Millä motivoit / psyykkaat itseäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GymMan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Suurin motivaatio mulle tulee, kun joudun usein katselemaan samalla salilla entistä koulukiusaajaa. Pelkkä sen jätkän naaman näkeminen aiheuttaa sellaisen vihan, et oksat pois. Hyvin on joka treenissä saanut sen vihan kuitenkin purettua niihin painoihin, ettei kotiin ole tarvinnut kantaa... :rock:

Jos sitten tämä motivaatio ei ole paikalla, mp3 lapuissa soimaan ja muistelemaan tavotteita. (Tosin pikkasen vaatii tavotteiden asettaminen harjoittelua, kun tulee liian helppoja tavotteita :nolo: )

Hyvin on joka treenissä saanut sen vihan kuitenkin purettua niihin painoihin, ettei kotiin ole tarvinnut kantaa... :rock:

Toi on hyvä juttu. Tsemppii:thumbs:
Toivottavasti se persreikä:david: :david: tajuaa ees hävetä itteään.

Kattelin viime sunnuntaina ekaa kertaa blood & guts-videon :rock:
Oli sen verran kova pätkä että riittä taas treenimotivaatiota vähäks aikaa.

BLOOD AND GUTS MR. YATES! BUSINESS AS USUAL

Pikkupapu sanoi:
Toi on jännä, että joillakin toimii tuo tyyli. Itse en saisi agreja siitä, että löisin itseäni maanrakoon ja psyykkaisin itseäni haukkumalla tyyliin paskaksi luuseriksi, joka ei mitään muutakaan osaa. Ennemmin itselläni toimii tyyli, että ajattelen mielessäni "tänään onnistun, nyt muuten nostan tän, tästä lähtee, jaksan tän, nooh älä ole tollanen veltto, pystyt parempaan" -tyylisiä kommentteja.:D
No mulla toimii, ajattelen koko ajan salin ulkopuolella ei minusta ole mihinkään paitsi osaan nostaa rautaa. Ajattelen koko ajan, että olen täysin nolla, mutta joskus voin olla jotain muuta kuin nolla.:D

Ajattelen paria kusipää työkaveria, kuuntelen esim. amorphista ja radio citya... ja koko ajan se hyvä olo mielessä mikä seuraa treenistä!

Suurin motivaatio mulle tulee, kun joudun usein katselemaan samalla salilla entistä koulukiusaajaa. Pelkkä sen jätkän naaman näkeminen aiheuttaa sellaisen vihan, et oksat pois. Hyvin on joka treenissä saanut sen vihan kuitenkin purettua niihin painoihin, ettei kotiin ole tarvinnut kantaa... :rock:

Jos sitten tämä motivaatio ei ole paikalla, mp3 lapuissa soimaan ja muistelemaan tavotteita. (Tosin pikkasen vaatii tavotteiden asettaminen harjoittelua, kun tulee liian helppoja tavotteita :nolo: )

Viha saa muuten treenin todellakin kulkemaan tosi hyvin...

Mp3 -soitin niin kovalle, että kuulo kärsii ja Strapping Youn Ladin kaks uusinta shufflelle :rock: :rock:
Vaihtoehtoisesti joku Jöötteborimetallibändi tai Mnemic! :rock:

Paras psyykkaus o itsensä alentaminen peiliin katsoessa :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kävelen kotoa salille ja matkalla Mppärit korvilla.Yleensä vähän hevimpää kamaa.Salille päästyä on jo kova hinku rautaan kiinni...

Kyllä se musiikki on tosi hyvä, aina oikeestaan kun meen salille fillarilla niin laput korville ja In chainssin Dirtti soimaan, kun istuu siinä fillarin päällä ja Soittimesta alkaa pauhaamaan Laynen särisevä soundi, "Sitting on this angry chair..." niin kyllä on fiilistä :D . Sitte salilla ennen kovia kyykkyjä/vetoja/penkkiä Murisen itekseni semmosta mantraa että: "se on paperia, perkele helposti tulee, ja sehän liikkuu, PAPERIA!" ja sun muuta. Samalla siinä sitte kattelen ohjelmaa ja kattelen että "Ahaa, pitäis tulla 6" Sillai saan hyvin kerättyä agree. Eikös se niin oo että kun jotain asiaa miettii tarpeeks monesti niin sen itekki uskoo :rolleyes: .

Salin ulkopuolella pyrin ottaan aika iisisti noin ylipäätään. Puol tuntia ennen salia alan nostaan fiiliksiä sieltä zen-mielentilasta asteittain ylöspäin. Ämpäri on aivan pakollinen - sellasta musiikkia mikä itellä toimii ja saa fiilikset todella lähteen nousukiitoon. Salin pukkarista kun kävelee salin puolelle niin mielentilan PITÄÄ olla sellanen että tuomiopäivän pasuunat soi taustalla ja nyt loppuu leikki ja kohta ei naura kukaan ja kirveelläkin on töitä. Tää siis lähinnä oman pään sisäisesti, eipä siellä nyt ihan idiootiks paljon auta ruveta todellisen käytöksensä puolesta. Se lataus on kaikki kaikessa. Oon joskus lähtenyt parin lämppärin jälkeen pois kun ei saa tarvittavaa henkee päälle. Se lataus on kaikki kaikessa, sen on löydyttävä tai reenin voi unohtaa.

Lähinnä toi motivaatio on sellainen tähtäin siis mulle, päämäärä mikä pitää saada kaivettua itsestään jotta reeni onnistuu. On se niin helvetin mahtavaa kun on kunnon lataus päällä ja reeni kulkee niin kun sen haluaakin kulkevan, nousujohteisesti.

Päätä, kun hakkaa seinään niin kyllä lähtee!
No ei vaan, koitan ottaa ihan rauhallisesti, aivan samalla tavalla, kuin salin ulkopuolellakin.

Yleensä ei tarvitse juuri motivoida mutta jos ei meinaa perse nousta sohvalta niin, paita pois ja peilin eteen tai pakkista lukemaan ja taas lähtee.

Ei se reeni koskaan tunnu pakkopullalta, vaikeuksia on lähinnä malttaa pitää joskus ylimääräinen välipäivä. Mutta tänään satuin kattelemaan jotain kuvia parin vuoden takaa joissa itsekin esiinnyin, ne on sitä parasta motivaatiota kun näkee millainen kynis sitä on ollut, vaikka on edelleenkin niin se vähäkin kasvu motivoi kehittymään lisää.

Psyykkausta ennen treeniä..

Ehkä se oman kehon muutuminen ja muokkautuminen noin 3 vuodessa 140 kiloisesta läskistä noin 100 kiloiseksi jässikäksi motivoi tekemään enemmän töitä pituutta hieman yli 180 cm.
Eli treeni puree. Viime vuoden oon paukuttanut sadassa ja paino ei millään mennyt alaspäin kunnes yksi ihana punttimimmi laittoi mun ruokailut uuteen järjestukseen. Eli tarkoituksena on kiristää 90 kg oma paino, ruokavaliolla. Ja sekin näköjään puree. 2 viikoa oikein syömistä takana ja rasva on alkanut palamaan. Ei tiiä vaikka tämä pappa osallistuisi veteraanien kisoihin muutamien vuosien kuluttua. KUITENNII.....Sanoisin myös että tämä ihana punttimimmi on mun suurin motivaattori tällä hetkellä..eli mahtavaa treeniä kaikille.

No mulla toimii, ajattelen koko ajan salin ulkopuolella ei minusta ole mihinkään paitsi osaan nostaa rautaa. Ajattelen koko ajan, että olen täysin nolla, mutta joskus voin olla jotain muuta kuin nolla.:D

Pääasia on, että tyyli toimii! :rock:

Yhteen vetona voimme todeta että Parhaat motivaattorit ym. ovat:

-Halu tehdä vaikutus vastakkaiseen (samaan!!!!!?) sukupuoleen.
-Musiikki
-Halu kehittyä voimissa
-Saada lisää massaa
-Käydä pieksemässä kehoaan

Joku tuosta nyt jäi mutta sanokaa kun paremmin tiedätte :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom