Millä motivoit / psyykkaat itseäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GymMan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mistään ei saa niin hywää potkua kun :rock: Turmion kätilöistä:rock: ja hywästä kannustavasta reeniseurasta :thumbs:

sama täällä eli turmion kätilöitä ennen reeniä niin voila!:rock: salilla taas sarjoihin kerään agree ajattelemalla sellaista henkilöö joka tosiaan vituttaa minua :arvi:

Mulla on aika pikkupoikamaiset psyykkaustavat mutta mikäs siinä...tapansa kullakin :nolo: Kerään kanssa tietoisesti aggressiota ja vaikka ei jaksaisi niin ajattelen vaan että luuuuuserit luovuttaa sillon kun pää alkaa hyytyä. Eri juttu sillon, kun on joku oikea vaiva, kuten tänään olkapäässä tulehdus. Treeniporukan läsnäolo ja reipas musiikki motivoi myös. Ei siinä muuta tarvita. Niin ja oma treeniblogi motivoi, ihan hirveän paljon itse asiassa.:)

Motivaatiota saa vaikka katselemalla kovia voimanostosuorituksia. Niistä näkee ammattilaisten tekniikan ja keskittymisen loistavasti. Niitä kun vähän aikaa kelailee niin jo tekis mieli lähtä mavettamaan se kaks markkaa... tai siis ainakin se yks. :D

Children Of Bodom: In your face, We're not gonna fall, Living dead beat. Namikat kaakkoon ja on valmis repimään koko saatanan salin perustuksiltaan ilmaan :curs:

Itse psyykkaan vain maksimeja yrittäessä, tai silloin kun ei oikein rauta tahdo nousta. Yleensä ajattelemalla tyttöystävääni, jonka takia haluan tulla vahvaksi ja hyväkroppaiseksi.

Ajattelen muiden salillaolijoiden ajattelevan että tuo ei takuulla nosta noita rautoja..

Sarjan jälkeen huudan tietysti että siitäs saitte luuserit! :)

Typerää miettiä mitä toiset minusta ajattelevat, mutta toimii hyvin.

Joku kova mättövideo on kans hyvä, kuten Mike Tysonin parhaat tyrmäykset missä soi taustalla joku puolankielinen (?) aggressiivinen mättöhop/rock mistä ei ota mitään selvää mutta mikä sopii videoon. Äijän lyönneissä oli voimaa. Muutaman kerran näkyy videolla kun Tyson tirpaisee kunnon koukun niin toikkaroi monta metriä taaksepäin vastustaja ennen kuin tipahtaa. Agrea tana!:curs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tiukempia nostoja ennen keskityn 20-30 sekuntia tankoa tuijottaen ja se toimii etenkin maastavetoon. Tuntuu että silmissä sumenee ja veri kiehuu heh.

Joskus harvoin käy niin että olen epävarma nostosta, tällöin on useinmiten taustalla jotain muuta. Paska päivä tms. ajatukset ihan muualla.
Sillon auttaa jos kaveri käskee pitämään turvan kiinni ja nostamaan :)

Ajatus siitä että jotkut isot perus sällit, hyvin syöneet, (ei treenanneet) tulee esim. vääntämään kättä oikee hymyillen ja sitte ihmettelee ku tällänen ruipelo pamauttaa käden pöytään :D kädenvääntöhän on tek. liike mutta hyvä esimerkki. :eek: :D

Joskus kun ei yhtään nappaa lähteä salille, niin laitan Pumping Ironin päälle ja jotain raskasta heviä soimaan. Ei petä ikinä:rock:

Ite alotin siksi että alle 70kg punnitaan neuvolassa ja alle 60kg hedelmävaassa :D

Eli itseni punnitaan vielä neuvolassa :rolleyes: No enköhän mää kohta sieltäkin pääse ;)

Haha tämä oli hyvä! :lol2:

Mulla ei ole koskaan salille lähdön kanssa mitään motivaatio-ongelmia, mut joskus itse liikkeiden kanssa on. Sillon kun pamauttaa soittimesta jonkun kunnolla adrenaliinia erittävän biisin, niin johan alkaa virtaa tulemaan :evil: . Tähän käy hyvin Rammsteinin Du hast tai Turmion Kätilöiden Tirehtööri. Tällä hetkellä hyvänä motivaationlähteenä on valmistautuminen ens syksyn kisoihin..

Kai tänne saa naisetkin kirjotella. Jos ei niin poistakaa...:D

Onko kenelläkään hyvää vinkkiä siihen, mitä psyykata itsensä sarjojen välissä? Itsellä joskus tietyt liikkeet ovat vaikeita ensimmäisten sarjojen jälkeen, kuten istumaannousu ja yhden käden hauiskääntö. Jotenkin niin vittumaisen raskaita liikkeitä puhtaasti ja raskailla painoilla tehtyinä, että monesti saa keskittyä jonkin aikaa vielä silloinkin, kun kellon ja kehon mukaan seuraavan sarjan voisi jo aloittaa. Pitäiskö siihen pyytää esim. jotakuta salilta vetämään avokämmenellä kunnolla pitkin poskia ja aloittaa sitten seuraava sarja vai kuinka? ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom