Miljonääri Jussi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viivi
  • Aloitettu Aloitettu
Mariko sanoi:
Olipa ilkeä viesti :(

Tietenkin jos olisin ollut fiksumpi, en olisi vastannut ensimmäiseen kommenttiisi ollenkaan, tän siitä saa...
Nähtävästi ymmärrät huumoria kun et alkanut meuhkaan ja lähetteleen tappouhkauksia sua pilkanneille. :lol2:

:jahas: Ei onnistunut,damn...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MuayThai sanoi:
Nähtävästi ymmärrät huumoria kun et alkanut meuhkaan ja lähetteleen tappouhkauksia sua pilkanneille. :lol2:

Uhkaukset ei kuulu mun tyyliin, kannatan ennalta arvaamatonta suoraa toimintaa :evil:

Ei vaa, kyl mä aion ihan teijän kaveri olla :)

Aiemmin ketjussa jo totesin ensimmäisen jakson nähneenä, että kilpailijat eivät olleet ulkonäöllisesti miljonäärimiehen tasolla. Varasin itselleni pienen oikeuden muuttaa mielipidettäni toisen jakson aikana, kun naiset esiintyivät bikineissä. Vaikka ensimmäinen jakso ei hyvää lupaillut, optimistisena vielä elin toivossa, että naiset olisivat hyvävartaloisia.

Toinen jakso olikin sitä suurempi pettymys. Joukossa oli pari normaalia, muista ei viitsi puhuakaan. Pakko todeta toisen jakson jälkeen, että nämä eivät ole sen paremmin miljonäärin kuin sarjassa näyttelevän Villenkään tasoa.

Villen tehtävä pudottaa kilpailijoita on liiankin helppo, kun kukaan ei säväytä edes ulkonäöllään. Vaikeuksia tulee lähinnä siitä, että lopussa on pakko valita joku, vaikka ei kauheasti kiinnostaisikaan.

Ilta-Sanomissa oli otsikko, että "Miljonääri Jussin kilpailijoita kuvattiin salaa makuuhuoneissa" tjsp. He eivät kuulemma tienneet, että makuuhuoneessakin oli kameroita. Luulivat vain, että ainoastaan kun kameramiehet olivat paikalla niin heitä kuvattiin. :)

http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.asp#id727092

En katsonut viime jaksoa, mutta nää anaalijutut yms mistä luin täältä varmaankin puhuttiin makuuhuoneissä? Taitaa vähän nolottaa jutut näin jälkeenpäin kun tajusivat, että kamerat kuvas kaiken. :lol2:

Mitäköhän muuta on tiedossa jos he eivät koko ohjelman kuvauksien aikana tienneet 'piilokameroista'. :D

Ne "anaalijutut" kuvattiin autossa, ja ne muijat ties et niitä :kuvia:ttiin sillon.

Jos mun pitäis ite valita kumman katson, normaalin vai extran, ni valitsisin 100% varmuudella extran!

kno sanoi:
Ilta-Sanomissa oli otsikko, että "Miljonääri Jussin kilpailijoita kuvattiin salaa makuuhuoneissa" tjsp. He eivät kuulemma tienneet, että makuuhuoneessakin oli kameroita. Luulivat vain, että ainoastaan kun kameramiehet olivat paikalla niin heitä kuvattiin. :)

http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.asp#id727092

En katsonut viime jaksoa, mutta nää anaalijutut yms mistä luin täältä varmaankin puhuttiin makuuhuoneissä? Taitaa vähän nolottaa jutut näin jälkeenpäin kun tajusivat, että kamerat kuvas kaiken. :lol2:

Mitäköhän muuta on tiedossa jos he eivät koko ohjelman kuvauksien aikana tienneet 'piilokameroista'. :D

Eilisen Iltalehden mukaan anaalijutut puhuttiin automatkoilla. Edelleen harmittaa kun en kyseistä Extraa nähnyt, kyllä mua ainakin kiinnostaa mihin ketäkin on laitettu. Petteri Ahomaan mukaan tytöille oli useaan otteeseen kerrottu että wc:t ja kylpyhuoneet ovat kameratonta aluetta, eli intiimit asiat voidaan hoitaa niissä.

Wendy sanoi:
Eilisen Iltalehden mukaan anaalijutut puhuttiin automatkoilla. Edelleen harmittaa kun en kyseistä Extraa nähnyt, kyllä mua ainakin kiinnostaa mihin ketäkin on laitettu. Petteri Ahomaan mukaan tytöille oli useaan otteeseen kerrottu että wc:t ja kylpyhuoneet ovat kameratonta aluetta, eli intiimit asiat voidaan hoitaa niissä.

Ok. Ilta-Sanomat antaa ymmärtää, että he eivät tienneet 'piilokameroista' makuuhuoneissa.

Terhi Vatanen IS: "Kukaan ei olisi teipannut tissejään huoneissaan, jos olisi tiennyt, että siellä kuvataan."

En tiedä sitten, onko Petteri tietoisesti jättänyt sanomatta, että makuuhuoneissa on kamerat. Kertonut ohimennen, että vessoissa ei sit kuvata. :)

Luulenpa, että voi tulla esille vielä vaikka mitä jos ovat luulleet, että huoneissaan voi puhua rauhassa kun kameramiehet ovat poissa. :evil:

Lauantaina Tammisaareen!

Miljonääri-Jussin ura on vahvassa nousussa!

Tammisaarelainen kenkäkauppa Wildshoe ilmoittelee ilmaisjakelulehdessä:
"MILJONÄÄRI Jussi vierailee liikkeessämme la 28.2. tarjoilemassa kahvia asiakkaille. Päivän 100 ensimmäistä naisasiakasta saa lahjaksi korun!"

Ja vieressä värikuva jossa moppipää hymyilee hurmaavasti.

reino sanoi:
Miljonääri-Jussin ura on vahvassa nousussa!

Tammisaarelainen kenkäkauppa Wildshoe ilmoittelee ilmaisjakelulehdessä:
"MILJONÄÄRI Jussi vierailee liikkeessämme la 28.2. tarjoilemassa kahvia asiakkaille. Päivän 100 ensimmäistä naisasiakasta saa lahjaksi korun!"

Ja vieressä värikuva jossa moppipää hymyilee hurmaavasti.

Eiköhän punttimimmit mennä tuonne porukalla ;)

Vilmis? Sakael? Tiinuli? IronButt? Zannaz?

Anyone? :hyper:

Hitto, just taidetaan olla tuolloin kaikkien itseään kunnioittavien suomalaisten kehonrakentajien Mekassa, elikäs Mayor´silla tuolloin, muuten olisin voinut mennä. Ois nimittäin tarvetta uudelle mopille..... :D

Jokos joku ehti käännellä savoksi ton Jussin sanomiset??

No tässä ne kuitenkin on:

äHalavatun Loposen Ville. Siun piti olla savolaene milijoniärin näättelijä,
vuan eihän tuosta siun puhheesta suanu savolaene mittää tolokkua. Äkkiseltää
näätti, että koetit olla piäkaapunkilaesempi ku piäkaapunkilaeset ite. Näehä se
savoks ois männä. (Kursivoidut kohdat (MJ:n sanomat) Miljonääri-Jussi -ohjelman
ensimmäisestä jaksosta. )

*Miljonääri-Jussi: Siis loistavaa et te ootte täällä. Great!
*Ja sama savolaisittain: Helekkarin haaska homma, että työ ootte päässynä
tulemaa. Helevettiläene!

*MJ: Ja tota hei, mä uskon, et teistä pidetään täällä fantastisesti,
kokonaisvaltaisesti hyvää huolta. Okei.
*JSS: Sellane kutina tässä käyp, että työ ootte täällä melekosen hyvälä hoijola.
Vai mittee ootte mieltä.

*MJ: En mä ehtiny oikee kattoo ketään, ku mä yritin keskittyy siihe omaa juttuu
niinku.
*JSS: Eepä siinä paljoo voinu kahella kettää, ku piti vuan yrittöö pittää
ihtesä jotennii tolokuissaa.

*MJ: Muutama siinä avas suun, mitä mä aattelin et se oli ihan jees.
*JSS: Siinä ne alako turpoosa repimää, ni sillo kävi piässä, että suattaaha se
olla vaikka hyväki homma.

*MJ: Puvut istuu loistavasti ja te ootte tyylikkään näkösiä leidit.
*JSS: Ihan kommeestiha nuo retonkit käyp teijä kuppeelle ja ootteha työ iha
kopsakan näkösiä kantturoita.

*MJ: Ja hei, mä nostan lasin meille ja teille kaikille, hei. Gin gin!
*JSS: Mitenkäs oes jos otettas vaekka pienet koko porukala. Hölökyn kölökyn!

*MJ: Mä otin kaikki mimmit aika niinku rehellisesti vastaan.
*JSS: Eepä siinä muuta voenu ku ottoo koko laama vastaa ilima sen isompia
kujjeita.

*MJ: Mikäs tän homman nimi o?
*JSS: Mittee ootte mieltä?

*MJ: Tääl me ollaan kaikki, eiks je?
*JSS: Tiällä myö kaekki olla mutjotettaa, vua mitenkä?

*MJ: Ota iisisti, ota iisisti.
*JSS: Elähä hötkyile, elä piä hotjakkata.

*MJ: Mä aattelin, et mä voisin vakiintuu jossain vaiheessa, tiätsä, ja löytää
jonkun oikeen hyvän daamin, tiätsä, ja me voitas tiätsä tutustuu toisiimme.
*JSS: Miä reknasin, että suattasin ottoo itellein akan jossai vaiheessa,
tiijätkö. Yhyttöö jelepakan emännän ja myö suatettais tiijätkö vaekka riijata.

*MJ: Kaikki daamit, ketkä on tyrkyllä on niinku potentiaalisia.
*JSS: Jokkaine emäntä, joka vua kohille sattuu, tulloo kysymyksee.

*MJ: Mä en oo vielä tutustunu suhun, tiätsä, mut sullon hyvät elkeet.
*JSS: Enpähä uo siusta oikee tolokkua ottana mutta sen oon laittana merkille,
että kommeet o elekeet.

*MJ: Mä näin ku se heitti öögaa koko ajan, se oli kyl cute.
*JSS: Kyllähä miä sen merkille laetoin, ku se mulukas usseemman kerran. Ja olha
se iha kommeekuorine.

*MJ: Moi taas uudestaan, hei.
*JSS: Terveppä vua terve.

*MJ: Se heitti hyvää läppää ja siinä baarissaki halus iskee kiinni heti.
*JSS: Se mylyvi iha tukevata tarinata. Ja kapakissaki se meinas alakoo hivuttoo
ihteesä iha kuppeesee kiini.

*MJ: Meille tulee makeeta aikaa, huomenna show jatkuu.
*JSS: Heleveti mukavata o tiijossa. Nukkukeeha yö yli ni kahellaa.

Net virgin: :lol2: :itku: :lol2:. Vaadimme hulvatonta, aitoa ja rehellistä savolaismeininkiä. Katsojillakin olis hauskempaa (onhan se sitä tosin jo nyt). :thumbs:

Kyllä täällä osataan jenkkejä mollata, mutta tämän päivän jakson jälkeen tuli taas mieleen, että miettikää noita suomalaisia muijia Miljonääri-Jussissa!!! Ei helvetti, mitä touhua ja käytöstä!!

Juu, sitä thaikkua kyllä vois laittaa selvinkin päin. Noista muista ei taitaisi saada edes juomalla nättiä. Kalkkunaltahan nuo näyttää, paitsi se yksi, joka näyttää kottaraiselta. Helvetin lapsellisia, tyhmiä ja vittumaisen oloisia ne on.

Kauheeta kaakatusta koko remmiltä ja Villekin vaikuttaa aika tyhmältä englannin ja suomen kielen sekoituksellaan. Joka kerta kun Ville sanoi jotain tytöille, niin reaktio oli tyyliin: "Oooooh" "Aaaaahhh" ja kunnon kikatusta päälle. Surkeatasoisia tyttöjä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom