Millä motivoit / psyykkaat itseäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GymMan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaupunki
Pohojanmaa
Kaikilla on varmaan omia "rutiineja" siihen miten saa itselleen sellasen sopivan "apinan raivon" päälle ennen reeniä.. Siis kysymys kuuluu: Mikä on sinun tapasi psyykata itsesi energiaa ja asennetta täyteen hyvän treenin varmistamiseksi?

Re: Millä motivoit / psyykaat itsesi?

Originally posted by GymMan
Kaikilla on varmaan omia "rutiineja" siihen miten saa itselleen sellasen sopivan "apinan raivon" päälle ennen reeniä.. Siis kysymys kuuluu: Mikä on sinun tapasi psyykata itsesi energiaa ja asennetta täyteen hyvän treenin varmistamiseksi?

No ennen treeniä en oikeen tee mitään. Mutta kun treenit alkaa ja treenikaveri tekee ekan kovan sarjan, niin sitten on PAKKO näyttää treenikaverille, että perkele mä treenaan kovempaa! Ja sitten vedetään sellaset setit, että oksat pois..

Illalla katotaankin sitten bodyvideoita joista irtoaakin sitten roimasti motivaatiota..

En tiedä, että tätäkö hait mutta kuitenkin...

die muzik

reenilatinkiin kuuntelen hirveetä hc-metal-paukutusta, on etenkin olemassa niitä tiettyjä levyjä mitkä potkii takuuvarmasti, tulee sellaisia "väristyksiä" niistä ja saa sykkeet nousemaan. kyllä siinä saa raivot päälle, kukaan ei ole vielä kuollut. ja jos joku kysyy niin en ainakaan tunnusta. ;)

Ei kai siihen ole sen kummempaa keinoa.Musiikki vaikuttaa meikäläiseen paljon,sekä tietenkin se jos joku homma ei meinaa sujua, niin sitten kun vähän ruoskii itseään niin siitä se lähtee.

katon peilistä itteeni, ja mietin että joskus oon vielä tiukassa kunnossa, ajattelen tyttöystiä että haluun näyttää sen takia hyvältä, haluun kasvaa isoks ja vahvaks, ja haluun olla turvallinen nalle..noitten jälkeen talliin treenaa:D

Itse vedän mielikuvaharjoittelua ennen treenejä (eli 0.5h - 1h tirsat töiden jälkeen ;)). Kun työasiat on näin saatu pyyhittyä hemmettiin päästä, olen valmis vääntämään.

Itse en normaaliin treeniin psyykkaa, koska se on erittäin kuluttavaa.
Maksimiyrityksiin yleensä käytän haukkumistaktiikkaa. Eli mutisen itsekseni jotain tyyliin: "vitun neiti" tai " naisetkin nostaa enemmän". :whip:

Ei tarvitse juurikaan motivaatiota treeneihin hakea, musiikkia kuunnellen haetaan kotona/salimatkalla tunnelmia. Joskus jos tuntuu sille ettei meinaa lähteä, niin hetkeksi käyn mietiskelemään itseäni/tuloksiani ja muuta maailman menoa(jälleen musiikin möyhätessä taustalla) ja huomaan kuinka säälittävässä kunnossa olen, se saa kyllä motivaation korkealle. :evil:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yleensä treenimotivaatiota löytyy ihan valmiiksi jo, ja rutiininomaisesti sujuu, mutta jos ei meinaa intoa löytyä, niin ajatellaan oikein negatiivisesti, katsotaan itseään peilistä oikein hyvässä valossa ja huonosta kulmasta (vaikka sivulta), ryhti löysäksi ja näky on hirveä... Sitten mietitään miten paljon pahaa se välipäivä siinä treenikierrossa tekee jne... Sitten otetaan vielä kreatiinia nassuun jne. ja ajatelaan että pakkohan tässä on mennä kun nämäkin jo tuli otettua. :)

Tai sitten toisaalta tulee pakkikselle lukemaan miten HYVIN jonkun treeniohjelma on kulkenut ja lihaa tullut, katselee omaa päivyriä ja onhan sitä kehitystä tullut...näyttääkin jo isommalta. Sitten voi vähän murahdella ja lähteä treenaamaan. :)

Lehdet ja bodyvideot tarjoavat tietynlaista äsykettä lähteä treenaamaan. Plus oma kroppa, joka pitäisi saada "kohilleen"!

Re: Millä motivoit / psyykaat itsesi?

Originally posted by GymMan

Katon itseäni peilistä. :urjo:

No ei vaan. Jos yksin menossa salille, niin kunnon musaa ennen treeniä.
Jos taas eräs toinen kilpakumppani tulee salille, niin hän kyllä pitää tsemppaamisesta huolen.

Re: Re: Millä motivoit / psyykaat itsesi?

Kyllä 24-vuotiaalle poikamiehelle parhaana motivaattorina toimii naisten suosio. Kun ajattelee, että "saan muuten varmasti Killerin siiriltä pillua, jos treenaaan kovaa", ei motivaation puute juuri vaivaa.
:D

psyykkaus

Hyvä raivo tulee vittumaisista kolleegoista ja eläkkeelle
jääneistä vittumaisista kolleegoista!
tosin niitä on aika vähän mutta sitäkin vittumaisempia.
toinen on...:curs:

automatkalla salille popitan agremusaa se auttaa ainakin vähän

Mulle ainakin hyvä lämmittely/venyttely saa aikaan hyvän treenifiiliksen. Usein salille mennessä on vähän vetämätön olo, mutta lämmittelyn ja venyttelyn jälkeen tuntuu jo ettei saa näppejä pysymään irti raudoista (onneksi ei tarvikaan... :) )

Yleensä ajan kuntopyörällä 3-5min, teen etukyykkyjä kehonpainolla, kevyitä, lämmitteleviä sarjoja sekä selälle, että rinnalle (taljat, punnerrukset), jonka jälkeen venyttelen joka lihasryhmän 2-4:llä venytysliikkeellä. Tämän jälkeen olo on energinen ja kroppa tuntuu vireältä ja joustavalta eli valmiilta treeniin.

No tänään salilla radio NOVA ja Salovaara liikenteessä....AAAARRRRGGGGGHHH ja rauta liikkuu:D

Suositut

Back
Ylös Bottom