Millä salilla treenaatte?

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
kupittaan urkkahalli mimmejä täälläkin;)

ex-tavis: näytitkin niin tutulta ja just ajattelin missä oon sua tavannu- nyt se selvis:D

Ohhoh. Harmittaa kun ei ole itsellä hajuakaan kuka mahdat olla :). Palaan Kupittaalle säännöllisesti treenailemaan taas elokuun puolessa välissä, joten silloin ehkä taas satutaan samaan aikaan ja sä saat tulla vetämään mua hihasta ;).

Ohhoh. Harmittaa kun ei ole itsellä hajuakaan kuka mahdat olla :). Palaan Kupittaalle säännöllisesti treenailemaan taas elokuun puolessa välissä, joten silloin ehkä taas satutaan samaan aikaan ja sä saat tulla vetämään mua hihasta ;).

:D thats a deal

Sporttikuja, Herttoniemi/ Helsinki. Tästä tuli just mun uus kotisali, katotaan miten treenit alkaa rullata :)

Jaahas, nyt kyllä minuakin alkoi kiinnostaa tuo Kupittaan sali :jahas: Olen tähän saakka käynyt Motivus Brahessa (naisten sali), mutta siinä salissa on jo pitkän aikaa tökkinyt tiettyjen laitteiden ja vapaiden painojen (yli 10 kg :eek: ) puuttuminen. Salin pitäjät ilmeisesti ajattelevat, että eihän naiset kuitenkaan tarvitse kuin parin kilon painoja ja muutamia hilavitkuttimia. :curs: Sali on kuitenkin suht edullinen ja siellä on mukavan rauhallista treenata, eikä jonottaa tarvitse edes ns. ruuhka-aikaan eli klo 16 jälkeen, jolloin minä yleensä salille suoriudun. Se onkin suurin syy miksi käyn juuri Brahessa, enkä Centrumissa, jossa olisi valinnanvaraa laitteissa ja vapaissa painoissa kyllä huomattavasti enemmän.
Te Kupittaan salilla käyvät mimmit; miten toimiva sali on ruuhka-aikaan ja onko tuo klo 16 jälkeen erityisen paha aika mennä salille, jos haluaa treenata suht sujuvasti ilman turhia odotteluja?

Aluksi treenailin koulun salilla, jonne oli 24h pääsy, on vieläkin. Keväällä vaihdoin kuitenkin salitreenit Porihallille, koska ostin sieltä vuoden jäsenyyden. Jäsenyyden myötä voin sitten samaan hintaan käydä spinnaas ja muissa jumpissa ja tietysti kevään korvilla ottamassa väriä pintaan :)

P.S Ei taida tällä foorumilla juuri porilaisia olla...

Te Kupittaan salilla käyvät mimmit; miten toimiva sali on ruuhka-aikaan ja onko tuo klo 16 jälkeen erityisen paha aika mennä salille, jos haluaa treenata suht sujuvasti ilman turhia odotteluja?

Enpä koskaan muista joutuneeni treeniä muuttamaan Kupittaalla sen takia, etten olisi halunnut odottaa. Treenaan tosin aika paljon vapailla painoilla, joten siinäkin on tähän yksi syy, mutta joka tapauksessa sali on niin suuri ettei ruuhka-ajatkaan ole pahoja. :thumbs:

vapaapainoja riittää ja itsekin treenaan niillä enimäkseen niin että ruuhkaongelmia ei ole vielä ollut. yks miinus muuten löytyy: kunnon kardiolaitteiston puute. Mutta mä aina juoksen tai pyöräilen salille tai sen jälkeen niin että mulle se ei oo ongelma...

Jaahas, nyt kyllä minuakin alkoi kiinnostaa tuo Kupittaan sali :jahas: Olen tähän saakka käynyt Motivus Brahessa (naisten sali), mutta siinä salissa on jo pitkän aikaa tökkinyt tiettyjen laitteiden ja vapaiden painojen (yli 10 kg :eek: ) puuttuminen. Salin pitäjät ilmeisesti ajattelevat, että eihän naiset kuitenkaan tarvitse kuin parin kilon painoja ja muutamia hilavitkuttimia. :curs: Sali on kuitenkin suht edullinen ja siellä on mukavan rauhallista treenata, eikä jonottaa tarvitse edes ns. ruuhka-aikaan eli klo 16 jälkeen, jolloin minä yleensä salille suoriudun. Se onkin suurin syy miksi käyn juuri Brahessa, enkä Centrumissa, jossa olisi valinnanvaraa laitteissa ja vapaissa painoissa kyllä huomattavasti enemmän.

Ite oon käyny vuosia Motivus brahella ja nyt alkaa tosiaan painot loppumaan kesken :D Vapaita painoja nyt jopa 12,5 kiloon asti ja silloin yleensä saa kyttäystä osakseen jos niillä tekee:jahas: ...mutta mulle todella edullinen sali kun saan kaikennäköisiä alennuksia ja tutunkauppoja. Olen aina välillä käynyt Centrumilla ja nykyään katon aina päivän mukaan että mikä reeni on tulossa, että riittääkö Brahen painot, kun siellä on yleensä niin rauhallista muuten käydä. Kupittaata on kans pitäny kokeilla mut en o viel saanu aikaseks.

Olis muuten Spark kiva tietää minkä näkönen tytteli olet ni vois joskus jutskata.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
:offtopic: Tää kysymys ei nyt oikein kuulu tänne, mutta kun täällä pyörii turkulaisia treenaajia niin ajattelin kysyä, että tiedättekö jotain hyvää valmentajaa Turusta päin?? en ole löytänyt käsiini ketään, ja olisin erittäin kiinostunut jos sellaisia löytyy.... :thumbs:

Hei, vastauksia lueskellessa tuli mieleen, että treenaako kukaan Tampereella GoGo:lla? Tai onko ylipäätään kokemusta ko. salista? Itseäni houkuttelisi kovasti tuo melko edullinen kk-maksu, kaksi kuntosalia ja tosi monipuoliset jumppavalikoimat!:hyper:

Minkälaisesta valmennuksesta olisi kyse?

:offtopic: Tää kysymys ei nyt oikein kuulu tänne, mutta kun täällä pyörii turkulaisia treenaajia niin ajattelin kysyä, että tiedättekö jotain hyvää valmentajaa Turusta päin?? en ole löytänyt käsiini ketään, ja olisin erittäin kiinostunut jos sellaisia löytyy.... :thumbs:

Rosi: Eli siis jotain personal traineria/fitness valmentajaa. Valmentajiakin löytyy monelaisia, joten joku joka osaa asiansa... Kisaaminen ei ole suunnitelmissani (ainakaan vielä), mutta muuten hyvään kuntoon tavoittelen.. Tiedän aika paljon "näistä" jutuista, treenan aika paljon, mutta hieman apua tarvis kuitenki!!!!!

Olis muuten Spark kiva tietää minkä näkönen tytteli olet ni vois joskus jutskata.

Pakkiksen sivuilla aikani surffailtuani löysin ilmeisesti kuvasi ja mielestäni olenkin nähnyt sinut salilla joskus. Brahessa moni ei niitä 12kg painoja tosiaankaan käytä ;)
Tulen siis nykäisemään hihasta seuraavalla kerralla kun satumme yhtä aikaa salille. Itse olen pitkä, hoikka, punatukkainen, silmälasipäinen ja mielestäni onnettoman ruikula kaikesta treenaamisesta huolimatta...:wall:

Doida: olen valmentanut (kuntosali ja ravinto) noin 3 v mutta viimeaikoina (2 vuotta reppureissailemassa aasiassa) olen ollu kuvioista poissa. mutta nyt taas intoa ja kiinnostusta löytyy. voit otta yhteyttä jos kiinnostaa.

Olen vähän huono suosittelija, koska en ole itse ollut valmennuksessa, mutta tiedän yhden PT:n jonka ohjauksessa pääsisin varmasti ihan uudelle asteelle treenaamisen ja koko elämäntavan suhteen enkä uskaltaisi lipsua enää ikinä koskaan milloinkaan :) Kyseessä on Kukkosen Jutta ja yhteystiedot saa varmaan Googlella etsittyä. Jutta ohjaa M&M:llä, joten sitäkin kautta varmaan yhteyden saa.

Rosi: Eli siis jotain personal traineria/fitness valmentajaa. Valmentajiakin löytyy monelaisia, joten joku joka osaa asiansa... Kisaaminen ei ole suunnitelmissani (ainakaan vielä), mutta muuten hyvään kuntoon tavoittelen.. Tiedän aika paljon "näistä" jutuista, treenan aika paljon, mutta hieman apua tarvis kuitenki!!!!!

Aluksi treenailin koulun salilla, jonne oli 24h pääsy, on vieläkin. Keväällä vaihdoin kuitenkin salitreenit Porihallille, koska ostin sieltä vuoden jäsenyyden. Jäsenyyden myötä voin sitten samaan hintaan käydä spinnaas ja muissa jumpissa ja tietysti kevään korvilla ottamassa väriä pintaan :)

P.S Ei taida tällä foorumilla juuri porilaisia olla...

Yks porilainen ilmoittautuu :) Itse treenailen ja työskentelen Piukoissa Paikoissa.

Riippuu, tietty millä salilla käyt. Mutta Gym 2000 löytyy varmasti henkilö joka voi auttaa. Salilla käy itse kisailijoita. Brahessa (motivus) on töissä mimmi nimeltä Katja Ryyström (muistinkohan sukunimen oikein) Itse on entisiä kisailijoita ihan mm tasolta ja TODELLA tiukka typy, joka laittaa treenaamaan.
Turussa muuten on vähemmänpuoleisesti ns. kokemuksella varustettuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom