Millä jaolla treenaat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pevelius
  • Aloitettu Aloitettu
2-jakoinen tällä hetkellä dieetillä ja mitä todennäköisimmin myös kun siirryn plussille. Tosin jakoa lukuunottamatta ohjelma menee melko lailla uusiksi.

2 jakosella oon alottanu :) ja hyvä on! :D

Seitsämän jakoisella on nyt vajaa kuukausi menty. Nelijakonen kävi hiukan liian rankaksi.

:lol2:

Itse hieron 1-jakoisella. Kohta taas tutun ja turvallisen 2-jakoisen kinppuun.

Älä hikoile hyvä mies. Varmasti on hyvä, iso setähän sä olet. Hymyilytti vaa tuo koko homma, kun 4-jakoinen kävi raskaaksi niin about tuplattiin koko setti ja hyvin heiluu. :D Ei siinä, tuplaanhan minä itsekkin. Ehkä 2-jakoisen jälkeen 4 ja sen jälkeen tuohon sun seiskaan :D

Älä hikoile hyvä mies. Varmasti on hyvä, iso setähän sä olet. Hymyilytti vaa tuo koko homma, kun 4-jakoinen kävi raskaaksi niin about tuplattiin koko setti ja hyvin heiluu. :D Ei siinä, tuplaanhan minä itsekkin. Ehkä 2-jakoisen jälkeen 4 ja sen jälkeen tuohon sun seiskaan :D

Siis nelijakonen kävi sen takia rankaksi, kun silläkin tuli treenattua 5-6 kertaa viikossa. Tällä seiten jakosella nuo salikäynnit on sen verta lyhyitä, että vaikka niitä tuleekin useasti niin silti jaksaa hyvi reenöillä.

Siis nelijakonen kävi sen takia rankaksi, kun silläkin tuli treenattua 5-6 kertaa viikossa. Tällä seiten jakosella nuo salikäynnit on sen verta lyhyitä, että vaikka niitä tuleekin useasti niin silti jaksaa hyvi reenöillä.

Aevan. Mikäs tuossa jos ehtii tuon verran käymään. :puntti:

Nyt on kokeilussa aika erikoinen ohjelma.
1.vk 2-jakonen
2.vk 3-jakonen
3.vk 1-jakonen
4.vk kevyttä pumppailua

toistot 8-20

Bodyopuksen syklisen ketodieetin ehdoilla tällä hetkellä:

Maanantai: yläkroppa raskas (5-8 toistoa)
Tiistai: alakroppa raskas (5-8 toistoa)
Perjantai: koko kropan tyhjennystreeni x 2 (aamulla salilla ja illalla vielä kotona) 15-25 toistoa.

Tiistai-illasta torstai-iltaan vähintään 3 aerobista treeniä, viikonloput totaalilepoa.

4-jakoisella mennään, vakiopäivät ma,ti,to,pe. Joka 3. viikko käsille supersarjat Savolaisen tyyliin. Joka 4. viikko lepoa/kevyttä pumppailua.

2-jakonen siten että ma ja to työntävät ja ti ja pe vetävät. Ollu käytössä tammikuusta asti. Syksy meni 1-jakosella, johon varmaan palaan taas kesän ajaks ku ei todennäkösesti ehdi/jaksa treenata ku korkeintaan kolme kertaa viikkoon töiden takia.

Back
Ylös Bottom