Millä motivoit / psyykkaat itseäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GymMan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On joo, mutta suhde omaan kroppaan kestää 100% koko elämäsi ajan, kun taas ne muut asiat elämässä voi kadota/muutttua/hävitä/karata/mitä vain ;)

Tarkotitko että saliurheilu saa jäädä kokonaan?

Tottakai menetyksiä tulee, mut ei se oo mikään syy paeta rautoihin vuodesta toiseen.

Kyllä salihommat jäi jo, kroppa on siinä kunnossa missä se fyysisellä työllä pysyy.

Mulla on niin :kakka: työ. Sitä on työpäivän jälkee niin aggressiivinen ja vittuuntunut, että paineet on pakko päästä purkaan salille. Ja ennen ku joku ehtii kommentoimaan, niin olen kyllä jo hakeutunut mielekkäämpiin hommiin, mut se nyt vaan ei ihan heti onnistu... Siihen asti pusketaan vihan ja vitutuksen voimalla:whip: :rock: :curs:

Niin, ihan ku se suhde kroppaan ei vois kadota/muuttua/hävitä/karata/mitä vain :)

Totta...:)
Sanotaanko että oma kroppa on se joka ei häivy koskaan näkyvistä & sen hyvin/huonostivoinnin saa (tai joutuu) tuntemaan koko ajan. Siksi se suhde on tärkeä ja se ei saisi kadota. Punttailu auttaa tässä IMO.

motivoin itseäni entisiä hoitoja ajatellen..siitä alkuun motivaatiota... jos ei vielä sekään auta niin mietin et toiset voi pröystäillä rahalla ja mammonalla mutta jos mä näytän löysä t-paita päällä treenanneelta, niin kumpi herättää kunnioitusta... bossin puku vai huolella treenattu kroppa??? rahalla ei saa kaikkea
-ei niin rikas- ;)

...niin kumpi herättää kunnioitusta... bossin puku vai huolella treenattu kroppa??? rahalla ei saa kaikkea

Vastaus tuohon saattaa olla sekä yllättävä että ikävä.

Musiikki ja seuraava kesä ovat itselläni tehokkaita motivaattoreita :D

Peili on aika hyvä motivaattori mulla. Sieltä mölöttää niin keskeneräinen projekti, että välillä mastentaa ihan. Ajaapa kuitenkin eteenpäin.

Henkistä hommaahan bodaus on eniten, kuten Platz aikoinaan sanoi.
Olen siis samaa mieltä.

Totta...:)
Sanotaanko että oma kroppa on se joka ei häivy koskaan näkyvistä & sen hyvin/huonostivoinnin saa (tai joutuu) tuntemaan koko ajan. Siksi se suhde on tärkeä ja se ei saisi kadota. Punttailu auttaa tässä IMO.

Jep :)

Eipä mitään sen kummempaa psyykkausta, joskus tulee kuunneltua jotain äkäistä musiikkia ennen salille lähtöä ja siellä saattaa sivusilmällä kerran vilkaista jonkun naisen kroppaa. Terveyden pitäminen on kuitenkin se suurin motivaatio.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei mulla mitään ihmeellisiä psyykkausjuttuja oo, mutta kyllä se riittää ku kattoo itteään peilistä ja vertailee peilin antamaa kuvaa siihen salilla rehkittyjen tuntien määrään. Tulee pakostakin ajatus->" painu salille siitä ruipelo et oo saanu vieläkään yhtään mitään aikaan, kotona makoillessa ei ainakaan kehity!"..

Musiikki esittää ykkösosaa. Sitten kait välillä itsensä piiskaaminen ja morkkaaminen, välillä leijuminen (siis sisäisesti, ei muille). Riippuu mielialasta. silmäkarkki kans ihan jees.

Viime vuoden (2006) keskivaiheilla iski ensimmäistä kertaa todellinen tympääntyminen siihen, miltä näytän. Salilla olen käynyt 7 vuotta, mutta KOSKAAN ei ole sikspäkkiä näkynyt, johtuen siitä että rasvaa kertyy kroppaan helposti, sen lisäksi että ei ole ollut tietoa pitkäjänteisestä ja järkevästä treenistä, ruokavaliosta jne.

Eli vois sanoa että tällä hetkellä kyllä ulkonäköpaineet kaikista eniten ajaa mua sinne salille. Onko sitten hyvä vai huono asia, mutta ainakin tiedostan ja myönnän sen. Toisaalta mä en osaisi kuvitella elämää ilman salitreeniä. Se on ollut mukana jo niin monessa elämänvaiheessa ja ollut aina se tuki ja turva, kun monet muut asiat tuntuu raskailta. Salilla mieli lepää. :) Ja aina sitä oppii sielläkin ittestään uusia asioita. Tänään esimerkiksi tajusin että olen oppinut pitämään jalkatreenistä tietyllä tavalla enemmän ku yläkroppatreenistä. Se tunne kun takakyykyn ala-asennossa lepää tukevasti kahdella jalalla oma kroppaa ja milloin mitenkin paljon lisäromua, on aika uskomaton tunne.

Et sellasia.

sillä kun katson peilistä.. ei se sen enempää tarvitse, tulokset (niiden onnettomuus) motivoi. tavoitteet.. jos joskus sen sata mailia saisi rikki penkissä..:)
ei tällä vuosikymmenellä.. joskus ehkä. se on tavoitteeni. ja sitäpaitsi musta on kivaa salilla. kunnon pumppi treenin jälkeen. se motivoi. kipeät lihakset seuraavina päivinä.. se on se juttu.. aah..

Mut ajaa salille ne tavoitteet. Ohjelmassa pyörii progressio ja onhan se ny hirveetä jos ei salille pääse sitä pyörittämään. Toinen syy on se olo mikä tulee jos salilta on vaikka viikon poissa. Mieletön fyysisen tekemisen puute, sitten on pakko mennä hakkaamaan halkoja, kairaamaan reikiä järven jäälle, ottaa ylimääräisiä lajitreenejä.

Se on oikeesti menny siihen, että ei sitä salille lähtemistä ees ajattele. Joka viikko kolme kertaa vaan yhtäkkiä huomaa pakkaavansa treenivaatteita reppuun klo 7:00. Seuraa vaan niinkuin sivustakatselijana koko operaatiota :). Päässä pyörii kymmeneltä alkavat luennot ja muut kuviot. Siihen havahtuu kun laittaa treenivaatteita pukuhuoneessa päälle ja selailee vihkosta mitä piti tehdä. Aika automaattista, ehkä sairastakin.

Lisäksi se olo sen jälkeen kun on ollut salilla ja käynyt saunassa... sitten polkee kämppään ja istahtaa nojatuoliin. Koko kropassa sellanen hyvä lämmin ja voipunut olo, eukko kehrää kainalossa. Niiiin nättiä. :)

Yllättävän paljon motivoi tuo Treenipäiväkirja-osio. Kannustaa paljon treenaamaan, kun näkee lähes kaikkien tekevän kovemmilla painoilla sarjoja :lol2:

Peilikuva motivoi yllättään hyvin, ja tietty hyvä näköset muijat..en tarkota mitää teini liisoja vaan muodokkaita muijii josta näkee selvästi et on käyty salil.:hyper:

Paras motivoija varmaan on kaljamahaiset kaverit tai sitten varmaan se rantakunnon tavoittelua. Myös tulee itsellä ainakin semmoista tietynlaista hyvänolon tunnetta treenin jälkeen ja paikkojen jumiminen <3 tietääpähän että jotain ainakin on tullu tehtyä :)

Ulkonäkö motivoi ja voimakkaan olon tavoittelu. Jos ei ole päässyt vaikkapa viikkon kyykkäämään, niin reidet oikein huutaa maitohappoa.

Suositut

Back
Ylös Bottom