Millä motivoit / psyykkaat itseäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GymMan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
-Katsomalla itseään peilistä

-miettimällä että vittu, elämä on muutettu! vanha paska jääköön!

-kukaan muu ei usko siihen ihmeeseen, että tästäkin raadosta saadaan vielä jotain, paitsi minä itse .. perrrrrkele! eli näyttämisen halu(kin)

Tästä tuli vielä mieleen se, että nykyään katsoo ihmisiä ihan eri tavalla. Katsoo kaikkia arvostellen ja miettii, että tuokin kun tekisi niin ja näin niin.... mutta, se siitä :)

Mä ainakin sairastan käänteistä anoreksiaa (mistä puhuttiin siinä Valentinosta kertosta dokumentissa) :D Peiliin kattominen ja schwarzeneggerin kuvat motivoi mua eteenpäin ja kaverin kanssa toisil vittuilu :whip:

Peiliin kattominen, muistelemalla vanhaa minää, visioimalla tulevaa minää, ajatustasolla psyykkaaminen ja ittesä haukkumine nyhväks. Myös se salin jälkeinen euforia saa aina uudestaan ja uudestaan palaamaan sinne punttisalin hämärään.

Pikkuveli punttaa myös, joten ei passaa hävitä reenipainoissa sille :)

Armoton treenikavereille vittuilu ja
nyt kun tuli hankittua mp3-soitin niin motivaatiosta vastaa mm: Before the Dawn,Slayer,Metallica,Hatebreed ja Chimaira :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juurikin peiliin katsominen ja kilpailu vietti pistää raudan nousemaan. Varsinkin se rauta motivoi itsessään:whip: :evil:

En mä itteäni sen enempää psyykkaa! Kuuntelen nyt jotaan vähän vauhdikkaampaa musiikkia ni se on siinä. Jos oon kotona eikä meinaa jaksaa lähteä salille ni otan paidan pois ja menen peilin eteen hetkeks. Sitte tajuu että perkele, sitä on treenattava vielä kovempaa :)

Mulla on pidemmän tähtäimen suunnitelma fysiikkani kehittämisessä. Pelkästään se itsessään riittää usein motivoimaan minut liikkeelle. Hankalina päivinä motivaattorina toimii treenikaveri ja peili. Lihashuolto meinaa joskus olla ylivoimaisen vaikeaa. Silloin laitan break-dancevideot pyörimään ja jopas jotakin muistaa syyn, minkä takia tulee pitää itsensä hyvässä kuosissa.

Halu kehittyä eikä junnata vaan paikallaan. Tottakai huonoja päiviäkin on mutta nekin on treenattava mahdollisimman kovaa. Hevi musa on se mikä antaa potkua reeneihin:rock:

Se luo kummasti motivaatiota kun silloin tällöin saa sarjapainoja nostaa ja pääsee lähemmäksi tuttuja vähän lahjattomampia ( hormoonimiehiä) :rock: Ja hyvä treenikaveri auttaa kummasti varsinkin jos veto 300kg penkki 180kg RAW ja natural!!! Luo uskoa tähän hommaan!!!! Kaveri on vielä 5 vuotta nuorempi (21v)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom