Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätä ilmiötä kutsutaan meillä päin kahvihuonesyndroomaksi. Kiinnostutaan hämmästyttävän paljon toisten ihmisten välipaloista ja voivotellaan omaa huonoa syömistä ja "voi kuinka sä aina jaksat syödä tota rahkaa". Ehkä vähän kärjistän, mutta silti.Suomessa ei ryyppäämistä tarvitse perustella, mutta siten katsotaan kieroon jos yrittää omata vähänkin terveet elmämän tavat. Ainekin itse olen tämän huomannut.
Tätä ilmiötä kutsutaan meillä päin kahvihuonesyndroomaksi. Kiinnostutaan hämmästyttävän paljon toisten ihmisten välipaloista ja voivotellaan omaa huonoa syömistä ja "voi kuinka sä aina jaksat syödä tota rahkaa". Ehkä vähän kärjistän, mutta silti.
Myös kaikkia koululaisia/opiskelijoita, joilla on mahdollisuus ruokaillu opinahjossaan, kehotan hyödyntämään mahdollisuuden. Ihmettelin tuota yhtäkin threadiä, jossa kysyttiin mitä voisi hakea siwasta safkaksi, kun ei koulussa syö. Voiko Suomessa jossain olla niin julmetun pahaa kouluruokaa etteikö sitä voisi syödä. Toki itsekin ala-asteella inhosin sitä maksakastiketta (ei varmaan kuulu enää koulujen ruokalistaan), mutta eipä sitä silti tullut lapsen mieleenkään, että jotain muuta voisi syödä, kun kouluruokaa. Niin ne ajat muuttuu.
Suomessa ei ryyppäämistä tarvitse perustella, mutta siten katsotaan kieroon jos yrittää omata vähänkin terveet elmämän tavat. Ainekin itse olen tämän huomannut.
ei niinkään terveitä elämäntapoja katota kieroon. mikään vaan ei ole niin ärsyttävää kuin entinen alkoholisti/nykyinen absolutisti joka saarnaa viinan kiroista. niitä katotaan kieroon.
Ei aikuiset äijät jaksa vängätä enää samalla tavalla.D
^joo, totta. Kannatan haittaveroja:hyvä:! Lisäksi lentoliput voisi hinnoitella matkustajan painon mukaan. Tai ainakin kokonaispainon mukaan, matkustaja+matkatavarat. Tyyliin naiset max 75kg ja miehet max 95kg ja lisäkiloista ekstramaksu.
Ja nyt tulee noottia salihirmuilta, joita ei punnita neuvolassa....:D
1. Kaikkialla kuulee selitystä siitä, kuinka "jokainen on arvokas sellaisena kuin on" jne..
Mä olen hyvin pahoillani, mutta mun mielestä sairaalloisen ylipainoinen henkilö on jotain niin kamalaa ja etovaa kuin vaan voi olla. Syitä en osaa sanoa. Ehkäpä ylipaino kertoo jotain henkilön luonteesta ja mielenlaadusta.