Ei mulla ole oikeastaan mitään muuta kuin tiukkaa keskittymistä ennen treeniä. Penkissä ensin istutaan hetki pystyssä, tyhjennetään pää. Sitten makuulle, etsitään asento, tuijotetaan tankoa ja samalla mietin että kyllä se nousee, PAKKO nousta. Keuhkoihin painetta ja tanko käsille. Tää on ollu mulle yksinkertasesti paras psyykkaus. Varsinki toi että miettii et sen painon on pakko nousta.
Tänään esimerkiksi psyykkasin itteni kohtuu hyvin. Kesän aikana tullu treenattua alle 10 kertaa, eli rintaa enintään 3 kertaa muutaman kuukauden sisällä ja muutenki oon tän vuoden puolella tehny ehkä 2/3 pienemmillä painoilla kuin vuosi sitte. Lämppäilin penkkiä hetken ja tein 4 sarjaa 80 kg:lla, jonka odotin jo olevan kova paino pitkästä treenitauosta johtuen. Rauta liikkui ja mietin että prkl kokeillaanpa vähän lisää ja lisäsin kettuillessani 110 kg suoraan tankoon. Tein perinteiset psyykkaukset ja tein suorituksen. Rauta totteli käskijäänsä nöyremmin kuin odotin. Jos en olisi tehnyt edellämainitsemiani psyykkauksia olisi tuo paino jäänyt haaveeksi.
Tulipa pitkä ja turha postaus.