Miljonääri Jussi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viivi
  • Aloitettu Aloitettu
Eikös tuo Net Virginin juttu ole kopio Iltalehdessä olleesta vastaavasta jutusta? Vai oliko tuo erilainen? En saa mistään nyt Iltalehden juttua näkyviin.

Eli kuka niitä tekijänoikeuksia nyt rikkoi :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vilma-liina sanoi:
Anteeksi, että tää Miljonääri Jussi nousi taas pintaan, mutta oli pakko. Tän päiväisessä paikallisessa lehdessä, nuorten palstalla on nimittäin julkaistu Net Virginin laatima (olihan se näin?) savolaisversio Jussin puheista!!!! :hyper:
Äkkiä noi jutut näyttää leviävän nykymaailmassa.
Ja tekijänoikeuksiakin on loukattu, kun Net Virginin nimeä, (eikä kyllä kenenkään muunkaan) näkynyt missään.... :)

Toi nyt vaan on tullut s.postiin noin tuhat kertaa sen ohjelman alun jälkeen...

Vastasi myös varmasti Tiukkikselle.. :lol2:

ps. tekijänoikeudet on syvältä...

Kyllä kaverin kaa revettiin ku kateltiin tota extraa. Ville heitti hyvän kommentin siitä vaikuttiko Miran tiputtamiseen se ettei Mira antanut Villelle :

"Eeeei...ei se siitä ollu kiinni kuka anto persettä ja kuka ei, persettähän saa aina."

Äh pakko katsoa miljonäärinussia, kun se on niin ärsyttävä ohjelma...

Huomaa miten naiset on katkeria ja naamat kiiltelee kilpaa. Mutta pahinta ohjelmassa on öykkärijussi. Voi tsiisus ssitä ssössötäjää, joka vääntää jotain imeising juttua välin ja yrittää vääntä jotain slangia. Meneepä hyvin kohteliaasta miljonääristä, kun ensiksi kysyy joltain kysymyksen ja sen jälkeen ei katso toista silmiin vastauksen aikana vaan mässää jotain ruokaa naamaan ja puhuu ruoka suussa. Periaatteesa noista sänkyhomista ei olisi kannattanut paljoa mainostella, koska huijjaamallahan ne sinne sai. Ohjelman luonteen huomioon ottaen ei olisi saanut käyttää hyväkseen. Pelimiesohjelmat erikseen. Ohjelma on jotenkin tuotettu tönkösti.

Ville heittää aina hyvää öögaa. :david:

Se mua ihmetyttää miten ne tytöt voi olla niin tyhmiä ettei tajua huijausta. Se yks niistä kysyi että mitä sen vanhemmat on siitä mieltä että se iskee naisia telkkarissa. Niin jussi vastas että "ei ne tästä mitään tiedä". Kyllä siinä jo pitäs sytyttää että jos kaveri olisi miljonääri niin aika VARMASTI sen vanhemmat tietäs asiasta eikö vain?

ei hemmetti taas kirjotin ton ylemmän veljen nimellä kun en huomannut että sen login oli jäänyt tähän ;D nooh toivottavasti ei velipoika suutu

PorinKarhu sanoi:
Se mua ihmetyttää miten ne tytöt voi olla niin tyhmiä ettei tajua huijausta. Se yks niistä kysyi että mitä sen vanhemmat on siitä mieltä että se iskee naisia telkkarissa. Niin jussi vastas että "ei ne tästä mitään tiedä". Kyllä siinä jo pitäs sytyttää että jos kaveri olisi miljonääri niin aika VARMASTI sen vanhemmat tietäs asiasta eikö vain?

Jep. Ainakin kun kaveri on olevinaan perinyt miljoonansa. Paljonhan muuten noille akoille on maksettu tuosta itsensä nöyryyttämisestä julkisesti? Välillä näyttää ettei niitä kiinnosta pätkääkään koko homma...

Kavereiden kanssa alkaa jo vakiintua:
"Mennään heittää mimmeille vähän öögaa ja kysytään jos mä voisin olla sun boifrend."

Siiz vähä mä voin olla taas ylpeä itsestäni ja tunnustaa, että en ole katsonut jaksoakaan tästä Miljonääri Jussista.

Suosionosoituksia otetaan vastaan. :haart:

Vahingossa katsoin eilen pätkän, siinä loposka hyvästeli tytöt vetämällä samaan aikaan mässyä naamaan. Suu kävi, puhetta tuli ja aina välillä lensi uusi merkkari naamaan, mäiskis mäiskis. Tosi eleganttia ja niinku tietsä.

Jotenkin siitä sai myös sellaisen käsityksen, että daameja ( :D ) alkoi äijä vituttaa jo ja rankasti... pakko katsoa ensi jakso kun totuus paljastuu.

Hyvä loponen, äijä valitsee huimaan loppukamppailuun ainoat naiset jolta saa pesää. Tiedä sitten miten käsikrijoitettu tämä suomenkin versio on..

screwdriver sanoi:
Hyvä loponen, äijä valitsee huimaan loppukamppailuun ainoat naiset jolta saa pesää. Tiedä sitten miten käsikrijoitettu tämä suomenkin versio on..

Minä oisin ainakin tehnyt sen selväksi jo alkumetreillä, että jos jatkoon haluaa niin tietää mitä tekee... :D

Hauska nähdä miten käy kun se paljastaa tytöille totuuden...se thaityttö nyt on varmaan pelkästään miljoonien perässä siellä...ihan ok viihdettä, on sitä paskempaakni nähty. Saapa ainakin hyvät naurut!

Timba79 sanoi:
se thaityttö nyt on varmaan pelkästään miljoonien perässä siellä...
Varmaan ainoana.

allnighte.gif

Miljonääri jussi on minun mielestä kertakaikkiaan loistavaa viihdettä.

Laitetaan useampi nuodi viettämään hulppeaa elämää. Samaan soosiin sotketaan sitten armoton kilpailutilanne. Todella jännittävää.

Ohjelman leikkaus ja ohjaus on niin loistavaa että. Esim kun ville vuoron perään kestitsi neitosia, niin musiikkikin oli hektistä/romanttista sen mukaan mitä touhuttiin... tai sitten musiikkia ei ollut ollenkaan vaan kuului rakkauden ääniä... Samalla muut kilpasiskokset vietti tylsää päivää altaalla ja musiikkikin oli, yllätys yllätys... tyylsäää.

Sitten minusta on todella mielenkiintoista seurata sitä, kuinka milli-jussin ja neitosten välille kehkeytyy romansseja... aah, niin ihanaa ja yllättävää...ei kai 2-kybäset sentään... juu'u, kyllä ne!

Minua muuten ihan oikeasti jännittää se, kenet Ville lopulta valitsee. Se on kans sit mukavaa kun saa varmasti seurata "finalistien" elämää jatkossakin viikko-lehtien jutuissa yms yms. Tiedä vaik niistä joku sais jotain "julkkis-duuniakin".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom