Miljonääri Jussi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viivi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä vitusta te TIEDÄTTE, että Ville on saanut niiltä pesää?

Sanakirja ---->tiedon määritelmä

Miljonäärijussi--->käsikirjoitus + leikkaus + raha--------->tieto?????????????

Vai olinko minä kusella silloin, kun Loposen kikkeli hidastettuna survoutui Funin perseeseen?

Tuli törmättyä Miljonääri - Jussiin Amarillossa jokunen aika sitten, ja oli ihan pakko käydä heitämässä läppää :

Siis hei ihan fantastista, fantastista et sä oot täällä ja mä oon täällä ... siis hei tiätsä ihan fantastista..

ettäpä silleen !!

-Kaapo- sanoi:
Siis hei ihan fantastista, fantastista et sä oot täällä ja mä oon täällä ... siis hei tiätsä ihan fantastista..

Justiin mahtavaa, turha kuvitella käyvänsä paarissa ilman että joku känninen jurpo tulee aukomaan päätään. :rolleyes:

Mutta toisaalta: mitäs läksit, niin! :D

Tomi sanoi:
Varmaan ainoana.

allnighte.gif

Juu, ihan ainoana... :D Sen funin vai mikä lieneekään se valitsee ja saa pakit kun ei ookkaan fyrkkaa...sori nyt jos paljastin koko juonen... :D

Noi muijathan ei alun perin tienneet että he tapaavat rikkaan jannun, luulivat vaan olevansa jossain deittiohjelmassa. Joten tuskin rahan perässä ovat alun perin lähteneet.

-Kaapo- sanoi:

ettäpä silleen !!

Heittääks se Lopounen oikeestikin tollasta läppää? Mä kun luulin, että se kuuluu vaan tohon roolihahmoon...
maailmankansalainenhan alkaa hiljalleen korvata alkuperäistä sanavarastoa uudemmilla. Ei se tosin selitä noita joitain pöljimpiä.

Jantunen sanoi:
Heittääks se Lopounen oikeestikin tollasta läppää?

Kyllä. Mut jos sen kuulemma tuntee niin se tosi kiva poitsu :haart: . Mutta tolla tavalla se puhuu normaalistikin.

Surullisinta asiassa on se, että ohjelma on kuin läpileikkaus nykyajan arvoista, siitä, mitä pidetään hyväksyttävänä, sekä siitä, mitä jopa suositaan...

Mutta eihän se mitään, niin kauan kun on kivaa, tietsä? :rolleyes:

Seiskan lukeneena voin kertoo seuraavaa:
-Funi ja ville olivat harrastelleet muutakin kuin postimerkkien keräilyä...
-Karin ei mennyt villen kanssa edes "sänkyyn" asti.

Tietsä ku mennään heittää fantastisille daameille vähän öögaa... Heh!

Ja Funi haukku tän päiväsessä seiskassa villen vähän tyhmäks osittain just ton puhetyylin takia. Tosin ylisti sänkytoimintaa...

ringside sanoi:
kun Loposen kikkeli hidastettuna survoutui Funin perseeseen?

:urjo: :kuvia:

Kaikki uudet viihdeohjelmat(siis kotimaiset versiot) tuntuu olevan pelkkkää epäonnistunutta paskaa. :urjo:
Vai montakohan kertaa itse real original millionaire-Joe lässytti juorulehdille kesken kisan että "hyvä tavara sillä on eikä yhtään pihtaa".
Ei sitä nussimista tartte mun mielestä joka helvetin asiaan nykyään sotkee,tiskaaja-Jussi olis voinut senkin asian jättää arvailujen varaan ja ohjelma olis ollut jo paljon laadukkaampi.

Eiko mää oon tiskaaja,pillu sillä oli,tissit ja kaikki... :david: :david: :david:

Just tällänen juttu kertoo sen kuinka onnistunut toi sarja on. Suurin osa niistä jotka inhoaa jussia / muijia katsovat silti ohjelman.

Pari jaksoa katsoneena ihmettelen sitä saatanan puhetyyliä..?? Miksi joka väliin pitää tunkea se niinq? Tämän Miljönääri-Jussin ja ämmien lisäksi ainakin Joonas Hytönen sanoo joka lauseeseen vähintään sen kaksi niinq sanaa?? Käyttäisivät sitten mielummin vanhaa kunnon lauseen värityssanaa eli vittua! KELE!!

Jarek sanoi:
Ei sitä nussimista tartte mun mielestä joka helvetin asiaan nykyään sotkee,tiskaaja-Jussi olis voinut senkin asian jättää arvailujen varaan ja ohjelma olis ollut jo paljon laadukkaampi.

Eiko mää oon tiskaaja,pillu sillä oli,tissit ja kaikki... :david: :david: :david:

Mul hajos pakka täysin, kun mä luin tota! :D

Onhan se jätkä ihan läppä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom