerisellä Steel Bodylla. Keski-ikä olis varmaan ilman meikäläistä 70 - jotain (noin vähän liioteltuna) ja siis naisten puolella! Miesten puolella käykin vähän nuorempia lihaskimppuja, mutta naisten puolella soi Tapsu Kansa ja muut iskelmä-radion hitit ja "treenajien" mieliharrastus on suunsoitto. Vaihdetaan serkukaimannaapurinkin kuulumiset, joskus joku tuo lapsensa leikkimään. Mutta peruslaitteet ja -painot kunnossa, halpa ja meikäläisen osalta myös lähellä. Ihan kiva paikka noin, jos ei vähästä häiriinny eikä kaipaa mitään prameaa.

Kävikös kukaan muu tänään fressillä? :) Mä olin siellä puol kahestatoista eteenpäin. Tuli muuten mieleen, että käyttekö te muut fressiläiset jumpissa? Mun ohjelmaan kuulu viikottain yleensä tiistaisin sweat ja sunnuntaisin venyttely. Muita tunteja en oo ehtiny käydä testaa. Bodyjamiin on kyllä ollu tarkoitus jo pitemmän aikaa mennä.

Kävin fressillä rasvanpoltto spinnissä. Oon jotenki nii innostunut jumpista ettei oikein saliohjelmaa malttais tehdä ollenkaan.
Bodyjamissa kävin ekaa kertaa eilen ja oli kyllä kiva. Ehkä jatkossa ku tietää mitä on tulossa ni osaa vähä irrotellaki kunnolla, sais vähä enemmä vielä tunnista irti

Onkohan tuossa bodyjamis kauan pyörinyt nyt ohjelma? Että vieläkö pääsee hyvin mukaan, vois yrittää katsoa jos joku päivä pääsis sen kokeilee.

Kukahan sä senttu oikein sitten olit? :) Mä lähdin sieltä vasta yhden maissa, joten ollaan kyllä oltu samaan aikaan. Koitin bongailla sua, mutta siellä olikin tietysti just niihin aikoihin tosi monta vaihtoehtoo treenailemassa:D.

Itse käyn nykyään tunneista oikeastaan vain spinningissä pari kertaa viikossa ja sillon tällöin combatissa tai stepissä. Ennen kävin tosi usein noissa combatissa ja stepissä, mutta nyt on ollut pakko käydä harvemmin ton penikan takia. Muutenkin toi sali nyt vaan houkuttelee enemmän nykyään:).

No hitsi kun mäki just yritin katella, mutta en sit viittiny alkaa ketää kyttämään kun siellä tosiaan oli useampi tyttönen treenaamas.
Hmm.. mitähän mä sanoisin itsestäni. Mä taisin juoksumatolla olla siinä joskus yhen aikaan ennenku lähin..

No hitsi kun mäki just yritin katella, mutta en sit viittiny alkaa ketää kyttämään kun siellä tosiaan oli useampi tyttönen treenaamas.
Hmm.. mitähän mä sanoisin itsestäni. Mä taisin juoksumatolla olla siinä joskus yhen aikaan ennenku lähin..

Ootko vaalea, tumma? Jotain tuntomerkkejä:). Katosin joskus puolen aikaan suihkuun, mut sitä ennen olin siinä crossarilla.

Jep, siinähän mä olin maalailemassa:D. Lähditkö sä sillon siitä? Tai olitko se joka söi vissiin jonkun omenan tai jotain lähtiessään? Hyvät havainnot...:D Vai sitten joku muu joka kävi siinä pyörimässä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom