Millä motivoit / psyykkaat itseäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GymMan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Istuskelen ennen salille lähtöä ihan rauhassa nojatuolissa kahvikupin kanssa musiikkia kuunnellen. Tiukka keskittyminen ja itsevarmuus on ne keinot mitkä jyllää maksimimaaliseen voimaan tähtäävässä harjoittelussa. Ainakin minulla.

Originally posted by Kraftwerk n
Istuskelen ennen salille lähtöä ihan rauhassa nojatuolissa kahvikupin kanssa musiikkia kuunnellen. Tiukka keskittyminen ja itsevarmuus on ne keinot mitkä jyllää maksimimaaliseen voimaan tähtäävässä harjoittelussa. Ainakin minulla.

Itse taas pyrin olemaan keskittymättä liikaa. Jos onkin joskus tärkeät nostot edessä ja tämä ylikeskittyminen herpaantuu, niin se nosto on siinä ja valmis.

Kyllä. Ylikeskittymistä on syytä varoa , sillä tietty rentous pitää säilyttää(se rentous tulee itsevarmuuden myötä). Itse en koskaan ennen maksiminostoa ajattele että nyt nostetaan maksimia , vaan että se on jo nostettu. Ja että se oli kevyt. :)

ei mitään poppakonsteja, mutta agre toimii :thumbs:
jos pitäis päästä kyykkäämään ja jollain on kyykkypaikalla puolen tunnin sessio 50 kilon painoilla menossa, niin tahtomattakin alkaa kierrokset nousta, varsinkin jos on kiire.

Kahvilla

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pakkotoistoa kun lukee saa hyvän tsempin päälle :kippis1:
Ennätys-kokeilu-päivinä on aamusta asti paskat housussa. Jännittää aina niin pirusti. :urjo: Mutta jos ja kun se ennätys sitten tulee, niin kyllä on taas hymy perseessä seuraavat... pari päivää :D

Silloin kun vielä treenasin :rolleyes: niin kotona ennen lähtöä luukutin mättömusiikkia naapureidenkin iloksi. Esim metallican justice-levyn jymistelyt toimii. Samalla nautin jotain piristävää kuten kahvia tai jotain ja pakkailen treenikassia.

Hyvä motivaattori on kun joutuu katsomaan Suomen vahvin mies kisailijoita treenaamassa. Omat painot on siinä vieressä pakko nousta.

Mietin usein ennen sarjaa myös nyrkkeilyä ja vapaaottelua. Tulee sellainen agressiivinen olo että voisi heittää jonkun :david: siitä vierestä lapio-otteella seinään.

Hyvää kamaa on tosiaan myös kunnon gangsta rap ja "light weight beibii!!!" Ronnien malliin.

motivaatio

tällaista kyselisin että kun ollut tuota taukoa tuossa ja nyt pitäisi alkaa taas treenaa ja jostain pitäisi motivaatiota kaivaa..niin kertokaapas viisaampina että miten sitä voi kaiviskella?:whip:

Asennoitumalla ja keskittymällä tulossa olevaan treniin, ja treenin aikana suoritukseen, vain ja ainoastaan suoritukseen... Ei siinä sen kummempaa psyykkausta tarvita...

Ennen sarjaa psyykkaan vain itseni ajattelematta mitään. Tuijotan tuimasta eteen/maahan/tankoon, enkä annan kenenkään häiritä. Viisi syvää hengitystä ja menoksi.

Ajattelen mielessäni, että minusta tulee helvetin iso ja vahva.

Originally posted by MissFlightattendant
Asennoitumalla ja keskittymällä tulossa olevaan treniin, ja treenin aikana suoritukseen, vain ja ainoastaan suoritukseen... Ei siinä sen kummempaa psyykkausta tarvita...
Sama täällä. Joskus harvoin ajattelen jotakin harmittavaa asiaa. Viimeksi tänään erästä vaalia, jonka tulos meni päin p****ttä, ja kurjistaa meikän elämää rutkasti. Ja eiköpäs mimmi vääntänyt hauiskäännön vika sarjaan jopa viisi pakkotoistoa, ihan pahalla sisulla hampaat irvessä. On nyt hyvä tunne käsvarsissa.

Mulle riittää kun on salilla hyvää ja suht raskaanlaista musiikkia korvalapuissa.
Loppu menee kuin itsestään, mitään erityisiä psyykkauksia en harrasta, ja kuten tuo herrasmies ylempänä sanoi, tietty rentous pitää aina olla.
Korvalappujen kanssa on käytönnössä omassa maailmassa eikä ympäristö kiinnosta eikä häiritse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom