SUPERCARB 1kg -40%

Miksi (sinä olet) VIP?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Pulla sanoi:
- Addiktoiva, joten eroonkaan ei enää pääse. Oma ennätys taitaa olla lukea Pakkista 8h duunipäivä putkeen.
Amatoori. Mulla on 10 h duunipaiva putkeen plus 3-4 tuntia heti kotiinpaasyn jalkeen. Oho, ei toi tainnukaan olla mikaan ylpeydenaihe...

No joo, oon VIP koska

-Makin haluan tukea Pakkista ja Mikea
-Oli pakko paasta kattomaan mita vippien osioilla on
-Kymppi vuodessa ei oo paljon paskaakaan
-Avatarilla sun muilla harpakkeilla saa paremmin "yksiloitya" itsensa

Jne

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Olin ostoksilla putiikissa ja laskeskelin että halvemmaksi tulee ostaa se vippi-jäsenyys ja hyödyntää 10% ale hetimiten :) Jälkikäteen ajateltuna tuo 10 euroa on pieni summa tämänarvoisesta tietopankista.

VIP olen koska hinta ei ole paha. Kuva osiot kiinnostaa. Sitten VIP puolella on aina yleensä jotain jännää, ja toki sitten Pakkiksen ircci on ihqdaa paikka. :haart:

Oli pakko nähä, mitä vastinetta ne vipit saa kympilleen. Sitten kiva saada toi avatari, jonka perusteella parhaiten muistaa, että kuka kukin on.

Olen VIP koska
-olin utelias mitä vipeille on tarjolla (enkä pettynyt)
-avattaret ym. sälä on mukavaa
-toivon saavani uusia tuttavuuksia (meetingit ym)
-kuvagalleria on kiva;)
-irc (en ole vielä ehtinyt kokeilla)

Pitäisköhän sitä itekin pitkästä aikaa taas alkaa irkkailemaan ja joinia pakkiksen kannulle :D Saattaa kyl jäädä ikuiset traumat :D

Omasta kokemuksesta haluan varoittaa kaikkia irkki-neitsyitä ja pakkiksen kannulle ensi kertaa meneviä. Varokaa Miken ohjeistuksia kannulla ja huomioikaa, että:

- Miken kirjoittaessa "Now playing Dimmu Borgir - xxxxxxxxxx" sinun äänikorttiasetuksissasi ei ole vikaa vaikka hän niin väittää. Tuon ei pidä kuulua taustalla kaikille. älä siis kuluta puolta tuntia äänikorttiastuksia vaihdellessa :nolo:

- Osoitteesta www.downloadwinampandmircstuff.com ei voi ladata lisäosia winamppiisi biisien soittamiseksi irkissä. Selaimessasi ei siis ole vikaa vaikka et pääse tuolle sivustolle.

- Komennot /quit ja /exit eivät avaa valikkoa lisäasetuksille.

;)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mä oon VIP koska olen very important person.
No joo, piti päästä katteleen kuvat osiota ja tänään jaksoin laittaa ekaa kertaa elämässäni itele irkin, joten voin nyt ehkä koukuttautua siihenki.

Kyllä kuvat osiolla on niin motivoiva vaikutus, että on jo maksanut itsensä takaisin tuo VIP maksu.
Menee sitä turhempaankin rahaa, tosin Pakkis ei ole mikään turha tekele:)

mä olen vissiin aina osunu irkkiin väärään aikaan kun siellä on aina ollu helvetin tylsää...
well,no can do (hanskat)

Kannatuksen vuoksi.
Ja EHKÄ vielä joskus kehtaan laittaa taas kuviani tuonne.
Joo, ja on kiva katella poikien kuvia :love: Livenä harvoin näkee hyväkroppaisia miehiä...

Lähinnä kannatuksen vuoksi. Löytyy niin paljon oivallista tietoa että kyllä sen 10e maksaa ihan miellellään. Toki (motivaatio)kuvia on myös kiva katsella.

Mä olen VIPPI, koska itkin Mikelle noin vuoden verran, että anna ny mulle vippeys. :(

Mike sano siihen, että "jos voitat PM-kultaa kehonrakennuksessa niin katotaan sitten".

Mä nappasin Miken niskalenkillä maahan ja pöllytin sen pellavaista tukkaa ja tokasin että "You got it!" Sit mä menin ja voitin kultaa ja mä sain VIPIT!
-Helppoa!:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom