Millä motivoit / psyykkaat itseäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GymMan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ajattelen mitä olen ollut, sitä mitä olen nyt ja lopuksi mitä tulen vielä olemaan. ;)
Enemmän jaksaa tehdä töitä tämän eteen, koska tietää mitä kovalla työllä voi saavuttaa.

Ajattelen mitä olen ollut, sitä mitä olen nyt ja lopuksi mitä tulen vielä olemaan. ;)
Enemmän jaksaa tehdä töitä tämän eteen, koska tietää mitä kovalla työllä voi saavuttaa.

Komppaan. Vielä kun ajattelee sitä fiilistä mikä tulee kovien rautojen nostamisen jälkeen, niin aijaijai....

Lisätäkseni vielä, ni motivoi niin perkeelsti itseasiassa kun huomaa kehittyneen! Ja sitte pistää seuraavan määränpään. Itellä ainakin oli tarkotus penkata se 120kg kesäks, ei taida montaa kiloa puuttua ennen maaliskuuta. Joten nyt on aina sairaan hyvä fiilis ku on kehittyny tosi hyvin.

ei tarvitse mitään lisämotivaatiota tai psyykkausta. Tuntuu aina, että taas pääsee salille, päivän kohokohta arkipäivinä ainakin. Suunnitellulla progressiolla pääsee askelen eteenpäin joka kerta, ja aina kun tulee ennätys niin on pari päivää hyvä fiilis, kun työ on tuottanut tulosta.
Ja se, kun tunnin saa olla ajattelematta yhtään mitään.

No en oo oikeestaan 2kk tarvinnu mitään ihmeempää ku menny aika moni asia päin honkia, että kauhees vitutukses salille nostelemaan ja ku lähen pois ni oon iha puhki.. en tiiä miten käy ku kaverin asiat kunnossa.. :ss

kyllä se motivoi kun katsoo peiliin ja rasvaa on kadonnut vajaassa kuukaudessa jo sen verran että sen NÄKEE! Lisäksi toki lihakset alkavat jo tuntua (ja osa ehkä näkyykin :D)

Kyllähän se auttaa jaksamaan.... ja vielä sekin kun tulokset nousevat suht. ripeää tahtia. Eiköhän se siitä hyydy kun alku on päästy eteenpäin :)

Kun on motivaatio-ongelmia, niin ei muuta kun Pakkikselle lukemaan tredejä, ja pian on taas reeni-into katossa! Itselläni ainakin.

Totta kai peilin edessä poseeraaminen auttaa myös. Ja niiden asioiden, minkä vuoksi reenaa, vahvistaminen omassa päässä.

Sillä kun mietin miltä näyttäisin, jos..sitä ja tätä:D Tosin kun lukee näitä treenijuttuja tai katselee jonkun muutoskuvia niin tulee sellainen olo että jos toi pystyy niin kyllä mäkin pystyn;) Ja kehitys motivoi lisää.

Saan hyvät agrot päälle muistelemalla kahden viikon takaista peräänajoa poliisiauton perseeseen. Ja kaikki tää siks et yritin hakea lattialle pudonnutta palkkaripulloa jaloista :wall: Treeni on kyl ton jälkeen kulkenut aika hyvin :kippis1:

Silloin kuin pitkän päivän jälkeen pitäis salille vääntäytyä puolväsyksissä, mutta ei oikeastaan kiinnostais pätkääkää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sillä että olen paremmassa kunnossa ja näytän nuoremmalta kuin suurin osa ikäisistäni ja haluan niin olevan jatkossakin...

Ennen treenipäiviä tai ennemminkin ennen treeniä saattaa päässä pyöriä kuvaa, miten treenaan jotakin mahdollisimman paljon pelissä ja sitten se antaa potkua jatkaa treenejä, kun poseaa pukukopissa. "Jee, nyt jo lähes näkyy rintalihakset!!111"

Salilla jos sattuu soimaan rankka musa just ennen sarjaa saa tietenkin vähän agrea päälle sekä yksinkertaisen sananparren ajattelu ja hokeminen
NO PAIN,NO GAIN ! tota kun vähä mumisee ittekseen niin kyllä on uskoa taas että se rauta nousee, sen on noustava ! Ja sitä kehitystä ei tule ellei treenaa,kaikki liha on itse hankittava,kukaan ei lisää sarjapainoja sun puolesta.

Ja kuten Magnus Samuelsson sanoi World's strongest arms leffassaan(suomennettuna): Kun treenaat niin kans treenaat! kun lepäät niin lepäät kunnolla,älä mene salille tekemään jotain noiden asioiden väliilä: Dont do a half-ass workout!

Kirjottelin aikasemmin tänne etten kauheesti tarvii motivaatioita jne. Mutta olen ruvennu miettimään tota musiikin merkitystä, ja perkele kyllä se auttaa :) Oon heittäny aika rankkaa settiä mp3-soittimelle! Ja se sitten pauhaa täysillä ku vetää sarjaa, ja ennen sitä :)

mistään ei saa niin hywää potkua kun :rock: Turmion kätilöistä:rock: ja hywästä kannustavasta reeniseurasta :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom