Millä motivoit / psyykkaat itseäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GymMan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kenelläkään hyvää vinkkiä siihen, mitä psyykata itsensä sarjojen välissä? Itsellä joskus tietyt liikkeet ovat vaikeita ensimmäisten sarjojen jälkeen, kuten istumaannousu ja yhden käden hauiskääntö. Jotenkin niin vittumaisen raskaita liikkeitä puhtaasti ja raskailla painoilla tehtyinä, että monesti saa keskittyä jonkin aikaa vielä silloinkin, kun kellon ja kehon mukaan seuraavan sarjan voisi jo aloittaa. Pitäiskö siihen pyytää esim. jotakuta salilta vetämään avokämmenellä kunnolla pitkin poskia ja aloittaa sitten seuraava sarja vai kuinka? ;)

itte oon kokenu täsmälleen saman fiiliksen ja siihen on auttanut kunnon musiikin laittaminen mp3 soittimesta ... yks parhaiten motivoivista on Ektomorf - Fuck You All :rock:

Silloin ei vain voi enää istua ja odottaa...

Scorpionsin No pain no gain,Dion Holy diver tai vastaava ämpäriin volat kaakkoon ja se on siinä.

Oon kans hokenu "Rauta on nöyrää" ja "Lightweight baby" MAVEssa melko kovaan ääneen...
Ja katseet on taattu.

Oon kans hokenu "Rauta on nöyrää" ja "Lightweight baby" MAVEssa melko kovaan ääneen...
Ja katseet on taattu.
Haluan tämän nähdä taikka kuulla. Lightweight baby ei voi olla uskottava kuin no1 Ronnien suusta.:D

Jep itekkin ajattelin kun kokeilin tänään maksimeja että koulukaverit sais aikaan semmosta agrea päälle et on oltava parempia ku ne (kokeilivat samaa painoa) penkissä, mutta sosiaalinen paine oli minulle liikaa ja perseelleehän se meni! No, onneksi hekään eivät saaneet.

Pitää kokeilla sunnuntaina uudestaa broidin (varmistajan) kanssa ja rauhassa psyykata itseni ja keskittyä nostoon. Eli sosiaalinen paine ei ole minulle hyväksi, rauhassa ja yksin niin paras tulee, tosin kukaan ei silloin koulussa usko mutta :hyper:

Tänään join termospullollisen mustaa kahvia, ääntelin itsekseni ja katselin Kennellyn videoita ennen salillemenoa. Bussissa kuuntelin vielä musiikkia. Salille päästyäni lämmittelyjen aikana puhisin vähän ja hain rähinää. Raudan kertyessä tankoon rauhoituin, keskityin suorittamaan teknisesti hyviä nostoja ja pitämään kunnon paineet nostoissa. Tuloksena kaiken kaikkiaan kolme peeärrää penkkitreenissä. :thumbs:

Vähänkö kirjoitan usein tänne, viimenen posti joskus viime syksynä? :kippis1:

Kunnon death metallia, anyone?

Cannibal Corpsea yms. Tai sitte het kunnon ultra-brutaalimpaan Fuck, I'm dead...
Noista pitäs olla jo adrenaliinitason nostajiksi :D

Kunnon death metallia, anyone?

Cannibal Corpsea yms. Tai sitte het kunnon ultra-brutaalimpaan Fuck, I'm dead...
Noista pitäs olla jo adrenaliinitason nostajiksi :D

Juu salilla tulee kuuneltuu aina silloin talloin yleensa
Emperor, Imortal, Dimmu Brogir, Metallica, Fear Factory:rock: , Dj Tiesto (varsinkin kun ei ole pahemmin fiilista), Arch Enemy ym. Ei mee tohon deth metalliin mutta Grindia/Poweria/black linjalle jonkun verran.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä sitä mennään aika pitkälti ihan mielikuvaharjoittelulla...

Ja tietysti kaikkihan puhisee, puhkuu ja ärjyy pikku pikku päissään jotain hullunkurista, übermachoa mantraa/heittoa, joka voisi olla suoraan Manowarin lyriikoista :D Näin ainakin minä :david:

:offtopic: Ja asiasta toiseen, eräs sukulaiseni asustaa Tanskanmaalla ja hänen työpaikkansa salilla käy toinenkin suomalainen jolla on aika mielenkiintoinen psyykkauskarju: Aina painot tiputettuaan tämä isäntä karjaiseen : "KEVYTTÄ RAUTAA!!!" tai vaihtoehtoisesti : "KUIN MARJOJA POIMIS SAATANA!!!"

Tämän haluaisin kyllä nähdä ihan livenä :lol2:

En yleensä ennen treeniä psyykkaa muuten itseäni kuin ajattelemalla, et meen vetämään kovan treenin. Salilla sit on semmone fiilis päällä, et "Jaksaa, jaksaa. Et sä vielä voi lopettaa!"

Hyvä musiikki motivoi ja tieto siitä, että (ehkä) treenin jälkeen olo on kuin ruoskitulla ja tyytyväisyys itteensä. Rockyt motivoi kans ja joskus ajattelen mielessäni kun treeni tuntuu raskaalta, että kyllä se saatana pitää jaksaa treenata loppuun, ennen oli paljon kovemmat oltavat ja sillo sitä hikoiltiin näin joka päivä verrattuna tähän nykyseen velliperse-meininkiin. Sillo lähteepi :rock:

Riippuu siitä, mikä on päivän reeni...jos reenaan jalkoja, mietin seuraavan talven pelejä ja sitä, miten polkasen Ovechkinistakin edelle pelkillä pintakaasuilla...jos reeniohjelma sanoo "käsiä prkl", niin sillon ajatukset vaeltaa perjantai-illan rientoihin ja näpsäköihin kisuihin...toki musiikki on suuri osa valmistautumista myös, matkalla salille mölyää asennemusiikkia metallicasta disturbediin:rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom