Millä motivoit / psyykkaat itseäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GymMan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yep kyllähän se mullakin taitaa olla tuo musiikki jolla saa sen nätin agren päälle... Ainakin hetkellisesti.
Kotona kuuntelen hirveää HC HEAVY MÄTTÖÄ ennen kuin lähden salille polkemaan. Salilla jossa treenaan soi lähinnä vain NRJ ja Kiss FM. Joskus kyllä nuista Britney Spearsin ja N´Syncin biiseistä saa ihan kivan vitutuksen päälle jolloin se rauta myös tuppaa nousemaan hieman kevyemmin. Ja se halu kasvaa isommaksi ja aina vaan isommaksi antaa myös treenille lisäpotkua! :whip:

Ei tuo kait kovin kummoisia vaadi. Ajattelen sitä naisten määrää mikä mulla tulee olemaan sitten joskus ku olen iso ja vahva. :david:

Ennen treeniä teen jotain mikä ei liity treeniin, esim kuuntelen musiikkia tai nukun.

Ennen kovaa sarjaa rentoudun - sulkemalla silmät ja vetämällä syvään ilmaa. Odotan kunnes olen ihan rauhoittunut ja täysin itsevarma. Syke laskee tavallisesti tuonne leposuuntaan. Mun mielestä paras tapa valmistautua sarjaan.

En psyykkaa ennen treenejä ikinä, ilman agrea treenataan. Ennen maksimeja Children of bodomia ja keskittymistä.

halu kasvaa isommaksi ja tulla vahvemmaksi yleensä motivoi mua treeneissä...musa on iso +

Joo ei enää osaa oikein treenata ilman mp3 soitinta :( Sitte kun soittimesta loppuu virta kesken treenien niin vitutus on huipussaan :curs:

Eilen olis ollu maximin kokeilu päivä, mutta en ees ruvennu yrittämään kun joku saatanan SÄVEL RADIO soi taustalla Miten salin henkilökunta kehtaa ees pitää tommosen kanavan päällä.

HÄVETKÄÄ!!!!!:curs: :curs: :curs:

Originally posted by fly*
Eilen olis ollu maximin kokeilu päivä, mutta en ees ruvennu yrittämään kun joku saatanan SÄVEL RADIO soi taustalla Miten salin henkilökunta kehtaa ees pitää tommosen kanavan päällä.

HÄVETKÄÄ!!!!!:curs: :curs: :curs:

Yep yep. Sama homma salilla jossa minä treenaan. Siellä soi vaan Kiss FM ja kaiken maailman NRJ:t. Tosin ymmärtäähän sen kun valtaosa treenaajista on keski-ikäisiä naisia.
Toisella salilla täällä treenaajat valitti kun suurimman osan ajasta soi Iron Maiden taustalla... Siellä oppikin kaikki Maidenin biisien sanat ulkoa. :lol2:

Originally posted by RikuRiuku
Yep yep. Sama homma salilla jossa minä treenaan. Siellä soi vaan Kiss FM ja kaiken maailman NRJ:t. Tosin ymmärtäähän sen kun valtaosa treenaajista on keski-ikäisiä naisia.
Juu, salilla missä käyn soi koko ajan Kiss FM :curs: :itku:

Asiaan: Emmä oikeestaa millää itteeni psyykkaa ennen salille lähtöä. Parin lämmittelysarjan jälkee saa yleensä agren päälle hyvin.
Viime kerralla yritin psyykata itteäni ku kävelin salille, sanoin itelleni "vittu mä oon vahvempi ku kukaa koko salilla", ei toiminu ku alko itteekii naurattamaa :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä kattelen Dorian Yatesin - Blood And Guts-videota. Musiikista ei ole hyötyä, se häiritsee mulla vain keskittymistä, varsinkin musiikki josta oikeasti tykkään. Mietin myös mitkä liikkeet teen treenissä. Sitten kävelen hymyillen salin seinästä tai ikkunasta läpi. Paras olo tulee, jos sali on tyhjä.

Selkätreeneihin on nyt hyvä motivaatio ilman Yatesiakin. Johtuu varmaan siitä, että nyt on opittu treenaamaan selkää. Sain viime perjantaina latsit ensimmäistä kertaa kipeiksi ja olen nyt iloinen, kun ne ovat vieläkin jäykkänä. Aahhh...:piis:

EDIT: 05-08-2003 22:10 Warheart lisää voitonmerkin.

Re: Millä motivoit / psyykaat itsesi?

Ei tarvi psyykata erikseen, kun samalla salilla käy somaleita, venäläisiä ja narkkareita. Se on nimittäin kaupungin omistama sali niin ne saa sossusta ilmaiskortteja. :curs: :curs:

Taannoin ajattelin, että pitää varmaan vaihtaam salia, mutta sitten tuli ajatelleeksi tätä motivaatio puolta, että sehän on perkeleen hyvä juttu.

Kaivetaan lompakosta entisen tyttöystävän valokuva ja tuumitaan siinä hetkinen että "mikä vittu se voi olla saatana?!?!". Sen jälkeen läpsitään itseä pari kertaa kasvoille, lähdetään salille, ja laitetaan pari entisen nykyistä poikaystävää tankoon ja tempastaan sitä kattoon suu vaahdossa :thumbs:

ja tietenki en vois arnin kanssa olla ku samaa mieltä

Originally posted by arni
halu kasvaa isommaksi ja tulla vahvemmaksi yleensä motivoi mua treeneissä...musa on iso +

Re: Re: Re: Millä motivoit / psyykaat itsesi?

Originally posted by Helvetti
Kyllä 24-vuotiaalle poikamiehelle parhaana motivaattorina toimii naisten suosio. Kun ajattelee, että "saan muuten varmasti Killerin siiriltä pillua, jos treenaaan kovaa", ei motivaation puute juuri vaivaa.
:D

Siirillä on muuten suomen suurimmat rinnat..aivan tajuttomat bosat!

Siiri=:urjo:

Kun on motivaation puutetta ennen treeniä, saatan kattoa esim. Blood & Gutsista niiden lihasryhmien treenikohdat jotka itsellä olisi vuorossa. Sarjojen aikana kun ei enää meinaa rauta liikkua, ajattelen että "Vitun läski, viimeiset toistot vasta merkitsevät". Pieni tsemppaus ja agren hakeminen on ihan jees. Musiikki auttaa tosi paljon. HooCee.

Halu kasvaa isoksi ja vahvaksi riittää mainiosti motivaatioksi minulle. Ja parin pitkän sairasteluista ja muista tekosyistä johtuneen tauon jälkeen on motivaatio helvetillinen. :curs:

Originally posted by kaurajätti
Yksi sana: Rammstein...

ja Mutter. Aaahhh... Treenin aikana mulla on mieli niin tyhjä ettei siinä pahemmin edes mieti mitään mutta kun ajattelee sitä hyvää oloa treenin jälkeen niin kyllä kulkee.

Useimmiten mä lähden hakemaan salilta kipua ja kun sitä riittää niin treeni kulkee.

Tota Helvetti, en tahdo romuttaa unelmiani mutta olen kuullut huhun, että Siiri olisi lepakkotyttö ja treffailisi MC Marikoa.

Tämän annostelussa täytyy olla varovainen.

Seiskasta kun lukee palstaa, missä kansa lähettää julkkiksille terveisiä, niin johan alkaa painostamaan. Siis tyyliin "Edvin, leikkaa hiuksesi! En jaksa enää istua 14 tuntia television ääressä, kun minun täytyy katsoa karvakasaasi nimim. Kyllästynyt Kihvelimäeltä" ja niin edelleen.

Ja jos lukee liikaa niin masentuu, turtuu, ärtyy, väsyy... ...heikottaa...

:itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom